Την Τρίτη 17/02/2026 και την Τρίτη 10/03/2026 οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε θέματα που αφορούν τη διατροφή και τη στοματική υγεία.Φορείς του Δήμου μας επισκέφτηκαν το σχολείο μας , συζήτησαν με τους μαθητές μας για τα παραπάνω θέματα και έδειξαν με τρόπο βιωματικό πως πλένουμε σωστά τα δόντια μας.
Ευχαριστούμε πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές τους!




