Θα θέλαμε να συγχαρούμε τους μαθητές και τις μαθήτριες του τμήματος ένταξης του σχολείου μας καθώς και τις υπεύθυνες καθηγήτριες του, κυρίες Κωνσταντίνα Δρίτσα και Φιλίτσα Χαρελλη για τον άψογο συντονισμό και την καθοδήγηση τους στο διαγωνισμό του Make a wish! Ευχόμαστε τέτοιες δράσεις πάντα!!🙏🌟🙏🌟
Βραβείο Μake-A-Wish
Μάι 20261


