2015 – 2016
Στην Γ΄Γυμνασίου οι μαθητές στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής δημιούργησαν παιχνίδια στο προγραμματιστικό περιβάλλον του scratch.
Δείτε μερικά πιο κάτω:
Τρέξε … έρχεται η μάγισσα (χρησιμοποίησε τα πλήκτρα να μετακινηθεις – φάε τα μηλαράκια – άντεξε 20 δευτερόλεπτα!)
Πάρε το κλειδί. (Αν σ΄ακουμπήσει ο καρχαρίας χάθηκες!)
Σημάδεψε τις αρκούδες! (Κάνε κλικ σε όποια αρκούδα εμφανίζεται)
Ας αλλάξω ρούχα (animation)
Χτύπα το σύννεφο. (Με spacebar κτύπησε το σύννεφο)