1ο Γενικό Λύκειο Τυρνάβου

Εκ των γραμμάτων γεννάται η προκοπή με την οποίαν λάμπουν τα ελεύθερα έθνη. Ρήγας Φεραίος 1757 – 1798

Τρίτη θέση για μαθήτριες του ΓΕΛ Τυρνάβου στον 12ο Καλλιτεχνικό διαγωνισμό «Διαδίκτυο & Δίκτυα. Φαίνομαι. Είμαι; Επιλέγω…»

Μάι 202312

Screenshot 11

Η διευθύντρια και ο σύλλογος διδασκόντων στο ΓΕΛ Τυρνάβου συγχαίρουν τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς, Κατσιλέρου Αγαθή και Παπαγεωργίου Σύλβια και τις μαθήτριες της Α Λυκείου, Σούμμα Χρυσούλα και Ταυλαρίδη Δήμητρα για την κατάκτηση της τρίτης θέσης (στην ομάδα Λυκείων ) στον 12ο Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό <<ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΔΙΚΤΥΑ. Φαίνομαι. Είμαι; Επιλέγω…>>, που διοργανώθηκε από το ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Π.Ε. ΛΑΡΙΣΑΣ – Ο.ΚΑ.ΝΑ. σε συνεργασία με την Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Λάρισας

Ο σχολικός διαγωνισμός απευθυνόταν σε μαθητές της Α΄, Β΄, Γ΄, Γυμνασίου και Α΄, Β΄, Λυκείου σχολείων της Δ.Ε. Λάρισας, ενώ στόχος του φετινού διαγωνισμού ήταν να εργαστούν οι μαθητές σε ομάδες και να δημιουργήσουν το δικό τους έργο εικαστικό, φωτογραφία ή βίντεο.
Σε διαγωνισμό συμμετείχαν 129 μαθητές/τριες καταθέτοντας 72 έργα συνολικά , από 16 σχολικές μονάδες .

Η επιτροπή αξιολόγησης βράβευσε τα τρία καλύτερα μαθητικά έργα, ομαδικά ή ατομικά για την κάθε βαθμίδα ,με κριτήριο τη συνάφεια με το θέμα , τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία του παραγόμενου έργου την αισθητική του έργου την τεχνική αρτιότητα κλπ.

Μεγάλη επιτυχία του ομίλου Ρητορικής του ΓΕΛ Τυρνάβου

Μάι 202312

Μεγάλη επιτυχία του ομίλου Ρητορικής του ΓΕΛ Τυρνάβου

 

Ο  όμιλος ρητορικής του ΓΕΛ Τυρνάβου έλαβε μέρος με μεγάλη επιτυχία στους προγραμματισμένους αγώνες ρητορικής τέχνης του αμερικανικού κολλεγίου Pierceαπό τις 03/03/2023 έως και τις 05/03/2023 στην Αθήνα.

Οι μαθητές μας διαγωνίστηκαν με σθένος και αγωνιστικότητα, αναδεικνύοντας την υψηλού επιπέδου ρητορική τους δεινότητα, στα αγωνίσματα των διττών λόγων, της εκφραστικής ανάγνωσης και του προτρεπτικού λόγου.

Συγκεκριμένα, η ομάδα των διττών λόγων (Σωτήρης Ροντούλης, Δήμητρα Ταυλαρίδη, Νίκος Νάκας, Κωνσταντίνος Αλμπάνης και Χρύσα Σούμμα) σε 22 συμμετοχές σχολείων έλαβε την 6η θέση σε βαθμολογική κατάταξη και τη 12η θέση στην τελική κατάταξη.

Στην εκφραστική ανάγνωση σε 39 συμμετοχές η Ελευθερία Στούπα έλαβε την 7η θέση, η Σοφία Αναστασοπούλου τη 10η θέση και η Χρυσούλα Γκόβαρητην 11η θέση.

Στον προτρεπτικό λόγο σε 45 συμμετοχές η Βασιλική Μπαλιάφα έλαβε την 8η θέση, η Θεοδώρα Ζαμπακίκατη 16η θέση και η Θεοφανώ Εξάρχου την 36η θέση.

Την προετοιμασία των διττών λόγων ανέλαβε η φιλόλογος και υπεύθυνη του ομίλου ρητορικής καΤσιάκου Ασπασία-Παρασκευή και η φιλόλογος κα Σούρδα Ουρανία, της εκφραστικής ανάγνωσης η φιλόλογος κα Αποστολάκη Κωνσταντίνα και του προτρεπτικού λόγου η φιλόλογος κα Τσιάκα Βασιλική.

Ευχαριστούμε θερμά το 15μελές συμβούλιο του σχολείου για την ευγενική του χορηγία.

Η διεύθυνση και ο Σύλλογος διδασκόντων του σχολείου συγχαίρουν από καρδιάς τους μαθητές και τις μαθήτριες για την αξιόλογη επίδοσή τους.

Χάλκινο μετάλλιο για τη μαθήτρια του ΓΕΛ Τυρνάβου, Χασαμπαλιώτη Γεωργία, στο Πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα Λυκείων

Μάι 202312

Χάλκινο μετάλλιο για τη μαθήτρια του ΓΕΛ Τυρνάβου, Χασαμπαλιώτη Γεωργία, στο Πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα Λυκείων

Το Σαββατοκύριακο 11 – 12 Μαρτίου και τη Δευτέρα 13 Μαρτίου διεξήχθησαν  στον Τύρναβο οι  Πανελλήνιοι Αγώνες Πάλης UNDER-15 και το  Πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα Λυκείων.

Τους αγώνες ελληνορωμαϊκής πάλης στο Κλειστό Γυμναστήριο Τυρνάβου συνδιοργάνωσε η Ελληνική Ομοσπονδία Πάλης, ο Δήμος Τυρνάβου, η ΚΕΔΗΤ και ο Α.Σ. Αχιλλέας Τυρνάβου. Στο πρωτάθλημα πήραν μέρος περισσότεροι από  450 αθλητές. Το ΓΕΛ Τυρνάβου εκπροσωπήθηκε επάξια από την μαθήτρια της Α Λυκείου, Χασαμπαλιώτη Γεωργία του Δημητρίου στο αγώνισμα της ελευθέρας πάλης (57 κιλά). Η διευθύντρια και ο σύλλογος διδασκόντων  στο ΓΕΛ Τυρνάβου εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στη μαθήτρια,  Χασαμπαλιώτη Γεωργία για την κατάκτηση της τρίτης θέσης και την απόκτηση του χάλκινου μεταλλίου στο Πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα Λυκείων. Τέλος, εύχονται να αποτελέσει παράδειγμα για μίμηση για τους συμμαθητές της, ώστε να αναδειχθούν οι αξίες και τα ιδανικά του αθλητισμού και της αδιάκοπης και άοκνης  προσπάθειας για την επίτευξη των στόχων.

https://www.pineiosnews.gr/2023/03/16/chalkino-metallio-gia-ti-mathitria-tou-gel-tyrnavou-chasampalioti-georgia-sto-panellinio-scholiko-protathlima-lykeion/

https://www.larissanet.gr/2023/03/16/chalkino-metallio-gia-ti-mathitria-tou-gel-tyrnavou-chasampalioti-georgia/

ΓΕΛ Τυρνάβου: Πείραμα του Ερατοσθένη μέτρηση της Περιφέρειας της Γης

Μάι 202312

 

Tη Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2023(εαρινή ισημερία), πραγματοποιήθηκε στο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Τυρνάβου το Πείραμα του Ερατοσθένη για τη μέτρηση της Περιφέρειας της Γης.

Συγκεκριμένα στις 12.41, ώρα κατά την οποία ο ήλιος βρίσκεται στο μέσο της ουράνιας τροχιάς του, οι μαθητές του Λυκείου χωρισμένοι σε δυο ομάδες και υπό την επίβλεψη του Μαθηματικού κ. Χολέβα Δημητρίου κάνανε τις απαραίτητες μετρήσεις στο προαύλιο του σχολείου χρησιμοποιώντας απλά εργαλεία( μια ράβδο 1 m πακτωμένη κάθετα σε μια ορθογώνια βάση, αλφάδι, μετροταινία, γνώμονα, μοιρογνωμόνιο κ.α.) και κατόπιν με φύλλα εργασίας υπολογίστηκε η περιφέρεια της Γης.

Η δραστηριότητα αυτή, ανακαλυπτικής μάθησης 2550 ετών έχει εφαρμογή βασικών γνώσεων από τα πεδία των Μαθηματικών, της Φυσικής, Αστρονομίας και της Γεωγραφίας.Το πείραμα έχει συμπεριληφθεί στις 100 Προτεινόμενες δράσεις της Διεθνούς Αστρονομικής Ένωσης.

ΓΕΛ Τυρνάβου: Πείραμα του Ερατοσθένη μέτρηση της Περιφέρειας της Γής

ΓΕΛ Τυρνάβου: «Η επιστήμη της Πληροφορικής και της Βιοπληροφορικής»

Μάι 202312

tabosis pliroforiki

 

Ενημέρωση επαγγελματικού προσανατολισμού, για την επιστήμη της πληροφορικής και της βιοπληροφορικής στο ΓΕΛ Τυρνάβου από τον ερευνητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Ιωάννη Ταμπόση. 

Την Τρίτη, 4 Απριλίου 2023ν πραγματοποιήθηκε με επιτυχία  ενημέρωση Επαγγελματικού Προσανατολισμού με θέμα: «Η επιστήμη της Πληροφορικής και της Βιοπληροφορικής», στο θέατρο MΑΧΙΜ του Τυρνάβου, την οποία παρακολούθησαν μαθήτριες και μαθητές του Γενικού Λυκείου Τυρνάβου, εκπαιδευτικοί και γονείς, που ενημερώθηκαν για δύο τόσο σημαντικές επιστήμες.

Ο ερευνητής Ταμπόσης Ιωάννης που διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας αρχικά ενημέρωσε τους μαθητές και γονείς για τις προκλήσεις και το μέλλον της επιστήμης της Πληροφορικής και της Βιοπληροφορικής,  και στη συνέχεια παρουσίασε τον επαγγελματικό προσανατολισμό με βάση τα προγράμματα σπουδών που προσφέρουν τα δύο Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,  το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων και το Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στην Βιοϊατρική.

Τέλος, η Διευθύντρια του Σχολείου κυρία Κωνσταντίνα Πατσή ανέφερε σχετικά με τη δράση: «Ευχαριστούμε θερμά για την ενδελεχή ενημέρωση των μαθητών/τριών μας για τις σπουδές στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και ευελπιστούμε στη συνέχιση της συνεργασίας μας».

 

ΤΟ ΓΕΛ Τυρνάβου στην τελετή βράβευσης του 12ου Μαθητικού Καλλιτεχνικού Διαγωνισμού

Μάι 202312

IMG 0826

 

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Λάρισας – ΟΚΑΝΑ σε συνεργασία με το Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και το Τμήμα Εκπαιδευτικών θεμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Λάρισας, πραγματοποίησαν χθες, 6/4/2023 στις 17:00 στον αύλειο χώρο του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας– ΟΚΑΝΑ την τελετή βράβευσης του 12ουΜαθητικού Καλλιτεχνικού Διαγωνισμού με τίτλο:

« ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΔΙΚΤΥΑ. Φαίνομαι. Είμαι;Επιλέγω…»

Το τρίτο βραβείο (Λύκεια) για τις μαθήτριες του ΓΕΛ Τυρνάβου Σούμμα Χρυσούλα και Ταυλαρίδη Δήμητρα και τον έπαινο για το ΓΕΛ Τυρνάβου παρέλαβε η υπεύθυνη καθηγήτρια , Κατσιλέρου Αγαθή

Διδακτική επίσκεψη ΓΕΛ Τυρνάβου στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Μαρ 202314

202303120944538212

Τα τμήματα Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας του ΓΕΛ Τυρνάβου πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο συγκρότημα ‘’Γαιόπολις’’ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στη Λάρισα, στις 7/3/2023. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες επισκέφτηκαν τα τμήματα Νοσηλευτικής, Συστημάτων Ενέργειας και Γεωπονίας-Αγροτεχνολογίας στα πλαίσια του ενημερωτικού προγράμματος ΄΄Ανοιχτές Θύρες΄΄ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για το προγράμματα σπουδών και τις επαγγελματικές προοπτικές ως απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων, ξεναγήθηκαν στις κτιριακές εγκαταστάσεις και στα εργαστήρια.

202303120945563428

Η ενημέρωση-ξενάγηση πραγματοποιήθηκε από τους : κ/κ Τσάρα Κων/νο, Αναπλ. Καθηγητή, Μάλλη Φωτεινή, Αναπλ.Καθηγήτρια, Παπαγιάννη Δημήτριο, Αναπλ.Καθηγητή, Κώτσιου Ουρανία, Επικ.Καθηγήτρια, Βαλιάκο Ηλία, Ε.ΔΙ.Π., Αγναντή Χρήστο, ΕΤΕΠ , για το τμήμα Νοσηλευτικής, από τους κ/κ Βαγρόπουλο Σ. Επικ. Καθηγητή, Ζαούτσο Σ., Καθηγητή, Κωτσόπουλο Σ., Καθηγητή, Θεοδοσίου Θ., Επικ. Καθηγητή, Παπανδριανού Ν. , Επικ. Καθηγητή, για το τμήμα Συστημάτων Ενέργειας και κ/κ Ηλιόπουλο Παναγιώτη, Καθηγητή, Παπαθανασίου Θεόδωρο, Ε.ΔΙ.Π. και για το τμήμα Γεωπονίας-Αγροτεχνολογίας

Τους μαθητές/τριες συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Μπελτέ Ελένη και Μπιζάκης Αναστάσιος.

202303120944555759

Ενημέρωση για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, τους κινδύνους & τους τρόπους αντιμετώπισής τους στο ΓΕΛ Τυρνάβου

Μαρ 202314

Μια μοναδική ευκαιρία είχαν οι μαθητές & οι μαθήτριες του Λυκείου Τυρνάβου  να συμμετέχουν στη διαδραστική παρουσίαση με θέμα την ασφάλεια στο διαδίκτυο & τους κινδύνους που απορρέουν από την καθημερινή τους έκθεση στον μαγικό κόσμο του Διαδικτύου.

11

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο ΓΕΛ Τυρνάβου,  την Τρίτη 14 Μαρτίου, και ομιλητής ήταν ο Καθηγητής Πληροφορικής και Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Λάρισας  κ. Δημήτριος Γ. Λιόβας, ο οποίος αφού τόνισε τη χρησιμότητα και την αξία του Διαδικτύου στη σημερινή εποχή, επισήμανε τους αυξημένους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη & απρόσεκτη χρήση του, ενώ αναφέρθηκε επιγραμματικά και στο θεσμικό πλαίσιο προστασίας των προσωπικών δεδομένων (GDPR). Στη συνέχεια, παρουσίασε τρόπους προστασίας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών, με τη βοήθεια ενημερωτικών βίντεο, χρήσιμων συμβουλών – οδηγιών, αλλά και εξειδικευμένου εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο τέθηκε στη διάθεση  των μαθητών, των γονέων τους και των εκπαιδευτικών του σχολείου.

2

Χαρακτηριστικό της εκδήλωσης ήταν το αμείωτο ενδιαφέρον των μαθητών, οι οποίοι –όπως δήλωσε η Διευθύντρια του Σχολείου κ. Κωνσταντίνα Πατσή- με τις ερωτήσεις και τις απορίες τους έδειξαν να ενθουσιάζονται τόσο με τις νέες γνώσεις που αποκόμισαν, όσο και με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Σχολείου.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μαθητές του ΓΕΛ Τυρνάβου μέτρησαν το ύψος του σχολείου

Μαρ 202312

Η παρακάτω πειραματική δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε σε διδακτική ώρα της Ευκλείδειας Γεωμετρίας και στο τμήμα Β4 της Β’ Λυκείου στις 20 Φεβρουαρίου 2023.

 

Αφορούσε στην διδασκαλία των ομοίων τριγώνων και ανήκει στην ειδική περίπτωση βιωματικής μάθησης στα μαθηματικά που αποκαλείται “μεταφορά προβλήματος στην πραγματικότητα”. Στόχος ήταν να υπολογίσουν οι μαθητές το ύψος του κτιρίου του σχολείου τους χρησιμοποιώντας τη θεωρία από την ομοιότητα τριγώνων και απλά όργανα που κατασκεύασαν.

Το αιώνιο ερώτημα των μαθητών: Γιατί να μάθω μαθηματικά; Γιατί είναι γύρω μας και με την βοήθειά τους δίνουμε λύσεις σε απρόσιτα προβλήματα.

▪ Τα μαθηματικά έχουν πλέον γίνει η κινητήρια δύναμη για σχεδόν όλες τις τεχνολογικές και επιστημονικές εξελίξεις της σύγχρονης εποχής, με μεγάλες επιρροές στις επαγγελματικές και κοινωνικές καθημερινές δραστηριότητες. Η μαθηματική εκπαίδευση ανέκαθεν αντιμετωπιζόταν ως ένα σημαντικό μέρος της γενικής εκπαίδευσης και διαδραμάτιζε έναν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία των παιδιών.

▪ Η μελέτη της ανάπτυξης της μαθηματικής σκέψης είναι χρήσιμη έτσι ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να είναι σε θέση να συνειδητοποιήσουν ότι τα μαθηματικά είναι ίσως το μεγαλύτερο ανθρώπινο επίτευγμα που έπαιξε ρόλο στη διαμόρφωση της σημερινής κοινωνίας.

 

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΩΝΙΟΜΕΤΡΟΥ

ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ 2 ΓΩΝΙΩΝ

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

Επειδή ο χρόνος ήταν περιορισμένος, φροντίσαμε να γίνουν όλες οι προ απαιτούμενες ενέργειες καθώς και ο καθορισμός του έργου για τον κάθε μαθητή. Έτσι χρειαστήκαμε τον χειριστή του γωνιόμετρου, τον παρατηρητή της μέτρησης , τον καταγραφέα της μέτρησης και τον σχεδιαστή του αντίστοιχου σχήματος. Σαφώς και οι υπόλοιποι μαθητές συμμετείχαν με ερωτήσεις και παρατηρήσεις.Ως γωνιόμετρο κατασκευάσαμε αυτό με ένα μοιρογνωμόνιο και νήμα της στάθμης. Κάναμε δυο μετρήσεις από δύο διαφορετικά σημεία του εδάφους που απείχαν 10m.

 

 

 

ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΩΝΙΩΝ

 

▪Στη στόχευση που φαίνεται στη διπλανή φωτογραφία ο μαθητής βλέπει την κορυφή του κτηρίου.

▪Κατόπιν να πούμε ότι έγινε διόρθωση του τρόπου στόχευσης, αφού η κορυφή της γωνίας έπρεπε να είναι ακριβώς στο ύψος του ματιού.

▪Η μέτρηση πραγματοποιείται όταν ισορροπεί το βαρίδιο (νήμα της στάθμης).

 

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ

Καταγράψαμε τις 2 γωνίες στο  σχέδιο και ως απόσταση των 2 σημείων που έγιναν οι μετρήσεις ορίσαμε στο χαρτί να είναι τα 5cm,οπότε η αναλογία πραγματικότητας και σχεδίου είναι 1/200.

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ

Σχεδιάσαμε τις δυο γωνίες στο χαρτί με κοινή πλευρά μια οριζόντια ημιευθεία. Οι άλλες δυο πλευρές τους τέμνονται σε ένα σημείο στο χαρτί το οποίο είναι η κορυφή του κτιρίου στο σχέδιο. Χρησιμοποιήσαμε την θεωρία των όμοιων τριγώνων αφού με δύο γωνίες ίσες τα τρίγωνα είναι όμοια, καθώς και ότι ο λόγος ομοιότητας ισούται με τον λόγο δυο αντίστοιχων υψών τους.

ΤΕΛΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

 

Τελικά μετρώντας το ύψος του κτηρίου στο σχέδιο(περίπου 5cm) και με την αναλογία του 1/200 βρήκαμε το ύψος στα 10m στα οποία πρέπει να προσθέσουμε το ύψος του χειριστή 1,60m.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ

 

▪ Συνδέθηκε η μαθηματική γνώση με την πραγματικότητα. Οι μαθητές

κατανόησαν την χρησιμότητα της θεωρίας των ομοίων τριγώνων στον

υπολογισμό του ύψους κτιρίων ή δέντρων. Κατασκεύασαν ειδικό όργανο με απλά

υλικά και διαπίστωσαν πως με μαθηματικές σκέψεις και πράξεις λύνουμε

προβλήματα στον πραγματικό χώρο. Οι μαθητές μετατράπηκαν σε μικρούς

ερευνητές ( “μικροί Θαλήδες” ) επαναλαμβάνοντας στην πράξη την πορεία

δράσης του αρχαίου Έλληνα μαθηματικού όταν ανακάλυπτε μαθηματικές

γνώσεις που επιλύουν συγκεκριμένα πραγματικά προβλήματα. Η δραστηριότητα

εκτός από το υπολογιστικό μέρος της περιείχε και μαθηματικές διαδικασίες σε

μολύβι – χαρτί σαν να ήταν μια απλή άσκηση μαθηματικών στα όμοια τρίγωνα.

Μόνο που τώρα πήρε “σάρκα και οστά” γιατί αφορούσε σε υπολογισμό

πραγματικού ύψους!

 

 ΕΠΙΛΟΓΟΣ

 

▪ Η βιωματική μάθηση για τον Piaget είναι το ισχυρότερο παιδαγωγικό όπλο, με το οποίο η μαθησιακή διαδικασία μπορεί να επιφέρει ουσιώδη αποτελέσματα.

▪ Επιπρόσθετα, η πρόκληση της ερευνητικής διάθεσης των μαθητών και των μαθητριών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας. Ένα σχολείο που μεταμορφώνεται σε χώρο δραστηριοτήτων, δεν επιβάλλει γνώσεις αλλά προωθεί τη συμμετοχή και την αλληλεπίδραση, είναι ένα σχολείο με προοπτικές και βέλτιστα μαθησιακά αποτελέσματα.

 

ΧΟΛΕΒΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ (MSc)

TΥΡΝΑΒΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023

Διδακτική επίσκεψη ΓΕΛ Τυρνάβου στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Μαρ 202312

Τα τμήματα Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας του ΓΕΛ Τυρνάβου πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο συγκρότημα ‘’Γαιόπολις’’ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στη Λάρισα, στις 7/3/2023. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες επισκέφτηκαν τα τμήματα Νοσηλευτικής, Συστημάτων Ενέργειας και Γεωπονίας-Αγροτεχνολογίας στα πλαίσια του ενημερωτικού προγράμματος ΄΄Ανοιχτές Θύρες΄΄ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για το προγράμματα σπουδών και τις επαγγελματικές προοπτικές ως απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων, ξεναγήθηκαν στις κτιριακές εγκαταστάσεις και στα εργαστήρια.

Η ενημέρωση-ξενάγηση πραγματοποιήθηκε από τους : κ/κ Τσάρα Κων/νο, Αναπλ. Καθηγητή, Μάλλη Φωτεινή, Αναπλ.Καθηγήτρια, Παπαγιάννη Δημήτριο, Αναπλ.Καθηγητή, Κώτσιου Ουρανία, Επικ.Καθηγήτρια, Βαλιάκο Ηλία, Ε.ΔΙ.Π., Αγναντή Χρήστο, ΕΤΕΠ , για το τμήμα Νοσηλευτικής, από τους κ/κ Βαγρόπουλο Σ. Επικ. Καθηγητή, Ζαούτσο Σ., Καθηγητή, Κωτσόπουλο Σ., Καθηγητή, Θεοδοσίου Θ., Επικ. Καθηγητή, Παπανδριανού Ν. , Επικ. Καθηγητή, για το τμήμα Συστημάτων Ενέργειας και κ/κ Ηλιόπουλο Παναγιώτη, Καθηγητή, Παπαθανασίου Θεόδωρο, Ε.ΔΙ.Π. και για το τμήμα Γεωπονίας-Αγροτεχνολογίας

Τους μαθητές/τριες συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Μπελτέ Ελένη και Μπιζάκης Αναστάσιος.

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

    Δεκέμβριος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  

    Σαν σήμερα

    25/12/0: Γέννηση: Ιησούς Χριστός, σύμφωνα με τον Διονύσιο τον Μικρό. Κατά πολλούς σύγχρονους ερευνητές, γεννήθηκε το 4 π.Χ.

    European SchoolRadio Logo


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων