Η θεατρική ομάδα του 1ου Γυμνασίου Ξυλοκάστρου «ΤΙΣ ΠΤΑΙΕΙ» συμμετείχε και φέτος στο 18ο Περιφερειακό Φεστιβάλ Θεάτρου όπου παρουσίασε το έργο «ΦΑΟΥΣΤ 2026: κλικ ή ψυχή;» Έχει κρατηθεί ο πυρήνας του FAOUST, αλλά μεταφέρεται με ακρίβεια στην ψηφιακή, υπερπληροφοριακή εποχή όπου το υπαρξιακό αδιέξοδο δεν προέρχεται πια από την έλλειψη της γνώσης, αλλά από την υπερβολή της.
Αυτό το έργο γεννήθηκε από μία ερώτηση: τι απομένει από εμάς όταν όλα γίνονται ψηφιακά;
Οι έφηβοι ηθοποιοί μας έδωσαν ζωή σε έναν Φάουστ που δεν αναζητά μόνο τη γνώση, αλλά το νόημα μέσα στον καταιγισμό της πληροφορίας καθώς και την ταυτότητά του, την αγάπη, την φιλία, την αλήθεια…
Όλα τα παιδιά έβαλαν την καρδιά τους και την ανησυχία τους σε κάθε λέξη, σε κάθε κίνηση και το αποτέλεσμα ήταν πέρα από κάθε προσδοκία!
Φυσικά δεν μπορούμε να μην ευχαριστήσουμε τους γονείς των παιδιών που βοήθησαν να γίνει αυτή η παράσταση και στάθηκαν ακούραστοι δίπλα στα παιδιά, τους καθηγητές, τη Διεύθυνση του σχολείου, την Όλια Βαλιμήτη για τη χορογραφία, τον Δήμο Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας για την πρωτοβουλία και την ακαταπόνητη Αγγελική Καλεσίου, υπεύθυνη του δημοτικού θεάτρου ‘Αγγελος Σικελιανός.



