Επίσκεψη πραγματοποιήσαμε σήμερα στο χώρο του Άγω edu στη Ν.Τίρυνθα για να παρακολουθήσουμε το βιωματικό πρόγραμμα “Ανακύκλωση:Σώστε τον πλανήτη”!!Η δράση αυτή έγινε με αφορμή τα εργαστήρια δεξιοτήτων με τίτλο:1,2,3…Ανακύκλωσε!!Ευχαριστούμε πολύ τους ανθρώπους του Άγω για την υπέροχη φιλοξενία τους και για όσα μετέδωσαν στα νηπιάκια μας!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.