Καταχωρήθηκε στο Χωρίς κατηγορία
Δημιουργία Χριστουγεννιάτικου δένδρου από το τμήμα ψυκτικών.
Στα πλαίσια του εργαστηριακού μαθήματος «Ψύξη-θέρμανση», οι μαθητές του ΓΨ με τη βοήθεια και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, κατασκεύασαν… διαβάστε περισσότερα Δημιουργία Χριστουγεννιάτικου δένδρου από το τμήμα ψυκτικών.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ.) 17 Δεκεμβρίου 2012
