Υλικό εξοικείωσης με τον προγραμματισμό Η/Υ για τις τάξεις Α και Β

Το παιχνίδι χάρτινα ρομποτάκια, αποτελεί μέσο εξοικείωσης των μικρών μαθητών με τον προγραμματισμό Η/Υ, χωρίς τη χρήση υπολογιστή με παιγνιώδη τρόπο. Πηγή έμπνευσης για την υλοποίηση του παιχνιδιού αποτελούν οι δραστηριότητες της ώρας του κώδικα (http://www.learn.code.gr). Δίνονται 6 πίστες και μία κάρτα με τις εντολές. Αφού εκτυπώσετε τις πίστες και τις εντολές θα πρέπει να κόψετε τις εντολές, ώστε να μπορεί κάθε μία να χρησιμοποιηθεί ξεχωριστά. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να βοηθήσετε το σκουληκάκι να φτάσει στο

μήλο για να το φάει. Οι εντολές-ευθεία βελάκια κάνουν το σκουληκάκι να προχωράει ένα κουτάκι προς την κατεύθυνση που κοιτάζει. Οι εντολές με τα βελάκια αριστερά ή δεξιά κάνουν το σκουλήκι να στρίβει επί τόπου, χωρίς να προχωράει. Αλλά δηλαδή απλώς κατεύθυνση που κοιτάζει.  Τέλος δίνεται και μία ακόμα πίστα με το όνομα «ΓΕΝΙΚΗ». Αυτή την πίστα μπορείτε να τη διαμορφώσετε όπως θέλετε εσείς με εμπόδια και διαδρομές και να προκαλέσετε τα αδέλφια σας ή και τους γονείς σας.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Αφήστε μια απάντηση