ΤΜΗΜΑ 2
Θεματική: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη.
Υποθεματική : Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός ,Διαφορετικότητα.
Δεξιότητες Στόχευσης του Εργαστηρίου:
1. Δεξιότητες Μάθησης: Επικοινωνία , συνεργασία, δημιουργικότητα.
2. Δεξιότητες Ζωής: κοινωνικές δεξιότητες/ ενσυναίσθηση και ευαισθησία προσαρμοστικότητα ανθεκτικότητα υπευθυνότητα πρωτοβουλία.
3. Δεξιότητες του νου: Δημιουργική, παραγωγική, πλάγια σκέψη. Επίλυση προβλημάτων, Μελέτη περιπτώσεων. Κατασκευές, παιχνίδια.
Μετά την ολοκλήρωση του 2ου εργαστηρίου δεξιοτήτων μοιραζόμαστε μαζί σας μερικές από τις δραστηριότητες του.
Ας γνωριστούμε διαφορετικά.Περπατήματα ελευθέρα χωρίς μουσική-κάνω όποια κίνηση θέλω-παύση. Περπατήματα ελεύθερα κάνω ό,τι θέλω-παύση και ένας ήχος. Κίνηση – ήχος / παύση -κίνηση που μου αρέσει. Επανάληψη λέγοντας το όνομά μας ή κάτι που μας αρέσει.
Μαγικό Κουτί.. Μέσα σ’ αυτό υπάρχει κάτι μοναδικό, ξεχωριστό και από όλους πολύ αγαπητό. Ένα καθρεφτάκι στο οποίο κάθε παιδάκι βλέπει το μοναδικό ξεχωριστό και καταπληκτικό δικό του εαυτό.
Σαν μουσικές καρέκλες.: Να σηκωθούν όλοι όσοι…» συμπληρώνοντας τη φράση με κάτι που ισχύει για τον ίδιον και για τουλάχιστον άλλα δύο άτομα του κύκλου.
Το δέντρο της ομάδας μας.
Το συμβόλαιο της τάξης. Στην τάξη μας ήρθε ο Βατραχούλης Βρεκεκέξ κι εκεί που όλοι έπαιζαν ο Βατραχούλης τα έκανε όλα άνω κάτω. Έτσι συμφώνησαν όλοι να μάθουμε στον βατραχούλη Βρεκεκέξ πως συμπεριφερόμαστε, ώστε όλοι να χαιρόμαστε.
Η αλυσίδα της τάξης μας.
Θα πω ο, τι μου έρθει στο μυαλό όταν βλέπω κάτι όμοιο ή διαφορετικό.
Ομοιότητες και διαφορές στη φύση και στα ζώα. Τι κρύβουν τα μπαλόνια;
Ο Picasso και η Margaret Kean –Πρόσωπα και συναισθήματα.
Η αξία της Διαφορετικότητας. Το Κάτι άλλο.
Αποτίμηση Δραστηριότητες Αξιολόγησης