Ομαδοσυνεργατική μάθηση Μαθηματικών

Φεβ 201517

Φωτογραφίες από μια πρώτη προσπάθεια εφαρμογής ομαδοσυνεργατικής μάθησης (Cooperative Learning) σε τμήμα της Β’ Γυμνασίου:

Οι μαθητές οργανώθηκαν σε ομάδες. Σε κάθε ομάδα δυάδες ή τριάδες μαθητών παρέλαβαν σταδιακά 3 εργασίες μαθηματικών με αυξανόμενο δείκτη δυσκολίας. Εντός μιας μικρο-ομάδας οι δυάδες, τριάδες είχαν το δικαίωμα και την υποχρέωση συνεργασίας.

Πρώτα αποτελέσματα: Εντυπωσιακή η ανάληψη ευθύνης από τους μαθητές, όπως και η διάθεση να εξηγούν ο ένας στον άλλο. Διαφοροποίηση της συμπεριφοράς τους. Μεγαλύτερη διάθεση και ενεργοποίηση. Δεν περίμενα να είναι τόσο πιο ευχάριστα – ακόμη και για εμένα. Απαιτεί αρκετή προετοιμασία στη σχεδίαση του μαθήματος και τη διαίρεση του υλικού εργασίας. Πιθανότατα θα έχει κανείς καλύτερα αποτελέσματα αν έχει περισσότερο χρόνο στη διάθεσή του – πχ δύο συνεχόμενες ώρες με το ίδιο τμήμα

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ομαδοσυνεργατική μάθηση Μαθηματικών    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

esafety label

Μουσική

Μουσική

Ιστορικό

Kατηγορίες

shinystat



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων