Επίσκεψη πραγματοποιήσαμε σήμερα στο χώρο του Άγω edu στη Ν.Τίρυνθα για να παρακολουθήσουμε το βιωματικό πρόγραμμα “Ανακύκλωση:Σώστε τον πλανήτη”!!Η δράση αυτή έγινε με αφορμή τα εργαστήρια δεξιοτήτων με τίτλο:1,2,3…Ανακύκλωσε!!Ευχαριστούμε πολύ τους ανθρώπους του Άγω για την υπέροχη φιλοξενία τους και για όσα μετέδωσαν στα νηπιάκια μας!!

20260429 23083420260428 184853