Η μουσική και οι φίλοι της
Στα ολοήμερα τμήματα του νηπιαγωγείου μας το τελευταίο διάστημα αν έστηνες αυτί θα άκουγες μουσικές, ρυθμούς , ήχους που έβγαιναν από ποικίλα αντικείμενα! Μας ξύπνησε η ανάγκη για εξερεύνηση των δρόμων της μουσικής.
Και τι είναι μουσική;
Η αφορμή δόθηκε από ένα τραγουδάκι που λέει ” Όλα είναι μουσική!”
Όλα; Ναι, όλα! Όλα μπορούν να γίνουν μουσική! Ένα γέλιο , ένα χτύπημα με το πόδι, ένα σφύριγμα, ένα ντριν του ποδηλάτου!
Μας έφερε κι ένας μαθητής μας το πρωτοχρονιάτικο δώρο του για να το δούμε…
Ήταν ένα νταούλι, νταούλι κανονικό και μάλιστα μας έπαιξε διάφορους ρυθμούς με ήχο δυνατό , καθαρό και ξεσηκωτικό!
Έτσι αρχίσαμε να εξερευνούμε διάφορα αντικείμενα και μουσικά οργανάκια που είχαμε στο νηπιαγωγείο, να τα χτυπάμε, να ρωτάμε “αυτό πώς σου φάνηκε; “, ” αυτό είχε μελωδία, είχε ρυθμό;” , “είχε δυνατό ήχο ή σιγανό”, “τι μου αρέσει να ακούω;”, “μάντεψε από ποιο όργανο βγαίνει αυτός ο ήχος; “.
Μετά αποφασίσαμε να πάμε μια επίσκεψη στον “Μουσικοδραματικό Σύλλογο Χωριστής” όπου εκεί μας περίμεναν μεγαλύτερα παιδιά και μας έδειξαν τον δικό τους τρόπο που αυτά παίζουν μουσική…Είχαν μουσικά όργανα, πολλά και διαφορετικά, με διαφορετικούς ήχους και εμφάνιση! Ενθουσιαστήκαμε και άξιζε ο περίπατος που κάναμε για να φτάσουμε εκεί.
Τις επόμενες ημέρες ψάξαμε στα σπίτια μας σε κάθε γωνιά και ξετρυπώσαμε μουσικά όργανα των γονιών μας, των παππούδων μας ή και των μεγαλύτερων αδερφών μας και τα φέραμε στο σχολείο…
Όμως μας μπήκαν ιδέες …εμείς μπορούμε να παίξουμε με κάποιον τρόπο μουσική; Μπορούμε να φτιάξουμε τα δικά μας οργανάκια;
Είχαμε ιδέες πολλές και κάποιες από αυτές καταφέραμε να τις πραγματοποιήσουμε. Φτιάξαμε μια μικρή ορχήστρα και μετά αρχίσαμε να συνθέτουμε μουσικά κομμάτια, απλά αλλά δικά μας!
Είναι τόσο τέλεια η μουσική!
















