Ισχυρό μήνυμα κατά της oπαδικής βίας, στη μνήμη του 19χρονου Αλκη, έστειλαν διδάσκοντες και μαθητές του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Ν. Ιωνίας και του 2ου ΓΕΛ Ν. Ιωνίας.
Την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκαν φιλικοί αγώνες βόλεϊ κοριτσιών και μπάσκετ αγοριών με το 2ο Γενικό Λύκειο Ν. Ιωνίας. Στην δράση αναφέρθηκε με δημοσίευμα ο τοπικός τύπος
Δυο μέρες αργότερα οι μαθητές έστειλαν ένα ακόμα ηχηρό μήνυμα κατά της βίας και του χουλιγκανισμού. Φορώντας τις φανέλες των αγαπημένων τους ομάδων και τις στολές των αθλητικών σωματίων όπου προπονούνται, φώναξαν συνθήματα κατά της οπαδικής βίας. Με τις τσάντες τους έγραψαν το όνομα του αδικοχαμένου Άλκη, τιμώντας με αυτό τον τρόπο τη μνήμη του. Βίντεο από τη δράση εδώ.



















