Λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα περαιτέρω ποιοτικής αναβάθμισης της Προσχολικής Εκπαίδευσης σε ό,τι αφορά την παιδαγωγική πλαισίωση αλλά και τις τεχνικές/τεχνολογικές υποδομές, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) υλοποίησε Έργο «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» (MIS 5158662), το οποίο εντάχθηκε στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020» και συγχρηματοδοτήθηκε από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).
Αντικείμενο της Πράξης ήταν η πιλοτική εφαρμογή και αξιολόγηση των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών σε σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης στο πλαίσιο ενίσχυσης και παιδαγωγικής αξιοποίησης σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού (tablets) κατά το σχολικό έτος 2022-2023. Ο εμπλουτισμός συνδυάστηκε με την προμήθεια ελκυστικού εκπαιδευτικού λογισμικού κατάλληλου για μαθητές/-ήτριες Προσχολικής Εκπαίδευσης και την εξ αποστάσεως επιμόρφωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών ΠΕ60 που συμμετείχαν στην πιλοτική εφαρμογή.
Στο πλαίσιο της πιλοτικής εφαρμογής είχαν επιλεγεί από το ΙΕΠ, βάσει στρωματοποιημένης τυχαίας δειγματοληψίας, 200 σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης-Νηπιαγωγεία και μέσα σ΄αυτά ήταν και το σχολείο μας. Η αξιοποίηση του τεχνολογικού εξοπλισμού και του εκπαιδευτικού λογισμικού κάλυψε μία γενική ενότητα με παιγνιώδεις δραστηριότητες λογικής, μνήμης, παρατηρητικότητας, προσοχής και ευέλικτης σκέψης και δραστηριότητες από τουλάχιστον τρία (3) από τα τέσσερα (4) θεματικά πεδία του Νέου Προγράμματος Σπουδών για την Προσχολική Εκπαίδευση.


