Το Τμήμα της κ. Μπάτζιου επισκέφτηκε το Δημοτικό Σχολείο και συνεργάστηκε με τους μαθητές της Ά Τάξης πάνω στη δράση του ενεργού πολίτη για την Γκουέρνικα! Αφού μας υποδέχτηκαν με χαρά η κ. Άννα δασκάλα μας διάβασε ένα παραμύθι << Το σπόρο της Ειρήνης>>, το οποίο παρακολουθήσαμε στον πίνακα με τη βοήθεια του προτζέκτορα. Έπειτα κάναμε μια κατασκευή με το περιστέρι της ειρήνης και γράψαμε επάνω τη λέξη Ειρήνη! Τέλος, κολλήσαμε γλωσσοπίεστρα και παίξαμε με την κατασκευή μας. Μικροί και μεγάλοι το χαρήκαμε!





