Συμμετοχή των μαθητών μεντόρων στην 2η και 3η συνάντηση εκπαίδευσης για το σχολικό εκφοβισμό

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius Regio 2013-2015 της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας με τίτλο: «Εκφοβισμός των Εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης στο σχολικό περιβάλλον Ελλάδας και Κύπρου» και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, η Διεύθυνση Δ.Ε. Β’ Αθήνας σε συνεργασία με τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού» διοργάνωσε τη 2η συνάντηση εκπαίδευσης «peer to peer education» των μαθητών – μεντόρων και των Καθηγητών – Συνδέσμων με τη Δ.Δ.Ε. για το Σχολικό Εκφοβισμό των Σχολικών Μονάδων αρμοδιότητας της Δ.Δ.Ε., την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015, από 11:00 – 14:00, στην αίθουσα «Jacqueline de Romilly» του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Οι δύο μαθήτριες μέντορες , του Γυμνασίου μας συμμετείχαν στην συνάντηση αυτήν όπως και στην τρίτη συνάντηση των μαθητών μεντόρων που πραγματοποιήθηκε στο 3Ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής , στις 10 Μαρτίου .

Οι επιπτώσεις του σχολικού εκφοβισμού είναι ποικίλες, σοβαρές και μακροχρόνιες και αφορούν στα παιδιά που θυματοποιούνται, αλλά και τα παιδιά θύτες καθώς επίσης και τα παιδιά παρατηρητές. Η εκπαίδευση των μαθητών – μεντόρων πραγματοποιείται στο πλαίσιο εφαρμογής του καινοτόμου πιλοτικού προγράμματος της εκπαίδευσης του συνομήλικου προς το συνομήλικο σε θέματα σχετικά με τον εκφοβισμό των εφήβων και τη βία στο σχολείο. Οι μαθητές – μέντορες εκπαιδεύονται για να αναλάβουν με τη σειρά τους να ενημερώσουν, να ευαισθητοποιήσουν, να εκπαιδεύσουν, να κινητοποιήσουν τους συνομηλίκους τους ενάντια στον εκφοβισμό και την ενδοσχολική βία έτσι, ώστε να συνειδητοποιήσουν ότι είναι απαραβίαστο δικαίωμά τους να ζουν σε ένα σχολικό περιβάλλον χωρίς βία. Οι μαθητές εκπαιδεύονται να αναγνωρίζουν τις μορφές βίας, να αντιλαμβάνονται τα αίτια και τις σημαντικές και χρόνιες επιπτώσεις της βίας, να αρνούνται κάθε μορφή βίας, να την αποτρέπουν, βρίσκοντας προσεγγίσεις υποστήριξης μεταξύ των συνομηλίκων και βελτιώνοντας την ποιότητα της σχολικής τους ζωής.
blog school 001

DSCN0256

DSCN0253

DSCN0243 (1)

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/1gymchal/2015/03/11/%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%bf%cf%87%ce%ae-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%cf%8e%ce%bd-%ce%bc%ce%b5%ce%bd%cf%84%cf%8c%cf%81%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-2%ce%b7/

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση