Eνεργός Πολίτης Μέρος ΄β

Το Τμήμα της κ. Μπάτζιου επισκέφτηκε το Δημοτικό Σχολείο και συνεργάστηκε με τους μαθητές της Ά Τάξης πάνω στη δράση του ενεργού πολίτη για την Γκουέρνικα!  Αφού μας υποδέχτηκαν με χαρά η κ. Άννα δασκάλα μας διάβασε ένα παραμύθι << Το σπόρο της Ειρήνης>>, το οποίο παρακολουθήσαμε στον πίνακα με τη βοήθεια του προτζέκτορα. Έπειτα κάναμε μια κατασκευή με το περιστέρι της ειρήνης και γράψαμε επάνω τη λέξη Ειρήνη! Τέλος, κολλήσαμε γλωσσοπίεστρα και παίξαμε με την κατασκευή μας. Μικροί και μεγάλοι το χαρήκαμε!

7813ed2d 8c31 4bb0 baaa e8c6cfe7eb92 aafc47d4 abc4 4b96 881e ef52f6e78c4e d71b0dd2 4a6f 4d03 b74a 8303b030da1a 661967e0 0e7a 4207 bbd2 a6dde6934f6a b2652b8b 0f4e 42ef b13d 6fbcb6f00e4c af88ae50 f1ce 4494 91e4 9632a81799ba