H A TAΞΗ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΜΑΗ

Στιγμές ανοιξιάτικης χαράς βίωσαν οι μαθητές-τριες της πρώτης (Α) τάξης του σχολείου μας, που με την καθοδήγηση των δασκάλων τους επισκέφτηκαν το διπλανό δασάκι της Δεντροφυτείας και γιόρτασαν την Πρωτομαγιά κατασκευάζοντας ανοιξιάτικα στεφάνια.

be5486bf da2b 4f79 a6db dad9edd16459 3bcf147a 99f9 41cc 8b11 3e288e571992 deebac75 3f06 49f3 8a0d aae15c68f3e4 e14baeac 2c6e 4e67 bb30 52053efe8b0d f2f3e018 757c 4ed8 b3e5 581d813f06c7 bd8c099b fdb7 4b05 86fa 7c011cd5407f

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί

Γκάτση Γεωργία

Αγγελόπουλος Κωνσταντίνος Αντώνιος

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση