Ιστορικό

Δεκέμβριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Αυτοαξιολόγηση

22 Δεκεμβρίου 2011 από

 

Το σχολείο μας, με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων (την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011, Πράξη 23η), έχει αποφασίσει την εκπόνηση προγράμματος αυτοαξιολόγησης για το σχολικό έτος 2011-2012. Για τη μεθόδευση της σχετικής διαδικασίας, τη διαμόρφωση κριτηρίων και τον συντονισμό του όλου έργου ο Σύλλογος Διδασκόντων όρισε επιτροπή αποτελούμενη από τον  Γεωργιάδη Νίκο (ΠΕ9), την Τσικοπούλου Σταματίνα (ΠΕ3) και την Τεμπέλη Γεωργία (ΠΕ2).

Κατηγορία Αυτοαξιολόγηση, Δραστηριότητες 2011-2012 | 1 σχόλιο »



Αφήστε μια απάντηση