Μπήκε Ο Μάρτης και ξεκινήσαμε να στολίζουμε τις πόρτες του σχολείου μας!
Η καλή μας κυρία Αργυρώ, για άλλη μία φορά ανέλαβε τον στολισμό τους!
Καλή ΣΑρακοστή!!
Μιλήσαμε για την Σαρακοστή, για τη νηστεία,
είδαμε βίντεο και μιλήσαμε για το πώς οι άνθρωποι μέτραγαν τον χρόνο με την κυρά Σαρακοστή
και φτιάξαμε τις δικές μας κυρίες της Σαρακοστής.
Στη συνέχεια είπαμε για τους μήνες της Άνοιξης,
για τον Μάρτη, για την Ανοιξη,
βάλαμε Μαρτάκια για να μην μας κάψουν οι πρώτες ακτίνες του ήλιου, είδαμε βίντεο με τους αγαπημένους μας , picou, picou,
είδαμε πίνακες γνωστών ζωγράφων με θέμα την Άνοιξη,Τσαρούχης
Αρτσιμπόλτο , Μονέ
Πικάσσο
Ρενουάρ, Γερανιώτης
και Βαν Γκογκ ξεχωρίσαμε όμως την Άνοιξη του Μποτιτσέλι
και τη ζωγραφίσαμε.
Μιλήσαμε για τα χελιδονίσματα,
(Το τέλος του Χειμώνα και τον ερχομό των χελιδονιών γιόρταζαν τα παιδιά από την
αρχαιότητα με τα «χελιδονίσματα».
Σε κάθε μεριά της Ελλάδας, την 1η του Μαρτη τα παιδιά ξεχύνονταν στους δρόμους
για να καλωσορίσουν τα χελιδόνια τους, τους αγγελιοφόρους της Άνοιξης.
Κρατούσαν στα χέρια τους ένα ξύλινο χελιδόνι και του κρεμούσαν στο λαιμό
κουδουνάκια . Πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι και έλεγαν τα «χελιδονίσματα» ενώ τα
κουδουνάκια συνόδευαν το τραγούδι τους.
Ήρθε ήρθε χελιδόνα κι αν φλεβίσεις κι αν τσικνίσεις
ήρθε και άλλη μεληδόνα καλοκαίρι θα μυρίσεις.
κάθησε και λάλησε Κι αν χιονίσεις κι αν κακίσεις,
και γλυκά κελάηδησε: πάλιν άνοιξη θ’ ανθίσεις.
«Μάρτη, Μάρτη μου καλέ,
και Φλεβάρη φοβερέ)
τα κάλαντα της Άνοιξης,
μιλήσαμε και είδαμε πολλά βίντεο για τα χελιδόνια,
βίντεο που μας το μετέφραζε η δασκάλα μας,
μάθαμε τα χελιδονίσματα και τα αφού τα είπαμε στις δασκάλες μας, μας κέρασαν γλυκάκια.
Παίξαμε, με τις φωλιές των χελιδονιών κάνοντας μαθηματικά και γλώσσα https://wordwall.net/el/resource/13859620/%CF%87%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CE%BD%CE%B9και τέλος τραγουδήσαμε.
Φτάξαμε ανοιξιάτικα τοπία και σιγά σιγά ξεκινήσαμε να στολίζουμε την τάξη μας, μήπως αλλάξει γνώμη ο Μάρτης και σταματήσει να κάνει νάζια και να γυρίσει στην όμορφη γυναίκα του.