Ι. Σχήματα

Ήρθε η στιγμή να μάθουμε και τα σχήματα!

Ακούσαμε το τραγούδι “Σχήματα”

Είδαμε πίνακες αναφοράς με τα 4 σχήματα, συζητήσαμε για αυτά και μετά τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες ανάλογα με το σχήμα που ήταν και τους ζήτησα να βρουν και να μου δείξουν μέσα από την τάξη τα αντίστοιχα σχήματα. Καταγράψαμε όλες τις απαντήσεις.

403618115 1520663438476179 1342819010570688225 n 403417608 859928412279804 2748310580236605847 n 1 403412502 190292970744822 7323498489819866056 n

Άκουσαν τα παιδιά αινίγματα με τα σχήματα και βρήκαν ποιο σχήμα είναι.

Παίξαμε μουσικινητικό παιχνίδι με τα σχήματα: βάλαμε στην τάξη διάφορα σχήματα και τα παιδιά κινούνταν ελευθέρα στο χώρο και χορεύαν όσο έπαιζε η μουσική. Μόλις η μουσική σταματούσε έπρεπε να πάνε σε ένα σχήμα. Ανάλογα με το σχήμα του είχαν χωρίζονταν και στην αντίστοιχη ομάδα (του κύκλου, του τετραγώνου, του ορθογώνιου και του τριγώνου). Όσα παιδιά δεν πρόλαβαν έβγαιναν από το παιχνίδι.

400697173 314689988110319 6632747350365718422 n 403411688 723837539229924 2718980225054720740 n 403417616 670114235108542 9218367783253840028 n 405303052 1108751227199223 991144678441027957 n

Κάναμε ομαδοποιήσεις και σειροθέτηση από το πιο μικρό στο πιο μεγάλο και αντίστροφα.

396625517 748271147123095 3458693444830662578 n 1 403408320 324816847159202 2756202424843282308 n

Φτιάξαμε μοτίβα σχημάτων και συνθέσαμε εικόνες με τα σχήματα.

403404009 1581474545987183 3330634713678831390 n 403738709 913040886836568 3641909190428243963 n 403421982 879558156822729 7184427843266601367 n 403406917 724841849602685 7312564691239625010 n

Την τάξη μας επισκέφθηκε και ο Ρούλης ο Φαγανούλης

403608504 233797412923642 8353072747832679942 n 400989802 3590089767945924 3145054682880277346 n

Με σχήματα που έκοψαν τα παιδιά έφτιαξαν τη δική τους ζωγραφιά και δημιούργησαν “δικούς τους” πίνακες μόνο με σχήματα

403406781 326392140170061 7324042591345837469 nimage 46 1

Στο τέλος παίξαμε παιχνίδια στον Η/Υ

403402024 906989197510771 5956204538063202998 n 400746113 6878941355533356 2875740142971900589 n