ZHTΩ Η 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΟΡΤΗ
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ
14-27 Οκτωβρίου γιορτάζουμε την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2024
ΓΙΟΤΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΔΥΟ ΔΡΑΣΕΙΣ……………………
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Αρχικά, χρησιμοποιώντας διάσημους πίνακες ζωγραφικής ως σημεία αναφοράς, τα παιδιά θα αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων καθώς θα προσπαθούν να εντοπίσουν συγκεκριμένα στοιχεία σε κάθε έργο τέχνης. Παράλληλα, θα έχουν την ευκαιρία να σχεδιάσουν και να εκτελέσουν απλές εντολές προγραμματισμού για να κινηθούν σε ένα επιδαπέδιο πλέγμα και να καθοδηγήσουν το ρομποτάκι beebot. Συγκεκριμένα επιλέγουμε έξι γνωστούς πίνακες ζωγραφικής:
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, Red Vineyards at Arles, 1888
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, L’Allée des Alyscamps, 1888
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, Falling Autumn Leaves
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, The Garden of Saint-Paul Hospital with Figure, 1889
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, Avenue of Poplars in Autumn (1884), Μουσείο Βαν Γκογκ
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, Autumn Landscape with Four Trees, 1885
που έχουν για θέμα τους το Φθινόπωρο και τους τοποθετούμε σε ένα πλέγμα 4×4. Το πλέγμα είναι επιδαπέδιο για το ρομποτάκι beebot. Τα παιδιά επιλέγουν ένα στοιχείο από κάθε πίνακα.
Σε έξι κάρτες με τα έξι στοιχειά ο/ μαθητής/τρια πρέπει να εντοπίσει τον πίνακα στον οποίο ανήκει το στοιχείο και να προγραμματίσει τη beebot στο επιδαπέδιο πλέγμα περιγράφοντας τις κινήσεις του/της για να βρει τον σωστό πίνακα. Δεν δίνεται προφορική οδηγία, κάθε παιδί οδηγείται από την κάρτα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Pixel Art
Στόχος της δραστηριότητας είναι οι μαθητές να δούνε μια μορφή κώδικα και αναπαράστασης μιας εικόνας, να δημιουργήσουν τον δικό τους κώδικα, να είναι προσεκτικοί σε κάθε τους βήμα και να δημιουργήσουν με τους φίλους τους.
Τα παιδιά εμπνέονται από τους διάσημους πίνακες ζωγραφικής του Βίνσεντ Βαν Γκογκ με θέμα το φθινόπωρο τους οποίους παρατήρησαν και ανέλυσαν στα πλαίσια δραστηριότητας ρομποτικής (ΕuCodeWeek) και αρχικά συνεργάζονται, ανταλλάσσουν ιδέες και δημιουργούν τα σχέδια τους ( μια ομπρέλα και ένα φθινοπωρινό δέντρο) σε ένα πλέγμα στον πίνακα ομαδικά.
Στη συνέχεια μέσα από μια δραστηριότητα Pixel Art τα παιδιά να κατανοούν και γνωρίζουν πώς αναπαρίσταται μια εικόνα σε ένα ψηφιακό μέσο και δημιουργούν το σχέδιο στον υπολογιστή .Με αυτό τον τρόπο αναπτύσσουν τις δεξιότητες λεπτής κινητικότητας, της ακρίβειας ,της προσοχής στη λεπτομέρεια και της υπολογιστικής σκέψης καθώς γνωρίζουν ένα είδος κωδικοποίησης της εικόνας στο ψηφιακό μέσο.
Πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί για να ανακαλύψετε το κρυμμένο σχέδιο!
«Τιμούμε τους ήρωες που λευθέρωσαν την Μακεδονία μας»
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ολοκληρώθηκε η συμμετοχή μας σε πρόγραμμα etwinning…..
Πρόκειται για το εργο ΄΄LESS IS MORE”.
Το έργο «LESS IS MORE » αφορά το παιχνίδι! Το επιλέξαμε γιατί θεωρούμε πως το παιχνίδι είναι ο καλύτερος τρόπος μάθησης και ανάπτυξης της προσωπικότητας των παιδιών, αφού τα βοηθά να αλληλεπιδρούν με τους γύρω τους, να αντιλαμβάνονται τον κόσμο, να εκφράζουν ιδέες και σκέψεις αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητα και την αυτονομία τους. Η αξία του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μοναδική καθώς οδηγεί τα παιδιά να μάθουν με διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο.
Το πρόγραμμα διήρκεσε 8 εβδομάδες (Μάρτιος-Απρίλιος).
Mέρος του προγράμματος παρουσιάστηκε στους μαθητές άλλων τμημάτων,στους γονεις ……
και στην 2η Επιμορφωτική Ημερίδα Διάχυσης και Δικτύωσης στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα 2024.
AΚΟΛΟΥΘΕΙ Η KOINH ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ
TOY 1oυ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ
ΤΟΥ 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΧΟΡΤΙΑΤΗ.





































