Εργαστήρια Δεξιοτήτων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 31/94185/Δ1, ΦΕΚ 3791/Β/13-8-2021)
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση, η οποία
συνίσταται στην πιλοτική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο υποχρεωτικό ωρολόγιο
πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου αξιοποιώντας μεθόδους διερευνητικής – ανακαλυπτικής
μάθησης. Στόχος τους είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής,
δεξιοτήτων τεχνολογίας επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες.
Ενδεικτικά, οι σύγχρονες δεξιότητες περιλαμβάνουν την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα,
τη συνεργασία, την επικοινωνία, την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα, αυτομέριμνα,
κοινωνικές δεξιότητες, πολιτειότητα, ενσυναίσθηση και ευαισθησία, προσαρμοστικότητα,
ανθεκτικότητα, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία, την επίλυση προβλημάτων, τον ψηφιακό και
τεχνολογικό γραμματισμό.
Εκπαιδευτικό/ενημερωτικό υλικό και Θεματικοί Κύκλοι
Το απαραίτητο εκπαιδευτικό υλικό θα αντλείται από την ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα
του Ι.Ε.Π., με τίτλο «Πλατφόρμα 21+», που θα περιλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό ή/και οδηγό
εκπαιδευτικού, οπτικοακουστικό εκπαιδευτικό υλικό ή/και φύλλα εργασίας, προτεινόμενες
σχολικές δράσεις για την εργαστηριακή και βιωματική προσέγγιση του θέματος, φύλλα
αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ενημερωτικό υλικό προς
τους γονείς, κατάλληλα διαβαθμισμένο ανά τάξη.
Οι Θεματικοί κύκλοι προκύπτουν από τους Παγκόσμιους Δείκτες Αειφόρου Ανάπτυξης και
αφορούν την εξής θεματολογία:
1. Ζω καλύτερα –Ευ Ζην
2. Φροντίζω το Περιβάλλον
3. Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
4. Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
1. Ζω καλύτερα –Ευ Ζην
Περιλαμβάνονται προγράμματα στους παρακάτω τομείς:
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη
3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση
Λέξεις κλειδιά: υγιεινή ζωή, άσκηση και διατροφή, πρόληψη και προστασία από εξαρτήσεις,
αυτομέριμνα και ψυχική υγεία, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, ασφάλεια στο δρόμο, οδική
ασφάλεια, ασφάλεια στα σπορ, στο σπίτι, στην πλοήγηση και στη χρήση διαδικτύου, πρώτες
βοήθειες, διασώστες, ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας.
2. Φροντίζω το Περιβάλλον
Περιλαμβάνονται προγράμματα στους παρακάτω τομείς:
1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία
3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά
Λέξεις κλειδιά: κλίμα, κλιματική αλλαγή, οικολογική συνείδηση, ανακύκλωση, τεχνολογία
περιβάλλοντος και βιώσιμη ανάπτυξη, φυσικές καταστροφές: πρόληψη & προστασία,
παγκόσμια κληρονομιά, φιλοζωία, τα δικαιώματα των ζώων και αειφορία, τοπική πολιτιστική
κληρονομιά, παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά.
3. Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-
Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Περιλαμβάνονται προγράμματα στους παρακάτω τομείς:
1. Ανθρώπινα δικαιώματα
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα
Λέξεις κλειδιά: εθελοντισμός, πολιτειότητα, ανθρώπινα δικαιώματα & αξιοπρέπεια,
αλληλοσεβασμός και σεβασμός στη διαφορετικότητα, αντιμετώπιση διακρίσεων, ισότητα
των φύλων, συνεργασία/συνεργατικότητα, φιλανθρωπία, κοινωνική ευαισθησία, κοινωνική
ευθύνη, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, συμπερίληψη στην εκπαίδευση, δημοκρατία,
δημοκρατική παιδεία και παράδοση, σχολικός και διαδικτυακός εκφοβισμός
4. Δημιουργώ και καινοτομώ-
Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Περιλαμβάνονται προγράμματα στους παρακάτω τομείς:
1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα
Λέξεις κλειδιά: δημιουργική διαδικασία, δημιουργική σκέψη, οργανωτική ικανότητα και
προγραμματισμός, εικονική επιχείρηση, νεανική επιχειρηματικότητα, επαγγέλματα του
μέλλοντος, οικονομικός γραμματισμός, οικονομία και ηθική, φορολογική συνείδηση,
κοινωνική ευθύνη, ψηφιακά περιβάλλοντα/ανοιχτά ψηφιακά περιβάλλοντα, ψηφιακές
δεξιότητες, καινοτομία, νέες επαγγελματικές δεξιότητες, προσωπικότητα και επαγγελματική
ταυτότητα
Κύκλοι δεξιοτήτων
Κατά την υλοποίηση της δράσης καλλιεργούνται οι παρακάτω κύκλοι δεξιοτήτων:
Α) Κύκλος των δεξιοτήτων μάθησης
– Κριτική σκέψη
– Επικοινωνία
– Συνεργασία
– Δημιουργικότητα
Β) Κύκλος των δεξιοτήτων ζωής
– Αυτομέριμνα
– Κοινωνικές Δεξιότητες
– Πολιτειότητα
– Ενσυναίσθηση και ευαισθησία
– Προσαρμοστικότητα
– Ανθεκτικότητα
– Υπευθυνότητα
– Πρωτοβουλία
– Οργανωτική ικανότητα
– Προγραμματισμός
– Παραγωγικότητα
Γ) Κύκλος των δεξιοτήτων της τεχνολογίας και της επιστήμης
– Δεξιότητες Μοντελισμού και προσομοίωσης
– Πληροφορικός γραμματισμός
– Ψηφιακός γραμματισμός
– Τεχνολογικός γραμματισμός
– Γραμματισμός στα Μέσα – Ευχέρεια στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
– Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες
– Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
– Προστασία από εξαρτητικές συμπεριφορές στις τεχνολογίες
– Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων
– Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας
– Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα
– Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών
Δ) Κύκλος των δεξιοτήτων του νου
– Στρατηγική σκέψη
– Επίλυση προβλημάτων
– Μελέτη περιπτώσεων (case studies)
– Κατασκευές
– Πλάγια σκέψη
Στο πλαίσιο του Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος του Νηπιαγωγείου, τα Εργαστήρια
Δεξιοτήτων εντάσσονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης και υλοποιούνται κατά την
πρωινή λειτουργία και στο χρονικό διάστημα (διδακτικές ώρες) που ορίζεται για τις
«Οργανωμένες Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ», σε τρεις (3)
διδακτικές ώρες, κατανεμημένες δύο (2) με τρεις (3) φορές την εβδομάδα. Η νηπιαγωγός
έχει την ευελιξία να επιλέγει ανάλογα με το πλαίσιο, τη δυναμική της ομάδας και τα
ενδιαφέροντα των νηπίων, τη θεματική που θα διαπραγματεύεται στην τάξη.

4ος Θεματικός κύκλος:

“Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία”

Υποθεματική:” STEM/STEAM  Ρομποτική”

Θεματική ενότητα: «Ο κύκλος του νερού / STEAM»

Τι εννοούμε με τον όρο “Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ”;
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού », έχει σκοπό να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/-ήτριες του Νηπιαγωγείου με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία. Στόχοι του εν λόγω προγράμματος είναι: τα παιδιά να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα, να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού και η λειψυδρία.
Όταν βρέχει, το νερό πέφτει στις υδάτινες επιφάνειες του πλανήτη (λίμνες, ποτάμια, κλπ.). Το νερό αυτό θερμαίνεται από τον ήλιο, μετατρέπεται σε υδρατμούς και εξατμίζεται. Εκτιμάται ότι κάθε λεπτό εξατμίζεται ποσότητα ενός δισεκατοµµυρίου κυβικών µέτρων νερού, σε μορφή υδρατμών που διοχετεύεται στην ατµόσφαιρα, όπου παραµένει για δέκα µέρες κατά µέσο όρο. Στα ανώτερα στρώματα ψύχεται και δημιουργεί τα σύννεφα. Ένα µέρος από τα σύννεφα παρασύρονται από τους ανέµους πάνω από τη γη και η υγρασία τους επιστρέφει στη γη µε τις κατακρηµνίσεις, σε υγρή µορφή (βροχή) ή σε στερεή (χιόνι ή χαλάζι). Το νερό που πέφτει στη γη έχει ως φυσικούς αποδέκτες τη θάλασσα, τα ποτάμια, τις λίμνες και το έδαφος που το απορροφά.Αυτό το νερό τροφοδοτεί τα υδάτινα οικοσυστήματα δίνοντας ζωή στην πλούσια χλωρίδα και πανίδα που φιλοξενούν. Αυτό το νερό χρησιμοποιούμε, με την κατάλληλη επεξεργασία για πόσιμο. Το νερό λοιπόν στη φύση βρίσκεται σε ένα συνεχή κύκλο. Από την αρχή του κόσμου, το νερό ταξιδεύει ξανά και ξανά διανύοντας το ίδιο μακρινό κυκλικό ταξίδι. Από τις θάλασσες και τη στεριά στην ατμόσφαιρα και ξανά πίσω, δίνοντας παντού ζωή και ενέργεια στη φύση. Υπάρχει δηλαδή μια σταθερή ποσότητα νερού που συνεχώς ανανεώνεται και κινείται σε έναν κλειστό κύκλο μεταξύ της θάλασσας, των υδάτινων οικοσυστημάτων, των σύννεφων και της γης.
  • Τα παιδιά δούλεψαν σε ομάδες ανά δύο και παρουσίασαν τις εργασίες τους σχετικά με ό,τι αναφέραμε για τον κύκλο και τη χρησιμότητα του νερού.
20250114 112126
IMG a5f4ef93f3b936f3638ef6f9054713cf V
  • Εξοικειώθηκαν με τις έννοιες της εεξάτμισης, συγκέντρωσης, συμπύκνωσης, βροχόπτωσης
20250114 111149
  • Έπαιξαν διαδραστικά παιχνίδια στον υπολογιστή

20250114 121311

  • Ανάγνωση παραμυθιών για το νερό, προβολή εποπτικού υλικού (videos) από το διαδίκτυο και του τραγουδιού “Από πού είσαι ποταμάκι;”
IMG 8ef3a9bde84733f41b4db6b7f8c042fc V
  • Περιέγραψαν τις εικόνες από το παραμύθι “Το ταξίδι της σταγόνας”
Οι καρασκευές μας
20241108 102912

20241108 102857

IMG 9fcd4527b903ec09d24a3c58925c88c6 V

  • Οι μορφές του νερού

20241122 103124

Τα πειράματα που κάναμε στην τάξη

20250114 114344

IMG 3ee2e91e7166976af05461d922b2ce58 V

  • Βύθιση-Επίπλευση

IMG c0e5f90e448c1b2bb65b8e5a3e3f61fb V

  • Το νερό χρωματίζεται και του δίνουμε γεύση προσθέτοντας αλάτι, ζάχαρη, λεμόνι, ξύλακανέλας και καρφάκιαγαρύφαλλο. Παρατηρώντας ταυτόχρονα τη διαλυτότητα του νερού σε ορισμένα από τα υλικά που ρίξαμε.

IMG a3a5fd7bc2124fd2c2af931cc6813055 V

  • Εξάτμιση-Υγροποίηση με το νερό στην κατσαρόλα που βράζει.

 

 

3ος Θεματικός κύκλος:

Φροντίζω το Περιβάλλον

Υποθεματική :“Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά”

Θεματική ενότητα:

  “Οι μικροί Αργοναύτες”
Η προσέγγιση της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, στοχεύει στο να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με τα έθιμα και τις παραδόσεις του τόπου τους, να ανακαλύψουν το παρελθόν και να υιοθετήσουν πεποιθήσεις και στάσεις που προάγουν τη διατήρηση της ξεχωριστής ιστορίας, της πολιτιστικής κληρονομιάς τους. Παράλληλα, ως μελλοντικοί ενεργοί πολίτες, γνωρίζοντας από πού ξεκίνησαν θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν την κριτική τους ικανότητα, να διατυπώσουν ερωτήματα και να δημιουργήσουν καινούργια νοήματα για τον κόσμο που τους περιβάλλει (Αλληλεπίδραση με το Φυσικό και Ανθρωπογενές Περιβάλλον). Για να επιτευχθεί αυτό, στον συγκεκριμένο εργαστηριακό κύκλο επιλέχθηκε η ενασχόληση με την Ελληνική Μυθολογία που αποτελεί βασικό κομμάτι του αρχαιοελληνικού πολιτισμού, η ψηφιακή περιήγηση σε μουσεία που προάγει τον ψηφιακό γραμματισμό των νηπίων (Μουσειακή Εκπαίδευση), δράσεις πολιτισμού : «Ταξιδεύουμε με την Αργώ στην Αρχαία Ελλάδα », Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης « Η Αργοναυτική Εκστρατεία» ,ομαδικές δραστηριότητες και συμβολικό παιχνίδι όπου οι μαθητές θα μεταμορφωθούν σε μικρούς Αργοναύτες με τον μύθο της Αργοναυτικής Εκστρατείας και δημιουργία κατασκευών σχετικές με την Αρχαία Ελλάδα, τους θεούς του Ολύμπου και τους ήρωες της Ελληνικής Μυθολογίας.

  • Διαβάσαμε βιβλία Μυθολογίας και είδαμε εκπαιδευτικά videos

IMG eea2084acc53ab9fb749e500cdf3dd3d V

  • Οι κατασκευές μας (ομαδικές και ατομικές) με την Αργώ και το μονοσάνδαλο Ιάσονα

IMG e18c20f4a94ae2a43a3ea3014c0c6778 V

IMG 8a795ac9c45c600bc5acfcdbbbc61ba4 V

IMG 717bd9c5f360e2b76ea79c664606775c V

20250123 100819

20250120 110126

IMG ca69b977a9466218d3c6d6347a4995e8 V

  • Εργασίες

IMG 0fb3e75c88ca64bccaab118fde8b3c95 V

IMG 59ad6c1fc217846f48e7360088357f5d V

IMG 8d1e925f6bce1c1e7f06667ef9bdbfa2 V

  • Δραματοποίηση του μύθου

IMG af39156b30a8cea8559f79f5c7ba6b71 V IMG 0564e1c4521e9ee521f0047e63520fe3 V IMG 3c93a91cd4a76c402285de4cb416ed5f V IMG 72d6d976b322e5d5cff0b71c732f13a8 V IMG 45d8af21125736163bd20dccdc077285 V

  • Παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης ” Ο Ιάσονας και η Αργοναυτική Εκστρατεία” της Κάρμεν Ρουγγέρη

IMG fdd2aa049ca8c3d6d7b6f72181fbf24e V IMG 6a36c421d0b6ec9240cfd94b1e1d7547 V IMG 8f7f6a4476c68923c618dc064634fbcd V

 

2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων:

Eνδιαφέρομαι & Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη:

 Συμπερίληψη :Αλληλοσεβασμός ,Διαφορετικότητα.

 

ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

 

Αρχικά εξοικειωθήκαμε με την έννοια της «διαφορετικότητας» και της «ενσυναίσθησης»   μέσα από παραμύθια, ζωγραφική και ομαδικές κατασκευές .Επισκεφτήκαμε το μουσείο ΑΦΗΣ όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά το σύστημα γραφής  BRAILLE και να παίξουν βιωματικά παιχνίδια. Στη συνέχεια γνωρίσαμε τους παραολυμπιακούς αγώνες και την αξία της συμπερίληψης.

Ας μιλήσουμε σήμερα για τους Παραολυμπιακούς αγώνες.
Τι γνωρίζεις για αυτούς;
Γιατί πιστεύεις ότι θεσμοθετήθηκαν;
Ποια νομίζεις ότι υπήρξε η αφορμή;

Αν δυσκολεύεσαι να δώσεις απαντήσεις, συμβουλεύσου τη Wikepedia από εδώ ή βρες πληροφορίες από το noesi.gr εδώ.

Παραολυμπιακοί αγώνες Παρίσι 2024

Ας δούμε εδώ κάποιες από τις στιγμές των παραολυμπιακών αγώνων του Παρισιού το 2024 καθώς και τους Έλληνες αθλητές και τις Ελληνίδες αθλήτριες που διακρίθηκαν.

Στόχος του προγράμματος ήταν η αποδοχή της διαφορετικότητας και η ευαισθητοποίηση των παιδιών μας απέναντι στα άτομα με αναπηρία και η δημιουργία ενός κλίματος ασφάλειας και αποδοχής προς όλα τα μέλη της ομάδας ανεξαρτήτου ικανοτήτων .

IMG 79159b3a705f5962034aa1471f75f16e V 1 IMG 976b47136703b2f38f3e5964e78727e0 V IMG 1e3fb4c73d12c623a045412eecbc387a V IMG 6319684b3653faaac710bba15eaf6690 V

Προβολή βίντεο ”Η Αργυρώ γελάει”

IMG 01e48f85f0c939a2535be4e48b7ce87b V IMG 20250513 124905 IMG 20250513 124648 IMG 20250513 124641 IMG 20250513 084204

Επίσκεψη στο Μουσείο Αφής

IMG 20250402 112147 IMG 20250402 103231 IMG 20250402 112315 IMG 20250402 111308 IMG 20250402 112835 IMG 20250402 104708 IMG 20250402 111719 IMG 20250402 103316 IMG 20250402 112151 IMG 20250402 103246

“Κάθε ρόδα γυρνά με αγάπη” (ατομική κατασκευή)

20250522 112416

“Με χρώματα, αγάπη και συμπερίληψη ο κόσμος γίνεται καλύτερος” (ομαδική αφίσα)

20250516 122313

Ζωγραφική με το στόμα

IMG 563c58fa09ebc2a1e677cfb1c303c96c V IMG 9c1221936294e8a51e274539e6fd43cd V IMG 27c735762ab78a526d498aff44a17225 V

Εμφανής και μη εμφανής δυσκολίες

IMG 82c11e7d92495e5e4adcdad4747d9638 V

20250522 145737

4 ο  Εργαστήριο Δεξιοτήτων

1ος Θεματικός κύκλος: “Ζω καλύτερα – Ευ Ζην”

Υποθεματική: Υγεία – Ασφάλεια στο δρόμο

Θεματική ενότητα: «Kυκλοφορώ Με Aσφάλεια »

Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου. Η Κυκλοφοριακή Αγωγή αποτελεί μία από τις κύριες στρατηγικές της οδικής ασφάλειας και ανήκει στα τέσσερα Ε: Education (Εκπαίδευση), Enforcement (Επιβολή), Engineering (Μηχανική), Emergency Systems (Συστήματα Έκτακτης Ανάγκης). Τα παιδιά κυκλοφορούν στον δρόμο ως πεζοί, ως επιβάτες αλλά και ως οδηγοί. Για αυτό πρέπει να τα βοηθήσουμε να αξιοποιήσουν όσο καλύτερα γίνεται κάθε ευκαιρία που τους δίνεται και να εξοικειωθούν με τους Κανόνες Οδικής Ασφάλειας. Mέσα από την ενασχόληση με το συγκεκριμένο θέμα, οι μαθητές/ριες μπορούν να ευαισθητοποιηθούν περισσότερο σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια και να γίνουν ενεργοί πολίτες με θετικές στάσεις και συμπεριφορές προς τον κόσμο των ενηλίκων.

 Εκπαιδευτικό πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής στο paradise park 

20250505 103104

20250505 101956

20250505 095653

                   Εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο σχολείο

IMG 20250514 125039            IMG 20250514 100914

           Δραματοποίηση με σήματα που έφτιαξαν τα παιδιά

IMG 20250506 121515IMG 20250506 120911IMG 20250506 121410