1ο Γενικό Λύκειο Τυρνάβου

Εκ των γραμμάτων γεννάται η προκοπή με την οποίαν λάμπουν τα ελεύθερα έθνη. Ρήγας Φεραίος 1757 – 1798

Διδακτική επίσκεψη μαθητριών/των ΓΕΛ Τυρνάβου στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Φεβ 202325

Την Τρίτη, 21/02/2023, οι μαθήτριες/τές των τμημάτων της Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής της Γ τάξης του ΓΕΛ Τυρνάβου πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας μετά από εισήγηση του εκπαιδευτικού, Λαΐνα Αθανασίου (ΠΕ86).

gel tirnavoy

Το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων της Σχολής Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας έχει έδρα τη Λάρισα και οι σύγχρονες εγκαταστάσεις του βρίσκονται στο campus “Γαιόπολις“, στην περιφερειακή οδό Λάρισας-Τρικάλων. Το Τμήμα καλύπτει πλήρως όλο το βασικό φάσμα γνώσεων στο γνωστικό πεδίο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), το οποίο και αξιοποιεί στο πλαίσιο της ανάπτυξης ευρύτερων Ψηφιακών Συστημάτων, δηλαδή συστημάτων που αποθηκεύουν, επεξεργάζονται και μεταδίδουν δεδομένα και πληροφορίες σε ψηφιακή μορφή.

Στο αμφιθέατρο της Σχολής ο πρόεδρος του τμήματος, κ. Γερογιάννης Βασίλειος ,ο κ. Χαραλάμπους Ονούφριος, Αναπληρωτής Καθηγητής ,o κ. Ξενάκης Απόστολος, Επίκουρος Καθηγητής παρουσίασαν στις/στους μαθήτριες/τές το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος και αναφέρθηκαν στις εξαιρετικές προοπτικές απασχόλησης για τους αποφοίτους του Τμήματος.

Στη συνέχεια οι μαθήτριες/τές ξεναγήθηκαν στους χώρους διδασκαλίας και στα εργαστήρια του τμήματος από τους προαναφερθέντες καθηγητές με τη βοήθεια της κ. Μπάλια Αναστασίας & του κ. Στυλιανού Τηλέμαχου, Μέλη Τεχνικού Προσωπικού

Οι μαθητές διαπίστωσαν ότι το τμήμα είναι άρτια εξοπλισμένο και στελεχωμένο αλλά επιδιώκει και τη συνεχή βελτίωση κάθε παραμέτρου που μπορεί να συμβάλει σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο σπουδών. Οι διδάσκοντες του Τμήματος έχουν πολύχρονη εμπειρία σε διδασκαλία και έρευνα, ενώ η συμμετοχή τους σε ερευνητικά προγράμματα, σε Ελληνικό και διεθνές επίπεδο, τους παρέχει ουσιαστική αντίληψη για τις εξελίξεις στον τομέα τους και στην αγορά εργασίας.

Το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ακολουθεί μια φιλοσοφία ποιότητας με σεβασμό στην αριστεία και την αξιοκρατία, επιδιώκοντας τη συνεχή βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους/στις φοιτητές/φοιτήτριές του και αναγνωρίζοντας την ευθύνη για παροχή πολύπλευρης προσφοράς στην κοινωνία.

Στην διδακτική αυτή επίσκεψη συνόδεψαν τους μαθητές οι εκπαιδευτικοί: Λαΐνας Αθανάσιος και Ζιάκος Απόστολος.

Το ΓΕΛ Τυρνάβου μέλος του Πανελλήνιου Σχολικού Θεματικού Δικτύου του Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Πατρών με θέμα «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου»

Φεβ 202325

Το ΓΕΛ Τυρνάβου αποτελεί μέλος του Πανελλήνιου Σχολικού Θεματικού Δικτύου του Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Πατρών με θέμα «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου» στο πλαίσιο της Αειφόρου Εκπαίδευσης σύμφωνα με την υπ΄ Αρ. Πρωτ.: Φ7/ΕΠ/146123/1910/Δ7 απόφαση του ΥΠΑΙΘ.

Οι σχολικές μονάδες που θα συμμετάσχουν σε αυτό το Δίκτυο θα εκπονήσουν ερευνητικές εργασίες, έργα δημιουργικής γραφής, εικαστικά, δρώμενα, ψηφιακές αφηγήσεις, μουσικές παραγωγές, βιωματικά εργαστήρια, πάνω στις εξής υπό-ενότητες της βασικής θεματικής:
α) Τοπική ιστορία και εθιμικές τοπικές συνήθειες
β) Μνημεία και αρχαιολογικοί χώροι,
γ) Τοπική Λογοτεχνία/ Συνδεδεμένοι με τον τόπο λογοτέχνες
δ) Τέχνες και αρχιτεκτονική
ε) Τοπική ιδιομορφία: φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον,
στ) οικονομική ζωή/ εμπορική δραστηριότητα
ζ) Εξέχουσες μορφές του τόπου.
Διευκρινιστικά αναφέρεται ότι οι συμμετέχοντες/ουσες μπορούν να αντιμετωπίσουν τη θεματική που θα επιλέξουν είτε ιστορικά είτε συγχρονισμένα προς τον σημερινό βίο και ότι είναι ευπρόσδεκτος ο εμπλουτισμός των υποενοτήτων του θεματικού άξονα σε περίπτωση που κάποιο από τα σχολεία του Δικτύου έχει να καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση.
Το παραγόμενο αποτέλεσμα του δικτύου θα παρουσιαστεί σε ομώνυμη Υβριδική Ημερίδα που θα διεξαχθεί στο Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών τον Απρίλιο του 2023.
Σκοπός του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου είναι:
• η ενίσχυση των δεσμών μεταξύ των σχολικών μονάδων που θα συμμετάσχουν στο δίκτυο
• η ανάδειξη των δεξιοτήτων και των ταλέντων των μαθητών/τριών,
• η καλλιέργεια του κριτικού και κοινωνικού εγγραμματισμού η οποία αποτελεί αντίδοτο στην
απομόνωση που οι υγειονομικές συνθήκες επέβαλαν,
• η ενίσχυση της ουσιαστικής επαφής με τη «γειτονική μας ετερότητα».
Συντονιστικός φορέας του Δικτύου είναι το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών. Υπεύθυνη Προγράμματος του ΓΕΛ Τυρνάβου , Πατσή Κωνσταντινιά, διευθύντρια ΓΕΛ Τυρνάβου



Λήψη αρχείου

Γαλλική γαστρονομία στο ΓΕΛ Τυρνάβου

Φεβ 202316

 

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας “Γαλλική γαστρονομία” και με αφορμή την γιορτή της κρέπας
που γιορτάζεται στη Γαλλία στις 2 Φεβρουαρίου, οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Α3 του
ΓΕΛ Τυρνάβου σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό, Κατσιλέρου Αγαθή, αφιέρωσαν χρόνο να μελετήσουν την ιστορία του εθίμου, να παρασκευάσουν κρέπες και να μοιραστούν τη διαδικασία υλοποίησης τους.

Ένα απολαυστικό δρώμενο βασισμένο στη δημιουργικότητα και στη συνεργατική συμμετοχή κατά
τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Φωτογραφικά στιγμιότυπα:

tirnavospress.gr/galliki-gastronomia-gel-tyrnavoy/?fbclid=IwAR2jzlpmYUsj2-PbBwPaWrtsRUKRIktE4kCjwrG2_y9G5xpAcNgNQCxjgfw

https://www.larissanet.gr/2023/02/16/galliki-gastronomia-sto-gel-tyrnavou-fot/

“ Όταν το δράμα του Ολοκαυτώματος γίνεται τέχνη στο ΓΕΛ Τυρνάβου”

Φεβ 20239

processed 2e9b9d90 e51c 4cab 9444 50b7acf3e583 Yh6GGgS9

Με αφορμή την Διεθνή Ημέρα Θυμάτων Ολοκαυτώματος στις 27 Ιανουαρίου το Γενικό Λύκειο
Τυρνάβου συμμετείχε στην αφιερωματική εκδήλωση που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης Ν. Λάρισας σε συνεργασία με την Ισραηλιτική Κοινότητα Λάρισας στο Δημοτικό Ωδείο
Λάρισας. Οι παρακάτω μαθητές και μαθήτριες της Α’ και Β’ Λυκείου αποτύπωσαν τη φρίκη του Ολοκαυτώματος σε
έργα ζωγραφικής, αφίσες και κολλάζ, τα οποία παρουσίασαν στην εκδήλωση :

processed caef4fb5 1447 4017 a5bf 8dc358b7a786 l3ivOiGG

Συμμετείχαν οι μαθητές/τριες: “Ζωή πίσω από το συρματόπλεγμα” Ε.
Τριανταφυλλοπούλου, “Τα μάτια του Ολοκαυτώματος” Θ. Εξάρχου, “Το αγόρι πίσω
από το συρματόπλεγμα”Νουχάι Σελιμέ “ Βλέμμα στην ελπίδα” Σούμα Χ., “Φρίκη”Ε.
Έξαρχος ΑΦΙΣΑ -ΚΟΛΑΖ: “The Holocaust” Ε. Ντέλλα, Σ.Νάκα, Α. Χαρχαντή, “Μαρτυρίες
και μνήμες” Ι. Σινάνι, Λ.Πρένγκα “ Auschwitz” Ε. Αγραφιώτη,Ε.
Αδαμοπούλου,Α. Βόγγολη,Ι. Γιώτα,Θ.Ζαμπακίκα, Μ. Ζαμπακίκα,Σ. Καραμουσλή ,Θ.
Καρασούλα , Ν. Χαϊτά “Anne Frank”Α. Πατσιαούρας, Α. Χαρχαντή , Α. Μπουκουβάλας
“Αnne Frank” M. Τζουχάλα, Νουχάι Σελιμέ “Το Ολοκαύτωμα μέσα απο τα μάτια του
κινηματογράφου”Σ. Νάκα,Ε. Νώτα, Ν. Νίτσος.

Oi Yπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Εκπ/κοι ήταν: Παπαγεωργίου Σ’ύλβια. Κατσιλέρη Αγαθή.

Η διευθύντρια του Λυκείου κ. Πατσή απένειμε στους συμμετέχοντες τιμητικούς επαίνους και τους
συγχάρηκε για την αξιόλογη προσπάθεια.

processed 4c5bf121 998c 41ef 9af7 ec593c043f1e tFrKOOXl 1

 

Τοποθέτηση Ψυχολόγου στο ΓΕΛ Τυρνάβου

Φεβ 20238

5 psixologoi 5070727

Πρόγραμμα eTwinning μαθητών της Β Λυκείου του ΓΕΛ Τυρνάβου “Shakesploring English”

Ιαν 202312

Για το σχολικό έτος 2022-2023, οι μαθητές της Β΄λυκείου του ΓΕΛ Τυρνάβου συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό e-twinning project Shakesploring English. Στόχος του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες μαθητές να έρθουν σε επαφή και να μελετήσουν κορυφαίους Άγγλους συγγραφείς. Οι μαθητές θα επεξεργαστούν και θα μελετήσουν το έργο των συγγραφέων και τη ζωή τους και θα παράγουν έργα χρησιμοποιώντας εργαλεία WEB 2.0.

Οι μαθητές καλούνται να μελετήσουν τους Άγγλους συγγραφείς, έναν συγγραφέα τον μήνα, και να συμμετέχουν σε ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες, οι οποίες θα ολοκληρώνονται μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι συγγραφείς οι οποίοι επιλέχτηκαν μετά από ψηφοφορία των μαθητών είναι οι Shakespeare, Jane Austen, George Orwell, Charles Dickens, Oscar Wilde.

Στόχος του προγράμματος δεν είναι μόνο η επαφή με την λογοτεχνία και η προώθηση της φιλαναγνωσίας, αλλά και η καλλιέργεια ομαδοσυνεργατικού πνεύματος τόσο μέσα στην ομάδα του ίδιου του σχολείου, όσο και με τους μαθητές των υπόλοιπων σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ενισχύοντας τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα: Ιταλία, Ρουμανία, Τουρκία, Ελλάδα.

Σχεδιασμός logo-αφίσας

Μέσα στα πλαίσια του προγράμματος οι μαθητές κλήθηκαν να σχεδιάσουν μια αφίσα-logo που θα αντιπροσωπεύει το πρόγραμμα. Οι μαθητές μέσα από διαδικτυακή ψηφοφορία επέλεξαν να εκπροσωπήσει την ομάδα μας η παρακάτω αφίσα

logo chatzi 2

SHAKESPEARE

Οι μαθητές έφτιαξαν μία ιστοριογραμμή για τη ζωή του Shakespeare.

<iframe src=’https://estory.io/api/timeline/6929‘ />   (Για το website)

https://estory.io/timeline/6929/Shakespeare’s-life

Το έργο που ανατέθηκε στην ομάδα ήταν Ο Έμπορος της Βενετίας (The Merchant of Venice). Οι μαθητές αφού μελέτησαν το έργο του Shakespeare δημιούργησαν ένα infographic (αφίσα-γράφημα με πληροφορίες) σχετικά με το εργο.

Διάκριση μαθητριών του ΓΕΛ Τυρνάβου στην 7η Πανελλήνια Μαθητική Προσομοίωση των Επιτροπών του ΟΗΕ “Μαθητές σε Ρόλο Διπλωμάτη”

Δεκ 202219

Η διευθύντρια, Πατσή Κωνσταντινιά  και ο σύλλογος διδασκόντων του ΓΕΛ Τυρνάβου συγχαίρει τις μαθήτριες Τριανταφύλλου Αθηνά, Μπαλιάφα Βασιλική και Σαντίκη Ζωή για τη συμμετοχή  τους στην  7η Πανελλήνια Μαθητική Προσομοίωση των Επιτροπών του ΟΗΕ “Μαθητές σε Ρόλο Διπλωμάτη” που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη από τις 16-18 Δεκεμβρίου 2022 υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Περιφερειακού Κέντρου Πληροφόρησης του ΟΗΕ.

Εύφημο μνεία απέσπασανη Τριανταφύλλου Αθηνά, η οποία συμμετείχε στην επιτροπή για τα δικαιώματα στην υγεία εκπροσωπώντας την Ουγγαρία και η Βασιλική Μπαλιάφα, η οποία συμμετείχε στην επιτροπή για τη φυλετική προπαγάνδα και τη  ρητορική μίσους εκπροσωπώντας την Αυστρία.

Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί, Αποστολάκη Κωνσταντίνα (φιλόλογος) και Κούτκος Ευάγγελος (φιλόλογος).

Η Πανελλήνια μαθητική προσομοίωση των Επιτροπών του ΟΗΕ για τα δικαιώματα του ανθρώπου «Μαθητές σε Ρόλο Διπλωμάτη» απευθύνεται σε όλα τα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της χώρας με γλώσσα εργασίας την ελληνική.

Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την προστασία και προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου, καθώς και η γνωριμία και η εξοικείωση τους με ζητήματα εφαρμογής των σχετικών διεθνών Συμβάσεων του ΟΗΕ. Η προσομοίωση επικεντρώθηκε στη διαδικασία ενώπιον των διαφόρων Επιτροπών, που δημιουργήθηκαν και λειτουργούν στο πλαίσιο των διεθνών πράξεων προστασίας των δικαιωμάτων του ανθρώπου. Αφορούσε μερικές από τις σημαντικότερες συμβάσεις του ΟΗΕ, το περιεχόμενο των οποίων σύμφωνα με τους διοργανωτές  θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο εκπαίδευσης όλων των μαθητών της χώρας μας. Πρέπει, μάλιστα, να αναφερθεί ότι, οι διεθνείς αυτές συμβάσεις έχουν κυρωθεί με τυπικούς νόμους από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του εσωτερικού ελληνικού δικαίου και υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου, σύμφωνα με το άρθρο 28 (παράγραφος 1) του Συντάγματος.

Παράλληλα με το περιεχόμενο των συμβάσεων και τη διαδικασία ενώπιον των Επιτροπών, οι μαθητές εξοικειώθηκαν στα ζητήματα εφαρμογής των διεθνών πράξεων από τα κράτη μέρη, έμαθαν να υπερασπίζονται τα δικαιώματα του ανθρώπου, να δέχονται τα επιχειρήματα των άλλων, να σέβονται τις απόψεις των άλλων κρατών και να αναπτύσσουν την κατάλληλη επιχειρηματολογία προκειμένου να πείσουν για τις θέσεις τους. Γνώρισαν τη διαδικασία των Επιτροπών, τη διαδικασία ενός διεθνούς forum, τη διπλωματία όπως εφαρμόζεται στο πλαίσιο ενός διεθνούς οργανισμού, βασισμένη σε κανόνες διεξαγωγής γόνιμου διαλόγου και στην καλλιέργεια του σεβασμού σε επίπεδο αντιλογίας.

Επικεφαλής και Επιστημονικά Υπεύθυνη της Οργανωτικής Επιτροπής είναι η κ.Παρούλα Νάσκου-Περράκη, Καθηγήτρια Διεθνούς Δικαίου, ad hοc δικαστής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα ανθρώπινα δικαιώματα και δημιουργός του ThessIsMUN, του μοναδικού φοιτητικού Μοντέλου Προσομοίωσης των Ηνωμένων Εθνών στην Ελλάδα.

Στη φετινή  Πανελλήνια Μαθητική Προσομοίωση  συμμετείχαν  μαθητές  όλων των τάξεων των γυμνασίων και λυκείων όλης της χώρας, ιδιωτικών και δημόσιων, ενώ οι εργασίες άρχισαν την Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2022 με την προσέλευση και εγγραφή των συμμετεχόντων και ολοκληρώθηκαν, σήμερα, Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2022 με την τελετή λήξης και την απονομή βραβείων στους καλύτερους αγορητές. Σε κάθε Επιτροπή συμμετείχαν από 18-23 μαθητές, εκτός από την Επιτροπή Συμβούλιο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, όπου συμμετέχουν 47 μαθητές. Ο τρόπος συζήτησης ακολούθησε τους κανόνες των Model United Nations, σε απλοποιημένη όμως μορφή, και πραγματοποιήθηκε συζήτηση επί συγκεκριμένου ζητήματος. Οι μαθητές κλήθηκαν να μεταφέρουν την άποψη της χώρας που εκπροσωπούσαν  προσδίδοντας και το προσωπικό τους στίγμα.

Στόχο του προγράμματος αποτελεί η περαιτέρω επιμόρφωση των μαθητών σε ζητήματα που άπτονται γενικών κι επίκαιρων θεμάτων που απασχολούν το σύγχρονο κόσμο, δίνοντάς τους την ευκαιρία να δράσουν εντός ενός πλαισίου που διέπεται από τις αρχές της διεθνούς διπλωματίας, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα και τις ρητορικές τους ικανότητες.

Συμμετοχή του ΓΕΛ Τυρνάβου σε εκδήλωση του δήμου Τυρνάβου

Νοέ 202227

paidia gel
To ΓΕΛ Τυρνάβου συμμετείχε στην ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε η
Αντιδημαρχία Πολιτισμού του Δήμου Τυρνάβου με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την
εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών την Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 7:00μμ στο
Δημοτικό Θέατρο Τυρνάβου.

315850513 5829519440475768 608978166765356635 n

Οι μαθήτριες/τές παρουσίασαν θεατρικό δρώμενο με τίτλο: ΜΙΛΗΣΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
(ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ) σε κείμενο του Γιώργου
Μαστορούδη. Οι μαθήτριες/τές που συμμετείχαν στο θεατρικό είναι:
1. Ιωάννα Γούλα
2. Ελπίδα Νώτα
3. Κατερίνα Κωνσταντινίδη
4. Άντζελα Νεστόρι
5. Μαρία Χατζή
6. Αθηνά Τριανταφύλλου
7. Στέλλα Νάκα
8. Αριάδνη Χαρχαντή
9. Γιώργος Μίχης
Μουσικό επίλογο της εκδήλωσης απετέλεσε η ερμηνεία τριών τραγουδιών από τη
μαθήτρια , Σιρδένη Μαρία την οποία συνόδευσε στο πιάνο ο μαθητές Ντέλλας Ανδρέας.

tragoudi gel
Οι ερμηνείες όλων των μαθητριών/των συγκίνησαν και ενθουσίασαν το κοινό αποσπώντας
θερμό χειροκρότημα.

Έγραψαν για την εκδήλωση

Συμμετοχή του ΓΕΛ Τυρνάβου σε εκδήλωση του δήμου Τυρνάβου

Συμμετοχή του ΓΕΛ Τυρνάβου σε εκδήλωση του Δήμου Τυρνάβου

https://www.larissanet.gr/2022/11/25/symmetochi-tou-gel-tyrnavou-se-ekdilosi-tou-dimou-tyrnavou/

 

https://www.eleftheria.gr/%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1/item/326586-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%AF%CF%83%CF%87%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B7-%CE%B7-%CE%AD%CE%BC%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%B7-%CE%B2%CE%AF%CE%B1.html

Μαθητές υπόδειγμα τιμιότητας του ΓΕΛ Τυρνάβου βρήκαν πορτοφόλι και το παρέδωσαν

Νοέ 202213

https://www.larissanet.gr/2022/11/10/tyrnavos-mathites-vrikan-portofoli-kai-to-paredosan/Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρουν τους μαθητές του ΓΕΛ Τυρνάβου, Ιωάννη Μουζάκη και Στέφανο Μπατραλέξη οι οποίοι στις 8 Νοεμβρίου βρήκαν πορτοφόλι και το παρέδωσαν στον κάτοχο του.

Πιο συγκεκριμένα οι μαθητές μετά την λήξη του ωρολόγιου προγράμματος βρήκαν στην άσφαλτο πορτοφόλι με χρήματα και προσωπικά έγγραφα του κατόχου του και αμέσως ενημέρωσαν τη διευθύντρια και τελικά το πορτοφόλι παραδόθηκε στον κάτοχο του.

Με αυτή τους την πράξη οι μαθητές αποτέλεσαν υπόδειγμα τιμιότητας και πρότυπα μίμησης για τους συμμαθητές τους.313404217 5784105351683844 7574068705202943238 n

Αναφέρει το διαδίκτυο

https://www.larissanet.gr/2022/11/10/tyrnavos-mathites-vrikan-portofoli-kai-to-paredosan/

 

Μαθητές υπόδειγμα τιμιότητας του ΓΕΛ Τυρνάβου βρήκαν πορτοφόλι και το παρέδωσαν

Μαθητές βρήκαν και παρέδωσαν πορτοφόλι στο ΓΕΛ Τυρνάβου – Τα συγχαρητήρια της διευθύντριας και των διδασκόντων

Διδακτική επίσκεψη της Β’ Λυκείου του ΓΕΛ Τυρνάβου στο κάστρο του Πλαταμώνα

Νοέ 202213

313416740 5780995328661513 5632900625293789770 n

Την περασμένη Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022, το ΓΕΛ Τυρνάβου επισκέφθηκε το κάστρο του Πλαταμώνα.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές της Β΄ τάξης του Λυκείου, στο πλαίσιο του μαθήματος της βυζαντινής ιστορίας, και έπειτα από παρότρυνση των διδασκουσών καθηγητριών Τσιάκα Ιωάννας, Τσιάκα Βασιλικής και Τσιάκου Ασπασίας, καθώς και με τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου των διδασκόντων, αποφάσισαν να επισκεφθούν το ιστορικό αυτό μνημείο με σκοπό τη βιωματική προσέγγιση και εμπέδωση της σχετικής διδασκόμενης ύλης.

Τόσο οι μαθητές όσο και οι καθηγητές απόλαυσαν το ταξίδι τους στον χρόνο, καθώς τους δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν τον τρόπο ζωής των κατοίκων του κάστρου και της περιοχής ευρύτερα. Επιπλέον, είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τους κινδύνους που απείλησαν το σπουδαίο αυτό ιστορικό μνημείο. Κατά την ενδιαφέρουσα αυτή περιήγηση συνόδευσε τους μαθητές η έμπειρη ξεναγός Κ. Ρίζου, που με τον μοναδικό τρόπο αφήγησής της καθήλωσε μαθητές και καθηγητές.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω το σχολείο και ιδιαίτερα τις διδάσκουσες καθηγήτριες και τους λοιπούς συνοδούς καθηγητές και Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό, που έκαναν πράξη ένα θεωρητικό μάθημα και δεν αρκέστηκαν μόνο στον κλασικό και συχνά βαρετό για τους μαθητές τρόπο διδασκαλίας.

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

    Δεκέμβριος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  

    Σαν σήμερα

    25/12/0: Γέννηση: Ιησούς Χριστός, σύμφωνα με τον Διονύσιο τον Μικρό. Κατά πολλούς σύγχρονους ερευνητές, γεννήθηκε το 4 π.Χ.

    European SchoolRadio Logo


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων