Δημιουργώντας την Πυραμίδα της Υγιεινής Διατροφής.

Μαρ 202611

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές τμήματος της Α΄ τάξης του 1ου Γυμνασίου Κιλκίς ασχολήθηκαν με την ενότητα «Διατροφή και Υγεία».
Με αφορμή τη θεματική αυτή, οι μαθητές δημιούργησαν τις δικές τους πυραμίδες διατροφής μέσα από πρωτότυπες κατασκευές, αποτυπώνοντας με δημιουργικό τρόπο τις βασικές αρχές της ισορροπημένης διατροφής.

Η δραστηριότητα έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες και να εκφραστούν δημιουργικά.

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Παπαδόπουλου Άννα

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργώντας την Πυραμίδα της Υγιεινής Διατροφής.    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Kατηγορίες

Ιστορικό

shinystat



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων