ΜΝΑΕ-Σχέδια Δράσης: Ανθρωποκεντρικός Φωτισμός και ενεργειακή αναβάθμιση του σχολείου – Ασφαλής πρόσβαση των ΑΜΕΑ με ειδικές σημάνσεις

Στα πλαίσια του προγράμματος «Υποστήριξη και Διαχείριση των Σχεδίων Δράσης του έργου “Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ”  το Εσπερινό ΕΠΑΛ Ιεράπετρας υλοποίησε το έργο με τίτλο: «Ανθρωποκεντρικός Φωτισμός και ενεργειακή αναβάθμιση του σχολείου – Ασφαλής πρόσβαση των ΑΜΕΑ με ειδικές σημάνσεις.»

Το Εσπερινό ΕΠΑΛ Ιεράπετρας για ακόμα μια χρονιά  με γνώμονα την καινοτομία στις γνώσεις που  μεταδίδει στο μαθητικό δυναμικό του, σχεδιάζει και εφαρμόζει έργα που στόχο έχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες τους, να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογίες και τους αυτοματισμούς συνδυάζοντας την έξυπνη τεχνολογία Internet of Things (IoT) το Διαδίκτυο των Πραγμάτων και τους Αυτοματισμούς.

Στο έργο του Τεχνικού Δελτίου συμμετέχουν συνεργατικά η Α Τάξη ΕΠΑΛ και δύο Τομείς του σχολείου μας. Ο Τομέας Ηλεκτρολογίας με την Ειδικότητα: Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων και ο Τομέας Πληροφορικής με την Ειδικότητα : Τεχνικός  Η/Υ και Δικτύων Η/Υ. Συνεργαζόμενος φορέας είναι και το Εργαστηριακό Κέντρο Ιεράπετρας.

Κατά τον μήνα Φεβρουάριο – Μάρτιο 2023 οι μαθητές/τριες του Τομέα Ηλεκτρολογίας ανέλαβαν να σχεδιάσουν σε ένα σχεδιαστικό πρόγραμμα τις κατόψεις για το πως είναι το σχέδιο του σχολείου των ορόφων και του ισογείου του κτιρίου μας. Επιπρόσθετα, το ίδιο έγινε και από τους μαθητές του Τομέα Πληροφορικής όπου ουσιαστικά σχεδίασαν πως θα γίνει η συνδεσμολογία του Arduino με τα φώτα του ισογείου και και τις ράμπες των ΑΜΕΑ. Ουσιαστικά ανάμεσα στο Arduino και τα φώτα θα παρεμβαίνουν κάποια ρελέ που θα ρυθμίζουν τα έξυπνα φώτα για να τα διαχειριζόμαστε κι απομακρυσμένα.

Υποδράση 1 Σχεδίαση υπαρχουσών φωτιστικών σημείων σε Η/Υ Ισόγειο

Υποδράση 1 Σχεδίαση αυτοματισμού φώτων Arduino

Σκοπός του έργου είναι να γίνει αναβάθμιση ενεργειακά του σχολείου καθώς και η πλήρης και ασφαλής προσβασιμότητα των ατόμων ΑΜΕΑ στους χώρους του σχολείου με τις έξυπνες φωτεινές σημάνσεις στις ράμπες του σχολείου για τα ΑΜΕΑ άτομα.

Στην συνέχεια οι μαθητές μέτρησαν τις αποστάσεις και το βάθος που θα χρειαστεί να σκάψουν για να χωνευτούν στις μπάρες για τα άτομα με ειδικές ανάγκες το υλικό του φωτισμού και των ανιχνευτών που θα τοποθετηθούν στα σημεία.

Ξεκίνησαν επίσης να περνάνε τις καλωδιώσεις στα διάφορα σημεία του σχολείου και να ενισχύσουν με νέους λαμπτήρες τα διάφορα σημεία του σχολείου.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση