Σχέδιο Δράσης: “Αυλής τεχνήματα και παιδιών δημιουργήματα!”
Το 1ο Νηπιαγωγείο Φερών-Βελεστίνου, έχοντας ως γνώμονα την επίτευξη της ολόπλευρης ανάπτυξης του νηπίου μέσα από μία διαδικασία μάθησης με ολιστικό και ποιοτικό χαρακτήρα και αναγνωρίζοντας την αξία και τη σημαντικότητα της μάθησης που μπορεί να κατακτηθεί και έξω από το χώρο της σχολικής τάξης, αναλαμβάνει το συγκεκριμένο σχέδιο δράσης θέτοντας ως βασικό στόχο :
- Την παροχή γνώσεων και εμπειριών των νηπίων μέσα από ένα κατάλληλα αναδιαμορφωμένο και εμπλουτισμένο αύλειο σχολικό χώρο ώστε να αποτελεί συνέχεια και προέκταση των σχολικών τάξεων του Νηπιαγωγείου μας.
Ένας όσο το δυνατόν πιο λειτουργικά διαμορφωμένος αύλειος σχολικός χώρος, μπορεί να αποτελέσει τη συνέχεια και την προέκταση της σχολικής τάξης κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να αξιοποιείται από εκπαιδευτικούς και παιδιά για την υλοποίηση εκπαιδευτικών δράσεων καθώς και για ελεύθερο παιχνίδι.
Η αυλή μας πριν…

Οι δράσεις ανά μήνα
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ: -Επιλογή και ανάληψη του συγκεκριμένου Σχεδίου Δράσης κατόπιν συζητήσεως και συναποφασίσεως με το Σύλλογο Διδασκόντων, οργάνωση των ενεργειών και συνεργασιών με γονείς, Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και τοπική κοινότητα-Δήμος.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ: – Ενημέρωση γονέων για το θέμα του Σχεδίου δράσης που θα υλοποιηθεί τοτρέχον σχολικό έτος από τη σχολική μας μονάδα.
– Ενημέρωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για το θέμα του Σχεδίου δράσης και τις ενέργειες-ανάγκες αναδιαμόρφωσης και εμπλουτισμού του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου μας με σκοπό τη στήριξη και την προώθηση αυτών των αναγκών και από πλευράς του Συλλόγου προς το Δήμο.
– Ενημέρωση του Αντιδημάρχου Παιδείας του Δήμου για το θέμα του Σχεδίου δράσης καθώς και για τις ενέργειες-ανάγκες αναδιαμόρφωσης της αυλής.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ: – Ενημέρωση Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου για το θέμα του Σχεδίου δράσης και τις ενέργειες-ανάγκες αναδιαμόρφωσης και εμπλουτισμού της αυλής.
– Πρόσκληση στο σχολείο του Αντιδημάρχου Παιδείας και επί τόπου παρατήρηση και εντοπισμός των ενεργειών και αναγκών αναδιαμόρφωσης και εμπλουτισμού της αυλής.
– Παρατήρηση της αυλής με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου.
– Συζήτηση και επισήμανση με τους μαθητές για τα σημεία που θα πρέπει να αναδιαμορφωθούν και να εμπλουτιστούν στην αυλή μας. Οι μαθητές επίσης θα ζωγραφίσουν, αυτό που θα ήθελαν να αλλάξει στην αυλή του σχολείου μας.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ : – Τοποθέτηση, εγκατάσταση βρύσης στον αύλειο χώρο και συγκεκριμένα στο χώρο του ενός παρτεριού , όπου υπάρχει και το κουτί-παροχή της υπηρεσίας της ύδρευσης.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ : – Κόψιμο δύο γέρικων-ξερών δέντρων που βρίσκονται στα δύο παρτέρια της αυλής.


ΜΑΡΤΙΟΣ : – Φύτευση δύο νέων δέντρων στη θέση αυτών που κόπηκαν (μουριές).

ΑΠΡΙΛΙΟΣ : – Βάψιμο κάγκελων περιμετρικά της αυλής.

ΜΑΙΟΣ : – Ζωγραφική στον πίσω τοίχο της αυλής του Νηπιαγωγείου από τους μαθητές και τους γονείς με θέματα λουλουδιών και όχι μόνο, με αφορμή την άνοιξη και τη γιορτή της μητέρας.


Κλείνουμε για φέτος το σχέδιο δράσης μας με κομμάτι της αξιολόγησης , όπου δώσαμε στους γονείς να συμπληρώσουν το κάτωθι ερωτηματολόγιο:

