Αγγλικά

 

CONNECT

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA2, με τίτλο: “Αναβάθμιση των εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική υποστήριξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης” (“Upskilling of Schools’ teachers to effectively support ONliNE EduCaTion”, με ακρωνύμιο “CONNECT”) η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, ως  συντονιστής του έργου, επέλεξε το σχολείο μας για την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος μετά από σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων. Η πιλοτική εφαρμογή πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα Ιανουάριο-Μάρτιο 2023 από τους εκπαιδευτικούς κ. Κουτσώνα Α., μαθηματικό, κ. Δεριζιώτη Β.,  Γαλλικών και κ. Μπουγιούκου Θ. , Αγγλικών με κοινό σκοπό την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, της εξοικείωσής τους με καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές, όπως η μικτή μάθηση (blended learning)και ανεστραμμένη τάξη (flipped classroom), της χρήσης της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και της ενίσχυσης της ενεργητικής μάθησης των εκπαιδευόμενων. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία μέσα από την εφαρμογή των σεναρίων Connect να έρθουν και οι ίδιοι/ες σε επαφή με τις καινοτόμες αυτές πρακτικές αλλά και να αναστοχαστούν πάνω σε αυτές. Στο μάθημα των  Αγγλικών προέκυψε και έκθεση καλών πρακτικών σε σχέση με την ξενογλωσσοφοβία που ήταν το υπό εξέταση θέμα του σεναρίου που δουλέψαμε στην τάξη με σκοπό την περαιτέρω αξιοποίηση του τελικού προιόντος των μαθητών/τριών του Α1.

 

Good Practices Report

Connect Scenario on Phobias

Instructor: T. Bougioukou

In Phase B (Synchronous) the second teaching hour was used as an introduction to the final product asked from the students to prepare for Phase C (the two teaching hours of Phase B in the initial scenario were conducted in one). The objective was twofold: a) to have a discussion on the specific phobia of xenoglossophobia, which would help them when making their own suggestions on how to beat it and b) to show them how to use Padlet and Canva as the majority of students in the class didn’t have prior knowledge of these digital tools.

2nd teaching hour of Phase B: Introducing the Padlet activity to students

First, students got so motivated when realizing that phobia terms come from Greek that in the wordart they reported many phobias they had read about at home and they were proud to see them on the padlet. The wordart also served as an opportunity to show them the different ways they can upload material on padlet. (5min)

Second, two entries entitled food for thought were introduced, which served as a springboard for discussion in the class as the students watched the videos and tried to answer the questions. Two main concepts were discussed: the importance of ‘learn how to learn’ and ‘growth mindset’ and how both help us in facing xenoglossobia. (20min)

Upon agreeing on the importance of growth mindset, a comment was added below the specific entry which served as an example on how comments are added below entries. This allowed comments on the Padlet to be used as a means of peer feedback. Finally, Canva was also shown briefly as a useful tool for making new entries on the Padlet as well as for their school work overall.  (15min)

We have also agreed to use this padlet as a work in progress that we shall use and share with the school community on the next Day of European Languages with a view to launching an anti-xenoglossophobia campaign. (5min)

https://padlet.com/theodora_bougioukou/our-fearless-padlet-on-xenoglossophobia-pappxzf7v3l3bduf

 

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

-Ψηφιακό Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης με ποικιλία δραστηριοτήτων στα Ελληνικά και στα Αγγλικά (24 δραστηριότητες , μία ανά ημέρα, που μοιράστηκαν στους μαθητές του τμήματος). Οι μαθητές και μαθήτριες  εργάζονταν ατομικά και παρουσίαζαν στην ολομέλεια. Τμήμα Α3 , Υπεύθυνες καθηγήτριες: Σάρδη Ε., Φιλόλογος & Μπουγιούκου Θ. , Αγγλικών

-Σχεδιασμός Διαθεματικής Δραστηριότητας σχετικά με τη διατροφή με τη χρήση της διαμεσολάβησης (διαμεσολάβηση: απόδοση σε άλλη γλώσσα ενός νοήματος, μιας πληροφορίας ή έννοιας που εκφράστηκε σε μιαν άλλη) . Τάξη: A’, Υπέυθυνες καθηγήτριες: Φέλλιου Γ., Οικιακής Οικονομίας & Μπουγιούκου Θ. , Αγγλικών.

Οι μαθητές κλήθηκαν αφού άκουσαν την κ. Φέλλιου σε σχετικό επεισόδιο Podcast του σχολείου μας να δίνει 10 κανόνες υγιεινής διατροφής στα Ελληνικά, να καταγράψουν στα Αγγλικά τουλάχιστον 5 κανόνες με δικά τους λόγια. Είχε προηγηθεί με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης διδασκαλία του απαιτούμενου λεξιλόγιου στα Αγγλικά για την δραστηριότητα. Επίσης, οι μαθητές έφτιαξαν σε κοινό google doc ένα βιβλίο υγιεινών σνακ στα Αγγλικά με συνταγές και εικόνες από τα σνακ που έφτιαξαν σπίτι, η κ. Φέλλιου έκανε ανατροφοδότηση στα Ελληνικά σχετικά με το πόσο υγιεινές ήταν οι επιλογές, τα παιδιά έκαναν τις απαραίτητες διορθώσεις στις συνταγές στα Αγγλικά, έφτιαξαν ένα Glossary στο τέλος ενώ η πρώτη και η τελευταία σελίδα ειναι poster που έφτιαξαν οι μαθητές στο εργαστήριο Δεξιοτήτων με υπεύθυνη την κ. Φέλλιου.