Οι webex διευθύνσεις των εκπαιδευτικών του σχολείου φαίνονται στον παρακάτω σύνδεσμο
ΟΜΙΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 2022-2023
Συντάκτης: 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ | Κάτω από: Ανακοινώσεις, Δραστηριότητες, ΜαθητέςΣτo πλαίσιo της λειτουργίας των Πειραματικών Σχολείων δημιουργούνται οι Όμιλοι δημιουργικότητας και καινοτομίας ώστε να αξιοποιηθούν οι κλίσεις, τα ταλέντα, τα ενδιαφέροντα και οι ιδιαίτερες ικανότητες των μαθητών και μαθητριών. Οι Όμιλοι λειτουργούν μετά τη λήξη των μαθημάτων του ημερησίου ωρολογίου προγράμματος και αφορούν γνωστικούς τομείς όπως τις φυσικές επιστήμες, τα μαθηματικά, τη γλώσσα/λογοτεχνία, τις ξένες γλώσσες, την ρομποτική , τα εικαστικά, τον αθλητισμό κ.α. ώστε οι συμμετέχοντες να έχουν την ευκαιρία να ασχοληθούν δημιουργικά με θέματα τα οποία θεωρούν ενδιαφέροντα, αλλά δεν περιλαμβάνονται στο ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα. Η συμμετοχή των μαθητών στους ομίλους είναι προαιρετική.
Η λειτουργία των Ομίλων ξεκινά στις αρχές Οκτωβρίου και ολοκληρώνεται με το τέλος του διδακτικού έτους. Το ωράριο λειτουργίας των ομίλων είναι 2 διδακτικές ώρες την εβδομάδα και μετά το πέρας των μαθημάτων, ενώ κάθε μαθητής/τρια μπορεί να παρακολουθεί έως 2 Ομίλους. Οι μαθητές/τριες μπορούν να δηλώσουν κατά σειρά προτεραιότητας σε ποιον Όμιλο επιθυμούν να συμμετάσχουν. Η επιλογή των μαθητών/τριών είναι δυνατόν να γίνεται με δοκιμασίες ανίχνευσης δεξιοτήτων και ενδιαφερόντων ανάμεσα στους μαθητές ή με άλλον τρόπο που ορίζουν οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί (π.χ. κλήρωση). Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία ενός ομίλου ορίζεται στους δέκα (10) και ο μέγιστος στους είκοσι (20).
Στο πλαίσιο των Ομίλων, κάθε μαθητής/τρια συμμετέχει υπεύθυνα και δημιουργικά σε όποιες δραστηριότητες συντελούνται. Σε κάθε όμιλο προβλέπεται τόσο η προαιρετική συμμετοχή των μαθητών/τριών σε μαθητικούς διαγωνισμούς(τοπικούς ή πανελλήνιους) όσο και η πραγματοποίηση διδακτικών επισκέψεων εντός ή εκτός νομού.
Με την ολοκλήρωση της συμμετοχής του στον Όμιλο, και εφόσον ο μαθητής/τρια δεν υπερβαίνει το όριο των επιτρεπόμενων απουσιών λαμβάνει πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Σε περίπτωση διακοπής της δια ζώσης εκπαίδευσης οι όμιλοι θα λειτουργήσουν εξ αποστάσεως.
Οι προσφερόμενοι όμιλοι του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2022-2023 είναι :
1.Όμιλος Ραδιοφωνίας :
Σκοπός του συγκεκριμένου Ομίλου είναι να ενθαρρύνει την καλλιέργεια αλφαβητισμού των μαθητών στη νέα μιντιακή και τεχνολογική πραγματικότητα και να συμβάλλει, κατ’ επέκταση, στην καλλιέργεια του Γραμματισμού στα Μέσα και την Πληροφορία.
Ο Γραμματισμός ή παιδεία στα Μέσα και την Πληροφορία ενισχύει την ικανότητα των ανθρώπων να απολαμβάνουν τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα, όπως εκφράζονται στο Άρθρο 19 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, όπου αναφέρεται ότι «Καθένας έχει το δικαίωμα της ελευθερίας της γνώμης και της έκφρασης. Το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει την ελευθερία της άποψης χωρίς δυσμενείς συνέπειες, καθώς και την ελευθερία να αναζητά, να λαμβάνει και να μεταδίδει πληροφορίες και ιδέες με οποιοδήποτε μέσο και ανεξάρτητα από συνοριακές χωροθετήσεις».
Στο πλαίσιο του Ομίλου οι μαθητές θα συγκροτήσουν ραδιοφωνική ομάδα, η οποία θα προβαίνει στο σχεδιασμό, την προετοιμασία, τη σύνθεση και δημιουργία, τον προγραμματισμό, την προώθηση και διάχυση, τη μετάδοση και τη διαδραστική ακρόαση ραδιοφωνικών παραγωγών που θα μεταδίδονται από το διαδικτυακό Μαθητικό Ραδιόφωνο “European School Radio” καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.
Το “European School Radio, Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο” (http://europeanschoolradio.eu/el) λειτουργεί ως ένας διαδικτυακός ραδιοφωνικός σταθμός με κοινό ραδιοφωνικό πρόγραμμα για όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι ο μοναδικός συλλογικός ραδιοφωνικός σταθμός των σχολείων, που εκπέμπει διαδικτυακά όλο το 24ωρο επί 7 ημέρες την εβδομάδα. Φιλοξενεί στο κοινό ραδιοφωνικό πρόγραμμα παραγωγές των μαθητών, ηχογραφημένες ή ζωντανές. Το πρόγραμμα εμπλουτίζεται με τις μουσικές προτιμήσεις των μαθητών και αποτελεί τον δίαυλο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης μεταξύ τους επεκτείνοντας τα όρια της σχολικής αίθουσας. Το Μαθητικό Ραδιόφωνο δίνει δύναμη στη φωνή των μαθητών!
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες κυρίως της Α΄ τάξης.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παπακώστα Έλενα, ΠΕ79.01 – Μουσικής Επιστήμης.
2.Όμιλος Ρητορικής και Αντιλογίας
« Η λογική και ρητορική κάνει τους ανθρώπους να ξεχωρίζουν από τους άλλους» Ρότζερ Μπέικον.
Με την συμμετοχή στον όμιλο αυτό οι μαθητές θα καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη, τις ηγετικές τους ικανότητες, την αυτοπεποίθηση και τη δημιουργικότητά τους. Μέσα από την παιγνιώδη μάθηση και τις ομαδικές δραστηριότητες θα εξασκηθούν στην εκφραστική ανάγνωση, τα παιχνίδια ρόλων, τον αυθόρμητο και προτρεπτικό λόγο και τέλος τον διττό λόγο (debate). Στόχος είναι να ασκηθούν οι μαθητές στην δημοκρατική παιδεία, στην επιχειρηματολογία και τέλος να συμμετάσχουν σε επίσημους αγώνες Ρητορικής για Γυμνάσια που διοργανώνονται κάθε χρόνο. Απευθύνεται σε μαθητές-τριες κυρίως της Β΄και Γ΄ τάξης.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Ραϊτσίνη Χριστίνα ΠΕ02,Φιλόλογος
3. Όμιλος Θεατρικής Αγωγής: Ένα ταξίδι στον μαγικό κόσμο του θεάτρου
Με όχημα τον σεβασμό μας στην Τέχνη και με χάρτη την απαράμιλλη ανθρωπιστική της αξία, θα ταξιδέψουμε φέτος στον μαγικό χώρο του θεάτρου για να πλουτίσουμε τους εαυτούς μας και να διευρύνουμε την αντίληψή μας για τον κόσμο. Σταθμοί μας κείμενα λογοτεχνικά και θεατρικά που κάθε φορά θα μας καλούν να τα διαβάσουμε και να αναζητήσουμε σε αυτά αξίες αισθητικές και πολιτισμικές. Γνωρίζοντας πολλούς και διαφορετικούς μικρόκοσμους, θα προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε τη συμπεριφορά των ηρώων τους ενισχύοντας , έτσι, την έννοια της ενσυναίσθησης στην καθημερινότητά μας. Θα απολαύσουμε την τέχνη του θεάτρου μέσα από την παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων αλλά θα προσπαθήσουμε να γίνουμε και οι ίδιοι σεναριογράφοι, σκηνοθέτες και ηθοποιοί. Σε κλίμα συνεργασίας, ομαδικότητας και αλληλοσεβασμού και εμπνεόμενοι από την υψηλή αισθητική και ανθρωπιστική αξία της τέχνης του θεάτρου , θα επιχειρήσουμε να ολοκληρώσουμε το ταξίδι μας στον μαγικό αυτό κόσμο, στήνοντας τη δική μας θεατρική παράσταση που θα παρουσιάσουμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Απευθύνεται σε μαθητές-τριες κυρίως της Α΄ και Β΄ τάξης.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ασημακοπούλου Ανδριάνα ΠΕ02, Φιλόλογος
4. Όμιλος Τοπικής Ιστορίας
Σκοπός του συγκεκριμένου ομίλου είναι η απόκτηση γνώσεων, η καλλιέργεια της ιστορικής μνήμης και η κατανόηση του παρελθόντος του τόπου μας. Συγκεκριμένα, μέσα από δημοσιευμένες πηγές, προφορικές μαρτυρίες και οπτικοακουστικό υλικό θα προσπαθήσουμε να ανιχνεύσουμε την ιστορία της περιοχής της Θεσσαλίας, και της Καρδίτσας ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας. Επιπρόσθετα, θα συνεξετάσουμε την Τουρκική και την Ελληνική γλώσσα και θα εστιάσουμε στις μεταξύ τους επιρροές.
Επιμέρους στόχοι του ομίλου είναι η εξοικείωση με την ιστορική έρευνα και η ανάπτυξη συνεργατικού πνεύματος. Οι δράσεις του ομίλου περιλαμβάνουν ομάδες εργασίας στον σχολικό χώρο, επισκέψεις σε βιβλιοθήκες, αρχαιολογικά και λαογραφικά-ιστορικά μουσεία καθώς και σε Βυζαντινά και Οθωμανικά μνημεία του Θεσσαλικού χώρου. Στους στόχους του ομίλου εντάσσεται και η πραγματοποίηση εκπαιδευτικής εκδρομής στην Κωνσταντινούπολη
Απευθύνεται σε μαθητές-τριες κυρίως της Β΄και Γ΄ τάξης.
Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Κατσίκα Ιουλία ΠΕ06 και Ποταμίτου Νίκη ΠΕ04.02, Χημικός
5. Όμιλος Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού: Βάζοντας θεμέλια για το μέλλον σου: σπουδές, υποτροφίες, γνώσις αυτόν, εργασιακή επιτυχία.
Η συμβουλευτική σταδιοδρομίας βοηθά τον υποψήφιο μαθητή να αποκτήσει αυτογνωσία, να γνωρίσει ποιος είναι, τι θέλει, τι μπορεί και τι επιθυμεί να μάθει και να κάνει, τι του ταιριάζει, να ανακαλύψει τις κλίσεις του και τα ιδιαίτερα ταλέντα του μέσα από δομημένα και σύγχρονα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού, να μετρήσει τις δυνάμεις και τις ικανότητές του, λαμβάνοντας υπόψη το κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον και γενικότερα να προσδιορίσει τη θέση του στη σύγχρονη αγορά εργασίας. Στόχος του ομίλου είναι η γεφύρωση της απόστασης μεταξύ εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας, με συνεχή επαναπροσδιορισμό και προσαρμογή στα νέα δεδομένα.. Απευθύνεται σε μαθητές-τριες της Α΄, Β΄και κατά προτεραιότητα της Γ΄ τάξης.
Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Σταυρούλα Κουρκάκη ΠΕ80, Οικονομολόγος και Αντωνίου Δήμητρα ΠΕ06, Αγγλικής Φιλολογίας.
6. Όμιλος αλγοριθμικής και προγραμματισμού
Σκοπός του συγκεκριμένου Ομίλου είναι η απόκτηση γνώσεων προγραμματισμού και η υπολογιστική σκέψη μέσα από την προσέγγιση του εποικοδομιτισμού (constructivism), η οποία θεμελιώθηκε από τον Jean Piaget. Πιο συγκεκριμένα οι μαθητές θα εργάζονται ομαδικά, θα αλληλεπιδρούν, θα προτείνουν λύσεις, θα τις ελέγχουν και θα τις διορθώνουν μόνοι τους μέχρι να επιλύσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν και άρα μέσα από αυτή τη διαδικασία να αποκτήσουν υπολογιστική σκέψη.
Στο πλαίσιο του ομίλου οι μαθητές αρχικά θα μάθουν να επιλύουν τον κύβο του rubik ένα πολύ παλιό «παιχνίδι» το οποίο τα τελευταία χρόνια κεντρίζει το ενδιαφέρον μαθητών δημοτικού και γυμνασίου του τουλάχιστον στην περιοχή μας. Η επίλυση του κύβου απαιτεί εκτέλεση συγκεκριμένων βημάτων (αλγόριθμου) οπότε μέσα από παιχνίδι οι μαθητές θα εξοικειωθούν με τους αλγορίθμους και τον τρόπο που αυτοί εκτελούνται από μία μηχανή.
Στη συνέχεια οι μαθητές θα συγκροτήσουν ομάδα και θα προσπαθήσουν να υλοποιήσουν μία εφαρμογή με το λογισμικό scratch το οποίο γνωρίζουν, τους αρέσει και είναι ιδανικό για την απόκτηση αλγοριθμικής σκέψης από τους μαθητές. Η συγκεκριμένη εφαρμογή θα έχει σκοπό να κατευθύνει τον χρήστη της, μέσα από απλά βήματα και video, στη λύση του κύβου του rubik. Για την υλοποίηση της εφαρμογής θα χρειαστεί οι μαθητές να σχεδιάσουν την εφαρμογή (και άρα να αντιληφθούν την κρισιμότητα του σχεδιασμού σε ένα λογισμικό) και να χρησιμοποιήσουν αλγοριθμικές δομές και προγραμματισμό οδηγούμενο από το γεγονός (event driven programming). Ταυτόχρονα θα χρειαστεί να κάνουν απλή επεξεργασία σε video και να αναρτήσουν την εφαρμογή τους και τα video για την επίλυση του κύβου σε ένα δικτυακό τόπο.
Ο όμιλος απευθύνεται σε μαθητές της Α΄, Β’ και της Γ’ Τάξης.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Παναγιώτης Αλεξάκος ΠΕ86 , Πληροφορικής.
7.Όμιλος Comix και Εικονογράφηση
Τα γνωστά σε όλα μας comix/κόμικς ασχολούνταν πάντα με τις κοινωνικές, πολιτικές και πνευματικές αλλαγές που συντελούνταν και συντελούνται στον κόσμο – από τα σκετσάκια που συναντάμε στο διαδίκτυο να συνοδεύουν μια σημαντική είδηση, φανταστικές εικονογραφίσεις γνωστών μυθιστορημάτων, μέχρι βιβλία σειρές κόμικς για την επιστήμη, τα μαθηματικά, το σύμπαν και την ευκολότερη αλλά και πιο διασκεδαστική ανάγνωση τους.
Μέσα απο τον Όμιλο “COMIX και Εικονογράφηση” οι μαθητές/τριες μαθαίνουν την τέχνη της αφήγησης και εξερευνούν έναν νέο για αυτά τρόπο να εκφράζουν τους/της εαυτούς/εαυτές τους δημιουργικά και διαθεματικά με άλλα μαθήματα.
Ο όμιλος απευθύνεται σε μαθητές/τριες της Α΄, Β’ και της Γ’ Τάξης.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Μαριόγλου Μαρία – Βερόνικα ΠΕ08 , Καλλιτεχνικών.
8.Όμιλος Χρήσης Σχολικής Βιβλιοθήκης – Φιλαναγνωσίας
Η βιβλιοθήκη αποτελεί χώρο μάθησης, πληροφόρησης γνωριμίας και εξοικείωσης με το βιβλίο και την κοινωνία της πληροφορίας. Με την εκπαίδευση των μαθητών στη χρήση της σχολικής βιβλιοθήκης και όχι μόνον, αναπτύσσεται η κριτική τους σκέψη, οι δεξιότητες αναζήτησης, και προετοιμάζονται για τη βίου εκπαίδευση. Οι μαθητές αναπτύσσουν τη φαντασία τους, διαμορφώνουν θετική στάση στην αυτομόρφωση, γίνονται αποτελεσματικοί χρήστες της πληροφορίας, αποκτούν καλύτερες δεξιότητες αλφαβητισμού, διαβάσματος και μάθησης. Τέλος καλλιεργεί τη φιλαναγνωσία δηλαδή εδραιώνει τη φιλική σχέση με το βιβλίο και δη το λογοτεχνικό, εμπλουτίζει την αισθητική καλλιέργεια του μαθητή, δοκιμάζει τα συναισθήματά του, καλλιεργεί τη γλωσσική του έκφραση με έμμεσο και βιωματικό τρόπο και εν κατακλείδι συγκροτεί ολόπλευρα την προσωπικότητά του, δημιουργώντας έναν υπεύθυνο πολίτη που μπορεί να συμμετάσχει σε μια δημοκρατική πολιτεία.
Τα παιδιά πρέπει να μάθουν να ζητούν το βιβλίο και η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας μέσω και της χρήσης της βιβλιοθήκης είναι η καλύτερη επένδυση για το μέλλον. Ο κόσμος των βιβλίων είναι μαγικός και τα παιδιά πρέπει να τον γνωρίσουν, να τον αγαπήσουν και να μάθουν να τον επιλέγουν, γιατί μέσα από τις σελίδες τους θα γίνουν κοινωνοί μιας βαθύτερης ανθρωπιστικής κουλτούρας. Τα παιδιά που καλλιεργώντας τη φιλαναγνωσία θα αγαπήσουν να διαβάζουν σήμερα, θα γίνουν οι σκεπτόμενοι ενήλικες του αύριο, πολίτες του κόσμου με κουλτούρα, σεβασμό, συνείδηση κι ενσυναίσθηση, δηλαδή ο κόσμος που θέλουμε να έχουμε. Τι πιο σημαντικό λοιπόν από το να παλέψουμε (και με την προσφορά – χρήση της Βιβλιοθήκης) για να φτιάξουμε αυτόν τον κόσμο;
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες της Α΄,Β΄ και Γ’ τάξης.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Φανή Ντάλλα ΠΕ02,Φιλόλογος
Μέχρι την Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022 οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών μπορούν να υποβάλλουν (είτε σε έντυπη είτε σε ηλεκτρονική μορφή) τις αιτήσεις συμμετοχής στους ομίλους .
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ή στο διπλανό σύνδεσμο: aitisi_omilou_1gym_2022-2023
Συμπληρωματική πλήρωση κενών θέσεων στο 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας
Συντάκτης: 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ | Κάτω από: ΑρχικήΜετά την ολοκλήρωση της β΄ φάσης εγγραφών και σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ. αριθ.: 61/ΔΕΠΠΣ/7-9-2021 (ΦΕΚ 4100/τΒ΄/8-9-2021) Απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής και τις οδηγίες της Επιστημονικής Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (Ε.Ε.Π.Π.Σ.), προβαίνουμε στη διαδικασία συμπληρωματικής πλήρωσης επιπλέον 3 θέσεων φοίτησης στην Α΄ τάξη και 4 θέσεων στη Β΄ τάξη του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Καρδίτσας για το σχολικό έτος 2022-23.
Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που επιθυμούν να εγγραφούν στο 1ου Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας να υποβάλουν την επισυναπτόμενη αίτηση-δήλωση εγγραφής αυτοπροσώπως ή ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (mail@1gym–kardits.kar.sch.gr) μέχρι και τη Τρίτη 20-9-2022 και ώρα 13:30.
Σημειώνεται ότι η αίτηση πρέπει να υποβληθεί και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες. Στην περίπτωση που η αίτηση κατατίθεται ηλεκτρονικά πρέπει να επισυναφθούν υπεύθυνες δηλώσεις μέσω της διαδικασίας που προβλέπεται στην ιστοσελίδα gov.gr .
Αγιασμός σχολικής χρονιάς 2022-2023
Συντάκτης: 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ | Κάτω από: Ανακοινώσεις, ΔιάφοραΟ Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2022-2023 στο 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας, θα τελεσθεί την Δευτέρα 12-9-2022 και ώρα 9:00 π.μ.
Μετά τον Αγιασμό οι μαθητές θα παραλάβουν τα σχολικά τους βιβλία.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΟ 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Συντάκτης: 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ | Κάτω από: Ανακοινώσεις, ΑρχικήΑφού ολοκληρώθηκε η α΄ φάση εγγραφών και η διαδικασία εγγραφής των επιλαχόντων μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη και σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ. αριθ. 61/ΔΕΠΠΣ/8-9-2021 (ΦΕΚ 4100/τΒ΄/8-9-2021) Απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής και τις οδηγίες της Επιστημονικής Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (Ε.Ε.Π.Π.Σ.), προκηρύσσουμε τουλάχιστον :
- επτά (07) θέσεις φοίτησης στην Α΄ τάξη,
- πέντε (05) θέσεις φοίτησης στη Β΄ τάξη
του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Καρδίτσας για το σχολικό έτος 2022-23.
Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που επιθυμούν να εγγραφούν στο 1ου Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας να υποβάλουν την επισυναπτόμενη αίτηση-δήλωση εγγραφής αυτοπροσώπως ή ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (mail@1gym–kardits.kar.sch.gr) μέχρι και τη Τετάρτη 7-9-2022 και ώρα 12:30.
Σημειώνεται ότι η αίτηση πρέπει να υποβληθεί και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες. Στην περίπτωση που η αίτηση κατατίθεται ηλεκτρονικά πρέπει να επισυναφθούν υπεύθυνες δηλώσεις μέσω της διαδικασίας που προβλέπεται στην ιστοσελίδα gov.gr .
Οι παραπάνω θέσεις θα πληρωθούν μετά από διαδικασία κλήρωσης η οποία θα λάβει χώρα στις εγκαταστάσεις του σχολείου την Τετάρτη 7/9/2022 στις 13:00.
Αξιολογικός Πίνακας Εκπαιδευτικών που υπέβαλαν αίτηση απόσπασης στο 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας
Συντάκτης: 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ | Κάτω από: ΑρχικήΑνακοινώνεται ο αξιολογικός πίνακας των εκπαιδευτικών που υπέβαλαν αίτηση απόσπασης στο σχολείο μας. Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν ένσταση αποκλειστικά στην πλατφόρμα των αιτήσεων μέχρι την 25/8/2022 και ώρα 15.00΄.
Δεκτές και μη δεκτές αιτήσεις εκπαιδευτικών για απόσπαση στο 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας
Συντάκτης: 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ | Κάτω από: ΑρχικήΜετά την υπ.αρίθμ. 22/ΠΕΠΠΣ/17-08-2022 “Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.) και Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών διάρκειας ενός (1) διδακτικού έτους, για το έτος 2022-2023” της ΠΕΠΠΣ Θεσσαλίας, ανακοινώνεται ο παρακάτω πίνακας δεκτών και μη δεκτών υποψηφιοτήτων για το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας:
|
Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού
|
Μοναδικός κωδικός | Επώνυμο | Όνομα | Ειδικότητα | Έλεγχος Αίτησης |
Αιτιολογία
(σε περίπτωση απόρριψης)
|
|
| 187059 | 120802KNBCORZS | Π | Χ | ΠΕ04.01-ΦΥΣΙΚΟΙ | Εγκρίνεται | ||
| 204568 | 213807HRRTSIGG | Π | Ε |
ΠΕ79.01-ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
|
Εγκρίνεται | ||
| 712347 | 180621RWBAEDST | Ρ | Α | ΠΕ04.02-ΧΗΜΙΚΟΙ | Απορρίπτεται |
Δεν έχει προκηρυχθεί θέση ΠΕ04.02 (χημικός) αλλά ΠΕ04.04(βιολόγος).
|
|
Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής στο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ
Συντάκτης: 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ | Κάτω από: Ανακοινώσεις, ΑρχικήΤο υπουργείο Παιδείας εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία περιγράφεται η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2022 – 2023.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο, οι μαθητές υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://e-eggrafes.minedu.gov.gr,
ή μέσω της διαδικτυακής πύλης
συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από την 24η Ιουνίου 2022 και ώρα 10:00 έως και τη 7η Ιουλίου 2021 και ώρα 23:59.
Για οδηγίες σχετικά με τον τρόπο υποβολής της Ηλεκτρονικής Αίτησης πατήστε ΕΔΩ
Ενημέρωση προς τους γονείς/κηδεμόνες επιτυχόντων μαθητών στην κλήρωση για την εισαγωγή στο σχολείο- Δυνατότητα ανάκλησης εγγραφής
Συντάκτης: 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ | Κάτω από: ΑρχικήΣύμφωνα με ενημέρωση από το Αυτοτελές Τμήμα Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υ.ΠΑΙ.Θ:
Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/ τριών έχουν τη δυνατότητα να ανακαλέσουν, εφόσον υπάρχουν σοβαροί λόγοι, την αποδοχή της εγγραφής στο σχολείο μας. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει και οι δυο γονείς ή κηδεμόνες να αποστείλουν, μέχρι τις 27 Μαΐου 2022, Υπεύθυνη Δήλωση μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) , στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του σχολείου μας mail@1gym-kardits.kar.sch.gr ή να την καταθέσετε αυτοπροσώπως στο σχολείο .
Στην Υπεύθυνη Δήλωση θα δηλώνουν ότι ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ/ΝΗΣ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΣΤΟ 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας, σύμφωνα με τους Πίνακες Επιτυχόντων και Επιλαχόντων που κυρώθηκαν από τα ΕΠ.Ε.Σ. των ΠΕΙ.Σ και έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου έπειτα από την κλήρωση που διεξήχθη την 6η Μαΐου 2022 για τα ΠΕΙ.Σ.
Μετά τις τυχόν αποχωρήσεις και αντικαταστάσεις με επιλαχόντες θα καταρτιστεί ο τελικός πίνακας εισακτέων στην Α’ Τάξη του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2022-2023.
Η Διευθύντρια
Λόγου … Τέχνη
Συντάκτης: 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ | Κάτω από: Αρχική, Εκπαιδευτικό υλικόΕλλάδα: Η χώρα που εκθείασε τη δύναμη του Λόγου. Ως Λογική και ως Έκφραση. Επική και Λυρική ποίηση, Ρητορική, Δράμα, Φιλοσοφία, Ιστοριογραφία. Έχει όμως να επιδείξει ανάλογους ‘υπηρέτες’ του Λόγου η Νεοελληνική Λογοτεχνία; Μπορούν οι σύγχρονοι Λογοτέχνες να αναμετρηθούν με τον Όμηρο, την Σαπφώ, τον Δημοσθένη, τον Σοφοκλή, τον Αριστοτέλη και τον Θουκυδίδη;
Η Λογοτεχνία δεν μπορεί να εξεταστεί αποκομμένη από το ιστορικό πλαίσιο. Δεν μπορείς να ‘βγάλεις’ Λογοτέχνες σε ‘άγονους καιρούς’. Ο 19ος και ο 20ος αι. όμως ήταν ‘γόνιμος’. Τόσα πολλά ιστορικά γεγονότα δε θα μπορούσαν παρά να βρουν έκφραση μέσω της Τέχνης. Η Επανάσταση του 1821 που υμνήθηκε από τον Δ. Σολωμό. Η αγάπη για την πατρίδα εδώ συγκρούεται με τον πειρασμό της Φύσης που σε καλεί να ζήσεις. Η δημιουργία του ελεύθερου ελληνικού κράτους στο οποίο επικρατούν οι Φαναριώτες, οι λόγιοι που εισήγαγαν τον Γαλλικό και Γερμανικό Ρομαντισμό, αλλά διαστρεβλωμένο και στείρο δημιουργώντας έτσι έναν ελιτίστικο Ελληνικό Ρομαντισμό.
Οι Βαλκανικοί, ο Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος και η Μικρασιατική Καταστροφή που ενέπνευσαν πολλούς πεζογράφους, όπως τον Στρατή Μυριβήλη, την Διδώ Σωτηρίου και άλλους Μικρασιάτες και μη που αποτυπώνουν τα γεγονότα με έναν ρεαλισμό επηρεασμένο από τους Ρώσους Λογοτέχνες του 19ου αιώνα. Ακόμη και ο Αλεξανδρινός Καβάφης αφουγκράζεται τον πόνο του ελληνισμού και με ειρωνικό τόνο στηλιτεύει τα κακώς κείμενα. Αγγίζει με τα ποιήματά του τον απλό Έλληνα και αυτά γίνονται τραγούδια· μελοποιούνται από σπουδαίους συνθέτες έτσι ώστε να ‘ντυθούν’ οι λέξεις με ήχο. Και ακολουθεί ο πόλεμος του ’40 . Εδώ η ψυχή βρίσκει την κορύφωσή της. Ελύτης, Βρεττάκος, Σεφέρης, Ρίτσος κλείνουν με βάλσαμο τις ανοιχτές μας πληγές.
Για ποιο λόγο γίνονται όλα αυτά; «Για ένα πουκάμισο αδειανό, για μιαν Ελένη» όπως λέει εύστοχα ο Σεφέρης στην Ελένη του. Στην Ελλάδα όμως δεν υπάρχει μόνο ‘Ελένη’. Υπάρχει και Λένω Μπότσαρη, η γυναίκα όπως αποτυπώνεται στο δημοτικό τραγούδι. Υπάρχει και η γυναίκα της Πίνδου που συμμετέχει ενεργά στον αγώνα. Κι έτσι υπάρχει ελπίδα.
Όσο την πίκρα μας την κάνουμε ποίημα και τραγούδι υπάρχει ελπίδα! Όσο καλλιεργούμε την «ελληνική λαλιά» όπως λέει και ο Καβάφης, υπάρχει ελπίδα να βγει ένας «ελληνικός καινούριος κόσμος, μέγας».


