μπισκότα

Ώρα για ζαχαροπλαστική!

Σήμερα για άλλη μια μέρα γεμίσαμε τόσο το πρόγραμμά μας που προλάβαμε ίσα-ίσα να κάνουμε τις δουλειές μας 😀
Κάναμε τα ψώνια μας παρέα με τα μικρά μας πλασματάκια τα οποία φυσικά είχαν την δική τους άποψη για το τί θα ψωνίσουμε😍 Επιστρέψαμε στο σχολείο μας, σηκώσαμε μανίκια, πλύναμε φυσικά τα χεράκια μας και πλάσαμε τα πιο νόστιμα μπισκοτάκια του κόσμου! Τα στολίσαμε, τα ψήσαμε και σε 15 λεπτάκια το σχολείο μας μοσχοβόλησε Χριστούγεννα!!! Και του χρόνου με υγεία!!! 🥰
υλικάυλικα1υλικά2μιξερμπισκοτάκια
Red Merry Christmas and New Year Instagram Post 1

Τα ειδικά σχολεία ΔΕΝ είναι μόνο για τις γιορτές.

Κάθε χρόνο, τις ημέρες των γιορτών και των επετείων, τα ειδικά σχολεία βρίσκονται –έστω και προσωρινά– στο επίκεντρο της προσοχής. Φωτογραφίες, επισκέψεις, ευχές, εκδηλώσεις, λόγια συμπόνιας και θαυμασμού. Κι ύστερα; Η καθημερινότητα επιστρέφει στη σιωπή.

Όμως τα ειδικά σχολεία δεν υπάρχουν για να θυμόμαστε την ύπαρξή τους μόνο σε γιορτινές στιγμές. Υπάρχουν κάθε μέρα. Με παιδιά που έχουν δικαίωμα στη μόρφωση, στην ασφάλεια, στη φροντίδα, στη χαρά και στη συμμετοχή. Με εκπαιδευτικούς που δίνουν καθημερινά αγώνα, συχνά χωρίς τα απαραίτητα μέσα, για να στηρίξουν μοναδικές ανάγκες και μοναδικές προσωπικότητες.

Η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία δεν είναι φιλανθρωπία ούτε «καλή πράξη». Είναι υποχρέωση της Πολιτείας και δείκτης πολιτισμού μιας κοινωνίας. Δεν αρκούν τα χαμόγελα των γιορτών, όταν την υπόλοιπη χρονιά τα σχολεία στεγάζονται σε ακατάλληλα κτίρια, λειτουργούν με ελλείψεις προσωπικού και βασίζονται στην αυταπάρνηση των ανθρώπων τους για να σταθούν όρθια.

Η πραγματική στήριξη φαίνεται στην καθημερινότητα:

στην προσβασιμότητα,
στην επαρκή στελέχωση,
στην υλικοτεχνική υποδομή,
στην επιμόρφωση,
στη συνεργασία με τις οικογένειες,
στην αποδοχή και τη συμπερίληψη χωρίς αστερίσκους.

Τα παιδιά των ειδικών σχολείων δεν είναι «παιδιά της γιορτής». Είναι παιδιά της ζωής. Με δικαιώματα που δεν μπαίνουν σε ημερολόγιο επετείων. Με ανάγκες που δεν περιμένουν τον Δεκέμβρη για να ακουστούν.

Αν θέλουμε μια κοινωνία πραγματικά συμπεριληπτική, ας κοιτάξουμε τα ειδικά σχολεία όχι μόνο όταν τραγουδούν στη σκηνή, αλλά όταν παλεύουν σιωπηλά κάθε πρωί.

Γιατί η συμπερίληψη δεν είναι εκδήλωση. Είναι στάση ζωής – κάθε μέρα.

Καλές γιορτές με υγεια!

dentro

Συνάντηση με το 26ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας!

Μία καινούργια συνεργασία ξεκινά και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’αυτό!

Οι καινούργιοι μας φίλοι μας επισκέφτηκαν εχτές στο Νηπιαγωγείο μας για να φτιάξουμε χριστουγεννιάτικα στολίδια και να στολίσουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας.

Αφού ζωγραφίσαμε χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές, φτιάξαμε τα χειροποίητα στολίδια μας στο τέλος τα κρεμάσαμε όλοι στο δέντρο και βάλαμε το αστέρι της αγάπης.

26a2526e26b36gdentro1Στη συνέχεια φτιάξαμε όλοι μαζί μια ομαδική εργασία που είχαν ετοιμάσει οι φίλοι μας και η κυρία Αντωνία με την κυρία Χρύσα….

omadiki3omadiki4omadiki5

Ανυπομονούμε για τη συνέχεια……περάσαμε υπέροχα!!!

 

παζάρι

Χριστουγεννιάτικο Bazaar

Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε εχτές Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2023 το Χριστουγεννιάτικο Bazaar του Νηπιαγωγείου μας στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης μας!

Μέσα από την καρδιά μας θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που μας στηρίξατε με την παρουσία σας και την αγάπη σας! Ιδιαιτέρως ευχαριστούμε το Βρεφικό Κολλέγιο Παιχνιδούπολη για την μαγική γιορτή που διοργάνωσαν και για την τιμή που μας έκανε να βρισκόμαστε δίπλα τους την ξεχωριστή αυτή ημέρα!

Καλές γιορτές με υγεία και χαρά!

παζάρι1παζάρι2παζάρι3παζάρι7παζάρι4παζάρι8

 

2023

Το ημερολόγιο μας για το νέο έτος!

Έτοιμο και το ημερολόγιο μας για το 2023!

Τι χρειαστήκαμε;

  • χοντρό χαρτόνι
  • κόκκινη τέμπερα
  • πινέλο
  • βαμβάκι
  • χαρτόνι κόκκινο
  • γλωσσοπίεστρο μεγάλο
  • έτοιμα ημερολόγια
  • ψαλίδι
  • κόλλα

Αρχικά κόψαμε τους κύκλους, έναν για κάθε παιδί και τους ζωγράφισαν με χοντρό πινέλο. Στη συνέχεια, δώσαμε ένα σκούφο σε κάθε παιδί και κόλλησε χαρτάκια κόκκινα και ένα βαμβάκι για φούντα. Όταν στέγνωσε ο κύκλος τα παιδιά κόλλησαν βαμβάκι στο κάτω μέρος για γενειάδα.  Βάλαμε το γλωσσοπίεστρο και το ημερολόγιο και έτοιμο!

Χαρούμενο το 2023!

 

Χριστούγεννα

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο!

Πολλές οι κατασκευές και τα κολάζ ενόψει της γιορτής των Χριστουγέννων! Ζωγραφίσαμε, παίξαμε, κολλήσαμε, δημιουργήσαμε, διασκεδάσαμε…..

dvrokampanaelatodentrompotadentro1

8

Επίσκεψη από το 8ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας!!!

Τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων!

Στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκαν πολλές δραστηριότητες και επισκέψεις. Με μεγάλη μας χαρά υποδεχτήκαμε το 8ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας που μας προσέφερε υπέροχα δώρα!

Σας ευχαριστούμε πολύ και περιμένουμε να ξαναέρθετε!!!

collage 14

Μύρισαν Χριστούγεννα….

Χριστούγεννα….Η πιο ωραία εποχή του χρόνου, επιτέλους έφτασε!

Ο Δεκέμβρης με τον ερχομό του, έφερε τη γλυκιά μυρωδιά των Χριστουγέννων, στο νηπιαγωγείο μας. Το πνεύμα των Χριστουγέννων μας οδήγησε σε όμορφες στιγμές και προσπάθειες να δημιουργήσουμε με τα χεράκια μας όμορφα χριστουγεννιάτικα πράγματα, ώστε να ευχαριστηθούμε ακόμη πιο πολύ την πιο όμορφη γιορτή του έτους. Ας δούμε παρακάτω λοιπόν , πως τα περάσαμε μέχρι να έρθουν οι διακοπές των Χριστουγέννων. 

  • Παίξαμε με τα χριστουγεννιάτικα μας παιχνίδια . 

       1640431727317 265195669 1003908120157572 8032060794842817125 n

 

  • Φτιάξαμε χριστουγεννιάτικες κάρτες, ημερολόγια και όμορφα στολίδια , για το σπίτι μας.

                                        .jpg

FotoJet 1 2

 

  • Στολίσαμε την τάξη μας, με τα ομαδικά Χριστουγεννιάτικα δέντρα μας.

αντωνιας

 

ευγενιας

  • Τέλος, φτιάξαμε φυσικά, πολλά Χριστουγεννιάτικα δέντρα με διάφορους τρόπους, Άγιους Βασίληδες, Χριστουγεννιάτικα στεφάνια, Λαμπάκια με χρώματα, Χιονάνθρωπους και πολλά ακόμη….

FotoJet 1 3

Κόψαμε βασιλόπιτα

Με αισιοδοξία και χαμόγελο καλωσορίσαμε το 2021 στην τάξη μας. Τηρώντας το έθιμο, πριν λίγες ημέρες κόψαμε τη βασιλόπιτά μας, την οποία μας την προσέφερε με πολλή αγάπη η κυρία Μαίρη Δ., αγαπημένη φίλη μας και την ευχαριστούμε πάρα πολύ. Της ευχόμαστε να είναι πάντα υγιής και ευτυχισμένη.

Το φλουρί το έτυχε ο μικρός Γιώργος στον οποίο ευχόμαστε ολόψυχα να είναι πάντα γερός, τυχερός & ευτυχισμένος με την οικογένειά του.

Καλή χρονιά σε όλους!