Η μαθήτρια της Β’ τάξης του Γυμνασίου μας Παρασκευή Κραββαριτη έφτιαξε ένα power point , όπου παρουσιαζει στιγμές από το φετινό έργο του e-twinning.
Την ευχαριστούμε και την συγχαίρουμε για την προσπάθειά της!
Δείτε την παρουσίαση κάνοντας κλικ εδώ
