Η διαρκής επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών αποτελεί σταθερή επιδίωξη του σχολείου μας.
Στο πλαίσιο αυτό, το διδακτικό προσωπικό συμμετείχε ενεργά σε ποικίλες επιμορφώσεις κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς, με στόχο την ενίσχυση των παιδαγωγικών πρακτικών, την ενσωμάτωση καινοτόμων εργαλείων στη διδασκαλία και την καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες των μαθητών.
Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν σεμινάρια και εργαστήρια με θεματικές όπως:
1. Φροντίζοντας τη διαμόρφωση της ομάδας των παιδιών στην τάξη( 1-10-2024,Παπαδημητρίου Άρτεμις,Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης )
2.Εκπαιδευτική ρομποτική Stem και coding (14-10-2024, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ60, Αντωνίου Ελισάβετ)
3. Καλές πρακτικές καινοτομίας βραβευμένων ευρωπαϊκών προγραμμάτων(29-10-2024, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ60, Αντωνίου Ελισάβετ)
4. Επιμορφωτικό Πρόγραμμα: “Πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού” στο πλαίσιο της συνεργασίας ΙΕΠ – ΕΚΠΑ (Κ.Ε.ΔI.ΒΙ.Μ. Ε.Κ.Π.Α. eClass-Cybele 14 ώρες)
5. Ενδοσχολκή επιμόρφωση: ΕΕΠΕΚ : Αξιολόγηση μαθητή ( 15 ώρες)
6. Η καινοτόμα θεματική/ διεπιστημονική προσέγγιση Ιστοριογραμμής ( Storyline) (15-5-2025, Παπαδημητρίου Άρτεμις,Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης )
Επιπρόσθετα, η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου παρακολούθησε:
1. ΕΕΠΕΚ: Διδάσκοντας Βιωματικά: Τεχνικές Διδασκαλίας και Βιωματική Μέθοδος (15 ώρες, 16-1-2025 εως 30-1-2025)
2.Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ) (24 ώρες)
3.Παιδαγωγική αξιοποίηση της τεχνητής Νοημοσύνης στα etwinning έργα και στην διδασκαλία μαθημάτων διάρκειας 200 ωρών το οποίο προσφέρθηκε στο χρονικό διάστημα ( 29-10-2025 έως 1-6 2025,) Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning
4. Χρήση, επεξεργασία και δημιουργία πολυμεσικού περιεχομένου διάρκειας 200 ωρών το οποίο προσφέρθηκε στο χρονικό διάστημα ( 29-10-2025 έως 1-6 2025), Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning
Οι δράσεις αυτές παρείχαν την ευκαιρία για γόνιμο διάλογο, ανταλλαγή καλών πρακτικών και απόκτηση νέων γνώσεων που εφαρμόζονται ήδη στην καθημερινή διδακτική πράξη.
Η συμμετοχή στις επιμορφώσεις αυτές αποδεικνύει τη δέσμευση των εκπαιδευτικών μας στην εξέλιξη και την ποιότητα της εκπαίδευσης που προσφέρουμε. Συνεχίζουμε με στόχο τη βελτίωση, την καινοτομία και τη στήριξη κάθε μαθητή μας.