Πενθήμερη εκπαιδευτική εκδρομή 4 Ομίλων του σχολείου μας στη Βουλγαρία, 24-28/3/2026
48 μαθητές και μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης και 4 καθηγήτριες του σχολείου μας επισκεφθήκαμε την περιοχή της Α.Ρωμυλίας, όπου παλιά υπήρχε εύρωστη ελληνική κοινότητα. Την 2η μέρα, περιηγηθήκαμε στη πόλη Μπουργκάς και στη συνέχεια μας φιλοξένησε στη Σωζόπολη το Γυμνάσιο «Κυρίλλου και Μεθοδίου». Μας υποδέχθηκαν εγκάρδια με μια υπέροχη εκδήλωση που οργάνωσαν, παρουσιάζοντας το σχολείο και την περιοχή τους. Ακολούθησε η παρουσίαση των εργασιών των μαθητών τόσο της Σωζόπολης όσο και του 1ου ΓΕΛ Κιλκίς και η ξενάγηση από τους μαθητές και καθηγητές της Σωζόπολης σε σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος της πόλης τους.
Την 3η μέρα, μεταβήκαμε στη Βάρνα, τη μεγαλύτερη μετά τη Σόφια, πόλη της Βουλγαρίας, αδελφοποιημένη με τον Πειραιά και την Καβάλα. Επισκεφθήκαμε τη Μονή Αλατζά, μονή σε σπήλαιο βράχων (μνημείο της Ουνέσκο) που φιλοξένησε ερημίτες μοναχούς κατά τη μεσαιωνική εποχή, και τα ρωμαϊκά ιαματικά λουτρά του 2ου αι. μ.Χ. Μετά, περιηγηθήκαμε στη Μεσήμβρια – Νέσεμπαρ, στην πόλη που είναι μια πόλη-μουσείο με ιστορία 3.000 χρόνων και μνημείο της Ουνέσκο και θαυμάσαμε την Ακρόπολη και την αρχαία Αγορά.
Την 4η ημέρα (27/3/2026) αναχωρήσαμε για τη Σόφια, όπου γνωρίσαμε ναούς της περιοχής, όπως ο περίφημος καθεδρικός Ναός Αλεξάντερ Νέφσκι και ο Ναός της Α. Σοφίας, καθώς και τα αξιοθέατα της πόλης.
Την 5η και τελευταία ημέρα (28/3/2026) στο δρόμο της επιστροφής μας στην Ελλάδα, επισκεφθήκαμε το Μελένικο και το Μουσείο Οίνου του Κορδόπουλου. Αργά το απόγευμα φτάσαμε στο χώρο του σχολείου, με τις καλύτερες εντυπώσεις από τη γειτονική μας χώρα.