Δραστηριότητες με προσφυγόπουλα

Ιούν 20185

Τα παιδιά στην τάξη μέσω της καθοδηγούμενης ανακάλυψης υλοποίησαν το μοντέλο του καταπέλτη .

Με  αυτή τη διαδικασία (STEM ) οι μαθητές  και οι μαθήτριες του ΣΤ2 ανέπτυξαν  την επικοινωνία . Χάρηκαν πολύ και έκαναν μέσα από το παιχνίδι διαπιστώσεις πάνω σε συγκεκριμένα μαθήματα φυσικής.

Το κατασκευαστικό μέρος περιελάμβανε  τους υπολογισμούς, τις μετρήσεις και τις φυσικές αρχές που ισχύουν έτσι ώστε το μοντέλο που κατασκεύασαν  να είναι λειτουργικό.

 Ο ρόλος του εκπαιδευτικού «… είναι υποστηρικτικός: συμμετέχει όταν απαιτείται, και για να βοηθήσει τα παιδιά να αποκτήσουν νέες δεξιότητες αλλά και για την διευκόλυνση της αλληλεπίδρασης μεταξύ των παιδιών και του περιβάλλοντος.

 Ένα καλά σχεδιασμένο περιβάλλον παρέχει στα παιδιά μια σειρά από μαθησιακές εμπειρίες. Όταν ένα τέτοιο περιβάλλον συνδυάζεται με δραστηριότητες κατασκευής και δημιουργίας τα παιδιά πετυχαίνουν το καλύτερο δυνατό…».

 Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι απλά καθημερινά αντικείμενα που διευκολύνουν τους μαθητές στη χρήση τους. 

Μια φυσική ένταξη των προσφυγόπουλων στη μαθησιακή διαδικασία!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Φωτογραφία από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης

1ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης

Διεύθυνση: Γρ. Λαμπράκη 26, 56429

Τηλέφωνο: 2310667352

Fax: 2310667352

E-mail: mail@1dim-stavr.thess.sch.gr

Το σχολείο μας

Σαν σήμερα

23/4: Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου
Στις 23 Απριλίου 1616 έφυγαν από την ζωή δύο μεγάλα ονόματα των γραμμάτων: ο ισπανός συγγραφέας του «Δον Κιχώτη» Μιγκέλ Ντε Θερβάντες και ο άγγλος δραματουργός Γουίλιαμ Σαίξπηρ. Με αφορμή το διπλό αυτό γεγονός, η UNESCO έχει καθιερώσει την 23η Απριλίου ως την Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου.
   - Σχετικές αναρτήσεις



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων