Δράση: «Ενδυναμώνοντας μαθητές και μαθήτριες επαγγελματικής εκπαίδευσης ΙV» του The Tipping Point με την υποστήριξη του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση.
Τομείς: Πληροφορικής και Διοίκησης & Οικονομίας.
Εκπαιδευτικοί: Dimitra Tasidou, Popi Tsiorali και Κωνσταντινίδου Δόμνα.
Η πρωτοβουλία στοχεύει στην ενδυνάμωση των μαθητών -τριών, εφοδιάζοντάς τους με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας. Μέσα από διαδραστικά εργαστήρια, τη χρήση ειδικά σχεδιασμένης εφαρμογής (Mobile app), άμεση επαφή με επαγγελματίες διαφόρων κλάδων και προσομοιώσεις συνεντεύξεων, η δράση δημιουργεί ένα δυναμικό περιβάλλον μάθησης, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και την ετοιμότητα των μαθητών/τριών για το επαγγελματικό τους μέλλον.
Από το σύνολο της δράσης, επιδιώχθηκε οι μαθητές -τριες να:
-Αναπτύξουν οριζόντιες δεξιότητες, όπως η κριτική σκέψη, η δημιουργικότητα και η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, απαραίτητες για την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη.
– Εξοικειωθούν με εργαλεία Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (GenAI), τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος κάθε επαγγελματικού κλάδου.
– Αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες, οι οποίες είναι κρίσιμες για την επαγγελματική και εκπαιδευτική τους πορεία στη σύγχρονη εποχή.
– Λάβουν ουσιαστική ενημέρωση για επαγγέλματα που συνδέονται με τις ειδικότητές τους, μέσω live ομαδικών συνεδριών με επαγγελματίες, ώστε να κατανοήσουν τις
απαιτήσεις, τις προοπτικές και τις σύγχρονες τάσεις κάθε ειδικότητας.
– Αποκτήσουν πρακτική εμπειρία σε συνθήκες προσομοίωσης μιας συνέντευξης εργασίας (mock interview), προετοιμάζοντάς τους για πραγματικές επαγγελματικές συνεντεύξεις.
– Αυξήσουν την επαγγελματική τους ετοιμότητα, ώστε να μπορέσουν να ενταχθούν πιο αποτελεσματικά στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον.




