Γιορτάσαμε την Πρωτομαγιά φυτεύοντας όμορφα λουλουδάκια σε γλαστρούλες που φτιάξαμε μόνοι μας από ανακυκλώσιμα υλικά, δίνοντας νέα ζωή σε κουτιά από καφέ!
Στη συνέχεια, τηρώντας το όμορφο έθιμο της ημέρας, χρωματίσαμε λουλούδια και δημιουργήσαμε πολύχρωμα μαγιάτικα στεφανάκια!!
Καλή Πρωτομαγιά!!!




