Αγαπητοί Γονείς & Κηδεμόνες,
Όπως ενημερωθήκατε όσοι παραβρεθήκατε στην πρόσφατη συνάντηση των Γονέων με τη Διεύθυνση του Σχολείου, ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 1ου ΓΕΛ Αργυρούπολης υποχρεούται στην οργάνωση εκλογών για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του, καθώς φέτος αποχωρούν, λόγω αποφοίτησης μαθητών, 4 από τα μέλη του.
Οι εκλογές θα γίνουν την Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024 στο χώρο του Σχολείου από ώρα 09:00 έως 15:00.
Ο σκοπός των εκλογών είναι η ανάδειξη των:
1. Μελών του Διοικητικού Συμβουλίου (ΔΣ)
2. Εκπροσώπων για το Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας
3. Μελών της Εξελεγκτικής Επιτροπής, και
4. Εκπροσώπων στην Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης.
Όσοι γονείς επιθυμούν να συμμετέχουν στο νέο ΔΣ του συλλόγου μας παρακαλούνται να τυπώσουν, συμπληρώσουν, υπογράψουν ιδιοχείρως και αποστείλουν σε φάκελο τη δήλωση υποψηφιότητάς τους μέσω των παιδιών έως και την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2024 στη Διευθύντρια του σχολείου κα Φωτοπούλου. Στο τέλος της ημέρας αυτής, κάποιο από τα μέλη της εφορευτικής επιτροπής θα παραλάβει τα έντυπα υποψηφιοτήτων, ώστε να καταρτιστεί το τελικό ψηφοδέλτιο.