Μαθητές της Β ΄και Γ΄ τάξης με την καθοδήγηση του μαθηματικού τους κ. Κατσαρή συμμετέχουν στο 2ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ 2022 με τις παρακάτω εργασίες :
Μέτρηση ύψους σχολείου με χρήση Εφαπτομένης οξείας γωνίας:
Το έργο αφορά μία πειραματική δραστηριότητα και χαρακτηρίζεται ως ειδική περίπτωση της βιωματικής μάθησης στα Μαθηματικά η οποία αποκαλείται «μεταφορά προβλήματος στην πραγματικότητα». Οι μαθητές της Β΄ τάξης Γυμνασίου εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά με στόχο τον υπολογισμό του ύψους του κτιρίου της σχολικής τους μονάδας με τη βοήθεια της Τριγωνομετρίας και κάνοντας χρήση γωνιομέτρων που οι ίδιοι τους κατασκεύασαν με απλά χειραπτικά υλικά.
Το τρίγωνο του Pascal :
Το έργο αφορά ένα γνωστό τρίγωνο στον κόσμο των μαθηματικών, το «Τρίγωνο του Pascal». Πρόκειται για μία απλή κατασκευή, έχει πάρα πολλές ενδιαφέρουσες ιδιότητες και κρύβει μέσα της υπερβολικά πολλές αρχές των μαθηματικών. Οι ιδιότητές αυτές το έχουν καταστήσει ως ένα σημαντικό καθώς και εύχρηστο εργαλείο σε πολλούς κλάδους των μαθηματικών. Το έργο εκπόνησε 6–μελή ομάδα μαθητών της Γ΄ τάξης Γυμνασίου. Στην αρχή γίνεται μία σύντομη αναφορά στον Γάλλο Μαθηματικό Blaise Pascal και στη συνέχεια παρουσιάζονται αναλυτικά 20 ιδιότητές του, αρκετές εκ των οποίων δεν συναντώνται εύκολα στην ελληνική δικτυογραφία!
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις εργασίες μαθητών-τριών της Β και Γ τάξης του σχολείου μας αντίστοιχα στους παρακάτω συνδέσμους :
https://www.youtube.com/watch?v=oax1ePfCNtU&list=PLzr21r4id6ILTSKxPhz-CiyPdh2g6Qet3&index=23
https://www.youtube.com/watch?v=PLF7VxbpUwY&list=PLzr21r4id6ILTSKxPhz-CiyPdh2g6Qet3&index=21
Επιβραβεύστε την προσπάθεια των παιδιών με το like σας !!! στο video.
Αφήστε μια απάντηση