Πώς μετράμε το χρόνο;

Διακοπές τέλος! Επιστροφή στο Νηπιαγωγείο μας,με όρεξη και πολύ διάθεση.Ακούσαμε τις εντυπώσεις των παιδιών,μάθαμε ποιος κέρδισε το φλουρί,τι δώρα έφερε ο Αη-Βασίλης,και ανταλλάξαμε ευχές για το νέο χρόνο. Πως μετράμε όμως το χρόνο?

-Παρακολουθήσαμε  videos με ήχους ρολογιών, και πήραμε αφορμή να γνωρίσουμε το ρολόι και……όχι μόνο

  • Γνωρίσαμε το ρολόι και τη σκοπιμότητά του
    • Το περιγράψαμε
  • Μάθαμε το αίνιγμα

    Τρέχω πάντα βιαστικό,τη ζωή για να μετρώ.Το μεγάλο μου ποδάρι γρηγορότερα κουνώ

  • Μια επόμενη δραστηριότητα μας , είναι η επαφή των παιδιών με την ώρα . Θα ξεκινήσουμε με το ρολόι. Μπορείτε να απευθύνετε ερωτήσεις στα παιδιά, δίνοντας σε αυτά την ευκαιρία να εκφραστούν μέσω του λόγου. Ερωτήσεις όπως: Τι είναι το ρολόι? Τι ρολόγια γνωρίζετε? Τι χρειαζόμαστε το ρολόι?

    Τα παιδιά γνωρίζουν τους αριθμούς. Μπορείτε λοιπόν να δείξετε τα δικά σας ρολόγια στα παιδιά, ή διάφορα ρολόγια που υπάρχουν σπίτι .

    Να παρατηρήσουν τους αριθμούς που υπάρχουν στο ρολόι , τον ωροδείκτη (μικρός δείκτης) και τον λεπτοδείκτη (μεγάλος δείκτης).

    Να ονομάζουν τον μικρό δείκτη ωροδείκτη και τον μεγάλο λεπτοδείκτη

    Για αρχή μπορούν να σχεδιάσουν σε χαρτόνι ένα ρολόι και να γράψουν πάνω τους αριθμούς από τι 1 έως το 12.

  • Βλέπουμε σε βίντεο το ρολόι κούκος, με την Πέππα το γουρουνάκι.

  • Ακούμε το τραγούδι Τίκιτι τίκιτι τοκ με τα Ζουζούνια
  • Στίχοι:
  • Τίκιτι, τίκιτι, τοκ
  • Το ρολόι μας κάνει τικ τοκ
  • Μια η ώρα χτυπά
  • το ποντίκι ξυπνά
  • Τίκιτι, τίκιτι, τοκ!
  • Τίκιτι, τίκιτι, τοκ
  • Το ρολόι μας κάνει τικ τοκ
  • Η ώρα είναι δυο το ποντίκι
  • λέει οοοοοοοο
  • Τίκιτι, τίκιτι, τοκ!
  • Τίκιτι, τίκιτι, τοκ
  • Το ρολόι μας κάνει τικ τοκ
  • Η ώρα είναι τρεις
  • το ποντίκι λέει γουίιιιιιιιιιιιιιι
  • Τίκιτι, τίκιτι, τοκ!