Με απόφασή του ο Σύλλογος Διδασκόντων επέλεξε να εφαρμόσει δράσεις ενδοσχολικής επιμόρφωσης για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, στον τομέα της εφαρμογής καλών πρακτικών και εναλλακτικών μεθόδων διδασκαλίας. Μέσα από τα βιωματικά εργαστήρια που περιλαμβάνουν οι εκπαιδεύσεις, οι εκπαιδευτικοί μαθαίνουν:
- πώς να προάγουν τη συνεργασία των μαθητών κατά τη διδασκαλία, ώστε οι μαθητές να συνεργάζονται σε ομάδες και έτσι να προάγεται η αλληλεγγύη, ο σεβασμός, η αποδοχή της διαφορετικότητας
- πώς να αποφεύγουν συγκρούσεις και να χειρίζονται καταστάσεις έντασης
- πώς να κάνουν χρήση καλών πρακτικών στη διδασκαλία τους, διατηρώντας ένα κλίμα αλληλοσεβασμού στην τάξη
- πώς να προσκαλούν τους μαθητές να εκφράζονται μέσα από τη θεατρική πρακτική
- πώς να προσκαλούν τους μαθητές σε κριτική σκέψη, μέσα από την ανάγνωση κειμένων
Τα εργαστήρια πραγματοποιήθηκαν στις ημερομηνίες 27/10/2014, 17/11/2014 και 13/02/2015.
Βιωματικό Εργαστήριο στην Ομαδοσυνεργατική Μάθηση -Αρχές και Τεχνικές Εφαρμογής στην τάξη, από το Πρόγραμμα Pestalozzi του Συμβουλίου της Ευρώπης, με την κ. ΠΕ-19, Άννα-Μαρία Παναγιωτίδου:
Βιωματικό Εργαστήριο με τίτλο ” Ο Μικρός Πρίγκιπας …επιστρέφει” με την κ.Ευτέρπη Στουγιαννίδου, ΠΕ-05. Πρόκειται για ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήρι που βασίζεται στο βιβλίο του Σαίντ Εξυπερύ “Ο Μικρός Πρίγκιπας”:
Βιωματικό Εργαστήριο με “Καλές Πρακτικές στη μάθηση” με την κ. Μαγδαληνή Τσιάπαλη, ΠΕ-07 :