Με την ευγενική χορηγία του Συλλόγου Γονέων του σχολείου μας τηρήθηκε το έθιμο της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας και φέτος στο σχολείο μας.
Σε κάθε τάξη αναδείχτηκε ο/η τυχερός/η μαθητής-τρια για το 2024. Το ίδιο μεταξύ των εκπαιδευτικών που τυχερή αναδείχτηκε η κ. Βάσω
Αγγελοπούλου και μεταξύ του Βοηθητικού Προσωπικού που τυχερή αναδείχτηκε η κ. Πόπη Κασσιάρα.
Με την ευκαιρία αυτή να ευχαριστήσουμε για την καλή συνεργασία το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και για την στήριξη από μεριάς τους των δράσεων
των τάξεων του σχολείου μας.

