Το κάστιγκ μέσα από τα δικά μου μάτια

Στις 16 Νοεμβρίου του 2012, στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης, οι καθηγητές που αποτελούν την κινηματογραφική ομάδα του Λυκείου μας, μαζί με τους μαθητές που παίρνουν μέρος σε αυτήν, συγκεντρώθηκαν ώστε να γίνει η κρίση και η επιλογή των μαθητών οι οποίοι θα αποδεικνύονταν ότι είχαν τα κύρια προσόντα και κατά συνέπεια θα παίξουν ένα ρόλο στην μαθητική ταινία που δημιουργούμε!

Η ταινία αυτή που ετοιμάζουν οι μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Ξάνθης φιλοδοξεί να συμμετέχει στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού μήκους: «Ένας πλανήτης… μια ευκαιρία». Συντονιστές αυτές της μαθητικής προσπάθειας είναι οι καθηγητές του Λυκείου μας Γιώργος Βασιλειάδης, μαθηματικός, Αλέξανδρος Δημαράς, φιλόλογος, Μάρθα Λαζαρίδου, φιλόλογος, Θανάσης Μπαλαφούτης, πληροφορικής, Βάγια Παπαδοπούλου, φιλόλογος Ροδούλα Φραγγίδου, μαθηματικός.

Εγώ είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω από κοντά αυτό το «κάστινγκ» και να αντικρίσω τις εκφράσεις των αγχωμένων-νευρικών παιδιών που έμπαιναν ένα-ένα με τη σειρά μέσα στην αίθουσα, όπου όλοι (καθηγητές αλλά και κάποιοι μαθητές που είχαν ρολό κριτή) ήταν έτοιμοι να τους κρίνουν και να τους αναδείξουν.

Όλα έμοιαζαν σαν τα «κάστινγκ» που βλέπουμε κατά καιρούς στα διάφορα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ο χώρος στον οποίο πραγματοποιήθηκε το κάστιγκ ήταν αρκετά απλωμένος και ευρύς. Εκεί θα εξετάζονταν ο κάθε μαθητής σε διάφορους ρόλους. Οι κριτές καθόταν γύρω-γύρω από ένα τραπέζι. Και έτσι όλα σιγά-σιγά ξεκίνησαν…!

Στην αρχή ήταν έντονη η αμηχανία, αλλά όσο περνούσε η ώρα η γλώσσα -αλλά όχι μόνο αυτή με την οποία μιλάμε, αλλά και αυτή του σώματος- λύνονταν. Οι κινήσεις των παιδιών, τα οποία καθοδηγούνταν από τους καθηγητές, ήταν ζωντανές. Επιπλέον, αυτό που με εντυπωσίασε ήταν πως όλοι οι κριτές αντιμετώπιζαν το κάθε γεγονός που διαδραματιζόταν μπροστά στα μάτια τους -αστείο ή σοβαρό- με υπευθυνότητα και σαφήνεια. Ακόμα, δεν έλειψαν και οι αστεϊσμοί, οι οποίοι είχαν ως απώτερο στόχο να ελαφρύνουν το κλίμα.

Γενικά, μπορούμε να συμπεράνουμε πως σε εκπαιδευτικό, κατά βάση, πλαίσιο, αναπτύχτηκαν ιδέες και μέθοδοι που έδωσαν τη δυνατότητα στα παιδιά να διευρύνουν τις γνώσεις τους, επιδοκιμάζοντας ταυτόχρονα τα μελλοντικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Μάγδα Κλειτσιώτη
Τμήμα Α3
1ο ΓΕΛ Ξάνθης
Σχολικό έτος 2012-2013

2 σχόλια

    • Μπουσέ Μαλκότς στο 11 Δεκεμβρίου, 2012 στις 3:16 μμ
    • Απάντηση

    Δεν βλέπω καμιά αναφορά στα κρουασάν μου όμως…!? O.o  =D

    • Θανάσης Μπαλαφούτης στο 8 Δεκεμβρίου, 2012 στις 8:58 μμ
    • Απάντηση

    Εμένα ποιος θα μου λύσει αυτή την απορία;
    Ένας από τους ρόλους που κληθήκατε να δοκιμαστείτε ήταν αυτός του εργαζόμενου που χαμογελά χαιρέκακα όταν μαθαίνει ότι απολύουν έναν συνάδελφό τους. Έπρεπε μάλιστα κάνοντας τον μορφασμό να κοιτά τον απολυμένο.
    Γιατί βρε παιδιά, όλοι κοιτούσατε εμένα; Αστεϊσμός για να ελαφρύνει το κλίμα ήταν αυτός;

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση