Πρωτομαγιά στο Νηπιαγωγείο μας

Γιορτάσαμε την Πρωτομαγιά φυτεύοντας όμορφα λουλουδάκια σε γλαστρούλες που φτιάξαμε μόνοι μας από ανακυκλώσιμα υλικά, δίνοντας νέα ζωή σε κουτιά από καφέ!

 

177774575200217777457519831777745751965 1777745751946

Στη συνέχεια, τηρώντας το όμορφο έθιμο της ημέρας, χρωματίσαμε λουλούδια και δημιουργήσαμε πολύχρωμα μαγιάτικα στεφανάκια!!

archeio lhpshs

Καλή Πρωτομαγιά!!!