1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

Βραβείο Μake-A-Wish

Μάι 20261

Θα θέλαμε να συγχαρούμε τους μαθητές και τις μαθήτριες του τμήματος ένταξης του σχολείου μας καθώς και τις υπεύθυνες καθηγήτριες του, κυρίες Κωνσταντίνα Δρίτσα και Φιλίτσα Χαρελλη για τον άψογο συντονισμό και την καθοδήγηση τους στο διαγωνισμό του Make a wish! Ευχόμαστε τέτοιες δράσεις πάντα!!🙏🌟🙏🌟

brabeio make a wish

από κάτω από: ΑΡΧΙΚΗ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βραβείο Μake-A-Wish    

Τα σχόλια είναι κλειστά.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων