1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

στερεά υγρά αέρια

Νοέ 20195

Στερεά, υγρά, αέρια. Συζητήσαμε για τα στερεά, τα υγρά και τα αέρια. τα παιδιά ονόμασαν στερεά που υπάρχουν μέσα στην τάξη αλλά και υγρά , όπως το νερό, το λάδι , ο χυμός. κατανόησαν ότι η μπογιά που τρέχει στο μπουκάλι είναι υγρό για αυτό τρέχει και δεν μπορούμε να την κρατήσουμε στα χέρια μας, όπως άλλωστε όλα τα υγρά.

τι θα γίνει αν κόψουμε ένα κομμάτι χαρτί στη μέση? θα γίνει μικρότερο. κι αν το ξανακόψουμε  ξανά , και ξανά και ξανά? κι αν το κόψουμε τόσο μικρό ώστε να μη φαίνεται καθόλου? πως να λέγεται αυτό το πολύ πολύ μικρό κομμάτι χαρτιού που ούτε να το δούμε δε μπορούμε γιατί είναι πολύ μικρό?

Το νερό έχει μόρια? μπορούμε να πάρουμε από τη λεκάνη λίγο νεράκι και να το κρατήσουμε στα χεράκια μας? μπορούμε να πάρουμε μία μόνο πολύ μικρή σταγονίτσα νερού τόσο μικρή που δεν μπορούμε να την δούμε?

τα αέρια έχουν άραγε  μόρια? πως να είναι αυτά?

Αφήγηση  παραμυθιού  για τα μόρια των στερεών, υγρών, αερίων\. (από προηγούμενο πρόγραμμα φυσικών επιστημών young scientists)

ομαδική αφίσα του παραμυθιού

δραματοποίηση του παραμυθιού

μόρια υγρών

από το χορό των μορίων στα στερεά

μια φωτο από το χορό των  αερίων

μόρια στερεών, υγρών και αερίων με κρικάκια

δημιουργία αινιγμάτων για τα μόρια

τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα δημιούργησε ένα αίνιγμα για τα στερεά, τα υγρά και τα αέρια.

ένα παιδί από κάθε ομάδα συμμετέχει στην δημιουργία βίντεο (εκφώνηση αινιγμάτων)

μπορείτε να ακούσετε τα αινίγματα στο παρακάτω βίντεο. οι φωτο στο βίντεο είναι από σχεδιασμό με μορίων με κρίκους από τα παιδιά της κάθε ομάδας

Αφήστε μια απάντηση



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων