Την Τετάρτη 12 Ιουνίου, οι μαθητές της Α’ τάξης του 1ου Λυκείου Αργυρούπολης, βραβευμένοι στον Εθνικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας, είχαν τη χαρά και την τιμή να υποδεχθούν την κυρία Ελισάβετ Πολυχρονίδου, η οποία απένειμε στους ίδιους αλλά και στην καθηγήτρια της γαλλικής γλώσσας, κυρία Ευαγγελία Δαδινοπούλου, το ειδικό βραβείο Robert Garapon.Η συγκινητική αυτή απονομή γέμισε με υπερηφάνεια και ενθουσιασμό τους μαθητές, κλείνοντας με τον πιο όμορφο τρόπο την τελευταία ημέρα της σχολικής χρονιάς.
Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε και η παρουσία της Συμβούλου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας της Δ’ Διεύθυνσης Αθήνας, κυρίας Αγλαΐας Γαλανοπούλου, η οποία τίμησε την εκδήλωση με την παρουσία της.
Θερμά συγχαρητήρια στην εξαιρετική εκπαιδευτικό ΠΕ05 κ. Ευαγγελία Δαδινοπούλου και στα παιδιά μας για τη διάκρισή τους και για τη χαρά που μας χάρισαν!
