Οριστικοποίηση Εγγραφών – Μετεγγραφών – Ανανεώσεων Εγγραφών

Περίοδος κατάθεσης δικαιολογητικών: 11 με 22 Ιουλίου κατά τις ημέρες λειτουργίας του σχολείου (Τετάρτη 13/7 και Τετάρτη 20/7)

Υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Φ13α/77685/ΓΔ4 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:

  • Η Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α ́ 75).

  • Μετά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης ο έτερος κηδεμόνας, εφόσον δεν ρυθμίζεται κάτι διαφορετικό από δικαστική απόφαση, πρέπει άμεσα να δηλώσει με κάθε πρόσφορο τρόπο (είτε με αποστολή e-mail είτε με κατάθεση, υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986) στον/στη Διευθυντή/ντρια των Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων ή Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων, που έχει κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης, όπως εκείνο έχει υποβληθεί.

Συνεπώς και προκειμένου να οριστικοποιηθεί η εγγραφή- μετεγγραφή- ανανέωση εγγραφής του μαθητή/τριας, θα πρέπει όσοι γονείς/κηδεμόνες δεν το έχουν ήδη πράξει, να καταθέσουν στο σχολείο με κάθε πρόσφορο τρόπο (είτε με αποστολή e-mail είτε με κατάθεση στο σχολείο):

  1. Την Ηλεκτρονική Αίτηση που έγινε με τα στοιχεία του ενός κηδεμόνα
  2. Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου κηδεμόνα που να λέει ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης, όπως εκείνο έχει υποβληθεί 

Περίοδος κατάθεσης δικαιολογητικών: 11 με 22 Ιουλίου κατά τις ημέρες λειτουργίας του σχολείου (Τετάρτη 13/7 και Τετάρτη 20/7)

ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

Υπεύθυνη Δήλωση Έτερου Κηδεμόνα

Χρονοδιάγραμμα e-eggrafes

Εγκύκλιος Ηλεκτρονικών Εγγραφών

1 σχόλιo

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *