Ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου μας σε συνεργασία με τους-τις μαθητές-τριες των τάξεών μας διοργάνωσε Χριστουγεννιάτικο Παζάρι με σκοπό την ενίσχυση φτωχών οικογενειών, του συσσιτίου του Αγίου Βασιλείου αλλά και δράσεων που θα γίνουν στο σχολείο μας. Οι τάξεις συμμετείχαν με την κατασκευή χριστουγεννιάτικων στολιδιών και γλυκών καθώς επίσης το Ολοήμερο με την κατασκευή αγνών σαπουνιών. Στην έναρξη της εκδήλωσης οι Α και Γ τάξεις παρουσίασαν Θεατρικά ενώ η Β είπε χριστουγεννιάτικα τραγούδια.





