Για την υλοποίηση της Ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι απαραίτητη η εγγραφή των μαθητών/τριών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Διαβάστε τις αναλυτικές οδηγίες εγγραφής του ΥΠΑΙΘ  ΕΔΩ 

Επίσης για οδηγίες εγγραφής παρακολουθήστε  το video πατώντας ΕΔΩ

Σημαντικό : Όλα  τα πεδία στη φόρμα εγγραφής συμπληρώνονται ακριβώς όπως αναγράφονται στον έλεγχο προόδου του/ης μαθητή/τριας.

                    

Το Υπουργείο Παιδείας  ενημερώνει τους γονείς και τους μαθητές για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Για την ενημέρωση πατήστε ΕΔΩ

Στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα, εκδόθηκαν από τον  Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι 

Για τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας πατήστε ΕΔΩ

Για την αξιολόγηση των προσφορών πατήστε εδώ

 

Μια εργασία των μαθητών των τμημάτων Γ1 και Γ2 με την καθοδήγηση της φιλολόγου Χριστίνας Ραϊτσίνη

 

 

Την Αθήνα επισκέφτηκαν μαθητές του 1ου  Γυμνασίου Καρδίτσας στις 14- 15 Μαρτίου, στα πλαίσια εκπαιδευτικού προγράμματος που εκπονείται κατά το σχολικό έτος 2018- 2019 από την φιλόλογο κ. Ραϊτσίνη Χριστίνα. Το πρόγραμμα με τίτλο «Ζήσε μια μέρα σαν αναγεννησιακός άνθρωπος» έχει στόχο να φέρει τους μαθητές σε επαφή με μια αναπενάληπτη ιστορική περίοδο, την οποία προσεγγίζουν επιφανειακά τα σχολικά βιβλία. Μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου κλήθηκαν να αναζητήσουν πληροφορίες για την γλυπτική, την λογοτεχνία, την αρχιτεκτονική, την ζωγραφική και την μουσική της Αναγέννησης, εργαζόμενοι ομαδοσυνεργατικά. Για να προσλάβει πιο βιωματικό χαρακτήρα η δράση αυτή τα παιδιά επισκέφτηκαν την διαδραστική έκθεση « Λεονάρντο ντα Βίντσι – 500 χρόνια ιδιοφυίας» που πραγματοποιείται στο Γκάζι την τρέχουσα περίοδο. Γνώρισαν την έννοια του καθολικού ανθρώπου (homo universalis), επεξεργάστηκαν μηχανές πτητικές, κατάδυσης, πολεμικές, το πρώτο αυτοκινούμενο και άλλες εφευρέσεις, ενώ μυήθηκαν στα μυστικά των κωδίκων, του Βιτρούβιου ανθρώπου και της Μόνα Λίζα. Άλλοι προορισμοί υπήρξαν το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, όπου τα παιδιά ξεναγήθηκαν στην Εθνική Βιβλιοθήκη, την έκθεση γλυπτικής του Ζογγολόπουλου και το μεσογειακό κήπο, ενώ δεν παρέλειψαν να επισκεφθούν το Μουσείο της Ακρόπολης και να θαυμάσουν τα υπέροχα εκθέματα υπό την συνοδεία των κυριών Χατζή Ευαγγελίας και Μπαντίκου Ευαγγελίας. Ενδιαφέρουσα υπήρξε και η «εικονική περιήγηση στην αρχαία αγορά των Αθηνών»  στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, που ενθουσίασε τα παιδιά και τους άνοιξε νέες οπτικές σε σχέση με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, πάνω στον οποίο εδραιώθηκε η Αναγέννηση.

Μία πολύ ενδιαφέρουσα διαδραστική εκδήλωση με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό διοργανώθηκε στο 1ο  Γυμνάσιο Καρδίτσας την Τετάρτη, 6 Μαρτίου. Η μέρα αυτή έχει καθιερωθεί ως παγκόσμια μέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού, που τείνει να εξελιχθεί σε μάστιγα στην σύγχρονη εποχή, όπου το σχολείο λειτουργεί ως μικρογραφία της κοινωνίας. Επιβάλλεται λοιπόν οι μαθητές να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν, όχι όμως παθητικά, αλλά συμμετέχοντας οι ίδιοι ενεργητικά. Η φιλόλογος κ. Ραϊτσίνη λοιπόν δημιούργησε ένα τηλεπαιχνίδι, με ερωτήσεις σχετικές με το bullying, στο οποίο έπαιξαν οι μαθητές Ζούμπου Γραμματιάννα, ως παρουσιάστρια, και Σίμου Μαρία και Τσιάρας Άκης ως παίκτες. Το ενδιαφέρον είναι  ότι όλοι οι μαθητές προσπαθούσαν να απαντήσουν στις ερωτήσεις και να βοηθήσουν τους συμμαθητές τους να βρουν τη σωστή απάντηση. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με  παρακολούθηση βίντεο σχετικών με την αναγνώριση των περιπτώσεων σχολικού εκφοβισμού και τη διαφοροποιησή τους από το απλό πείραγμα μεταξύ εφήβων. Έμφαση δόθηκε επίσης στον διαδικτυακό εκφοβισμό, που εξαπλώνεται ραγδαία μέσω της τεχνολογίας, ενώ η παρουσίαση έκελεισε με ένα πρωτότυπο τραγούδι με θέμα την ανεκτικότητα και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα το οποίο δημιουργήθηκε από μαθητές άλλου σχολείου. Άλλωστε η μουσική, ειδικά αυτή που εγγίζει στα ακούσματα των νέων, επιδρά πολύ  περισσότερο στο θυμικό απ’ ότι τα λόγια.

Για να δείτε την αξιολόγηση των προσφορών  πατήστε εδώ

Διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Ελληνικής Παιδείας στην Καλαμπάκα και στο Μύλο των Ξωτικών στα Τρίκαλα πραγματοποίησαν οι μαθητές της Α΄και  Γ΄ Τάξης του Σχολείου μας την Τρίτη ,18-12-2018.

Οι μαθητές/τριες επισκέφθηκαν αρχικά το Μουσείο Ελληνικής Παιδείας, στο κέντρο της Καλαμπάκας. Το Μουσείο έχει εκπαιδευτικό και πολιτιστικό προσανατολισμό με σκοπό τη διαφύλαξη, τη  μελέτη, την προβολή και ανάδειξη της Ελληνικής Παιδείας. Τα εκθέματα του Μουσείου αφορούν στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τον Νεοελληνικό Διαφωτισμό, τους Αρχαίους Έλληνες Συγγραφείς, τα Μετέωρα, τα Παραμύθια, τον Αίσωπο και τα Κατηχητικά Σχολεία. Στο Μουσείο, εκτίθενται οι μοναδικές συλλογές του συλλέκτη Παύλου Μπαλογιάννη, που σχετίζονται με την ελληνική εκπαίδευση και την παιδεία. Παράλληλα με τη μόνιμη συλλογή, στο Μουσείο φιλοξενούνται περιοδικές εκθέσεις, επιστημονικές ημερίδες, διαλέξεις και πολλές άλλες πολιτιστικές εκδηλώσεις. Το Μουσείο Ελληνικής Παιδείας, φιλοδοξεί να φέρει σε επαφή τον επισκέπτη με τα Ελληνικά Γράμματα και τον Ελληνικό Πολιτισμό, με τρόπο απλό και βιωματικό ώστε να αποτελέσει ένα χώρο πολιτισμού, μάθησης, εκπαίδευσης και επιστήμης.

 Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες  πήγαν στο Μύλο των Ξωτικών και αφού παρακολούθησαν μια προβολή  σχετική με την ιστορία του μύλου  περιηγήθηκαν στο χώρο . Επισκέφθηκαν το σπίτι του Άη-Βασίλη ,το Παραμυθόσπιτο των Ξωτικών, το Σοκολατένιο Εργοστάσιο, το Ταχυδρομείο των Ξωτικών ,το εργαστήριο Ζωγραφικής Προσώπου αλλά και  το Ενεργειακό Πάρκο στο οποίο επιδεικνύονται οι τρεις βασικές ανανεώσιμες πηγές ενέργειας: αιολική, ηλιακή και η προερχόμενη από το νερό μέσα  από τον υδροστρόβιλο του Μύλου, το μικρό φωτοβολταϊκό πάνελ  και την ανεμογεννήτρια.  Δεν μπόρεσαν να αντισταθούν σε μια βόλτα με το Πολικό Express μέσα από ποτάμια και ένα παραμυθένιο δάσος με ξωτικά και νεράιδες για να παραδώσουν το γράμμα τους στον Άη-Βασίλη .

Ήταν μια ενδιαφέρουσα  διδακτική επίσκεψη που συνδυάζει τα μαθήματα  με τη βιωματική προσέγγιση αλλά και τη ψυχαγωγία.

Μια εργασία μαθητών του τμήματος Γ1 με την καθοδήγηση της φιλολόγου Χριστίνας Ραϊτσίνη