Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές/τριες του Σχολείου οργανώνουν Χριστουγεννιάτικο παζάρι με είδη που κατασκευάσαν πο μαθητές/τριες και συνισέφεραν οι καθηγητές/τριες.
Μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων τα έσοδα θα διατεθούν για τις ανάγκες του Σχολείου (αγορά εξοπλισμού κλπ.)








