- «Παίζοντας με το 1821»
Με συζήτηση και τη βοήθεια αφισών και εικόνων θα μάθουμε για τη χρονολογία 1821. Θα την αποδομήσουμε και θα την επεξεργαστούμε με διαφορετικούς τρόπους δουλεύοντας σε ομάδες. Μία ομάδα στον πίνακα με μαγνητικούς αριθμούς, άλλη ομάδα με χαρτί και μαρκαδόρους, άλλη με κυβάκια για καταμέτρηση και άλλη με καρτέλες αριθμών. Τα αποτελέσματα των εργασιών θα παρουσιαστούν στην ολομέλεια.
- «Μεταφέρω τις γνώσεις μου στο χαρτί»
Μοιράζονται στα παιδιά διαφορετικά φύλλα εργασίας ώστε κάθε παιδί να διαλέξει αυτό που του ταιριάζει καλύτερα.(πηγές: Learning Corner and Crafts, Με το βλέμμα στο Νηπιαγωγείο και bits4school)
- «Το 1821 ως ομαδική εικαστική εργασία»
Τα παιδιά στα τραπεζάκια τους και χωρισμένα σε 4 ομάδες καλούνται να κατασκευάσουν τους αριθμούς που συνθέτουν το 1821 χρησιμοποιώντας μπαλάκια που φτιάχνουν από γκοφρέ χαρτί. (πηγή: kidsactivities)
- Ποιοι όμως επαναστάτησαν ενάντι σε ποιους; Συζητάμε λοιπόν για την Ελλάδα και την Τουρκία. Βρίσκουμε τις δυο χώρες στον χάρτη και μαθαίνουμε κάποιες πληροφορίες για αυτές. Μπορούμε να συμπληρώσουμε τη ενασχόλησή μας με τις δυο χώρες με το παρακάτω φύλλο εργασίας…
… το οποίο μας έδωσε έμπνευση για ομαδική εργασία.
Για τη σύνθεσή της χρησιμοποιήσαμε…