Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Το σχολείο μας έχει τη χαρά να σας προσκαλέσει σε Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2026 από τις 12:00 έως τις 14:00 στο Πολιτιστικό κέντρο «Μ. Θεοδωράκης» του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης, Λ. Κύπρου 68.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση σε βασικές πρακτικές πρώτων βοηθειών, οι οποίες μπορούν να αποδειχτούν ιδιαίτερα χρήσιμες σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, τόσο στο σχολικό όσο και στο οικογενειακό περιβάλλον.
Υπεύθυνη διοργάνωσης: Δεληγιάννη Βασιλική, Υποδιευθύντρια
