Στιγμές ανοιξιάτικης χαράς βίωσαν οι μαθητές-τριες της πρώτης (Α) τάξης του σχολείου μας, που με την καθοδήγηση των δασκάλων τους επισκέφτηκαν το διπλανό δασάκι της Δεντροφυτείας και γιόρτασαν την Πρωτομαγιά κατασκευάζοντας ανοιξιάτικα στεφάνια.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί
Γκάτση Γεωργία
Αγγελόπουλος Κωνσταντίνος Αντώνιος





