ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Παιδιά, ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε στο σχολείο.
Δείτε το παρακάτω βίντεο για το πώς θα επιστρέψουμε στο σχολείο και θα παραμείνουμε υγιείς!
Θα τα πούμε από κοντά τη Δευτέρα 1η Ιουνίου στο σχολείο.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=JtHpEF38D2g&feature=emb_logo

1ο Δημοτικό Σχολείο Σκύδρας: «γεννάται η ελπίδα ότι οι μελλοντικοί αρχαιολόγοι-ερευνητές μπορεί να είναι Σκυδραίοι»



Λήψη αρχείου

Μένουμε σπίτι !!!

Αγαπημένα μας παιδιά μας λείπετε πάρα πολύ! Οι συνθήκες που ζούμε μας αναγκάζουν να μην μπορούμε να επικοινωνούμε από κοντά. Πρέπει όμως να ακολουθούμε όλοι τις οδηγίες μικροί και μεγάλοι που μας προτείνουν οι ειδικοί για να διώξουμε μακριά αυτό το μικρόβιο που λέγεται κορονοϊός. Πρέπει να προσέχουμε πολύ τους εαυτούς μας για να έχουμε καλή υγεία. Όλοι έχουμε νοσταλγήσει  το σχολείο μας, την τάξη μας και σεις τα παιδιά και εμείς οι δάσκαλοι. Θέλουμε να χαμογελάτε και όλα θα περάσουν γρήγορα. Για να γεμίσετε όμορφα τον ελεύθερο χρόνο σας διαβάστε, ζωγραφίστε, κάντε μικρές επαναλήψεις, παίξτε επιτραπέζια, φορέστε ποδιές και μαγειρέψτε, δείτε ταινίες εκπαιδευτικού περιεχομένου. Από την ερχόμενη Δευτέρα 30 Μαρτίου, θα δημιουργηθεί και ειδική τηλεοπτική ζώνη στην ΕΡΤ με εκπαιδευτικά προγράμματα για εσάς. Σας προτείνουμε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο για παιχνίδια.
http://e-didaskalia.blogspot.com/2012/08/blog-post_23.html
Να δείτε ένα βίντεο αρκετά ενημερωτικό για τη διατροφή σας.
https://www.youtube.com/watch?v=1nJxfzj5qDA
Επίσης μπορείτε πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο στο youtube  τα μεγαλύτερα παιδιά να παρακολουθήσετε την εκπληκτική ταινία του Ζαν Ζακ Ανό » Η αρκούδα»
https://www.youtube.com/watch?v=XRg4pI8kD6o
Ελπίζουμε να τα πούμε σύντομα και μέχρι τότε      …………………              ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ !!!

Οι δάσκαλοί σας.

Υλικό εξοικείωσης με τον προγραμματισμό Η/Υ για την Γ τάξη.

Τα χάρτινα ρομποτάκια είναι ένα παιχνίδι για την εξοικείωση των μαθητών με τον προγραμματισμό Η/Υ, χωρίς τη χρήση υπολογιστή. Πηγή έμπνευσης για το παιχνίδι μας αποτελεί η ώρα του κώδικα (http://www.learn.code.org). Πριν την υλοποίηση των δραστηριοτήτων που παρατίθενται, καλό θα ήταν οι μαθητές να υλοποιήσουν τις αντίστοιχες δραστηριότητες για την Α και Β τάξη, ώστε να μάθουν τους κανόνες του παιχνιδιού, αλλά και να πάρουν την κάρτα με τις πρώτες εντολές. Οι πίστες της Γ τάξης αποτελούν συνέχεια των αντίστοιχων της Γ τάξης. Για την υλοποίηση της δραστηριότητας θα πρέπει να εκτυπωθούν οι παρακάτω κάρτες. Δίνονται 6 κάρτες με πίστες και 1 κάρτα με εντολές, συνέχεια των εντολών που δόθηκαν στην Α και Β τάξη.

(περισσότερα…)

Υλικό εξοικείωσης με τον προγραμματισμό Η/Υ για τις τάξεις Α και Β

Το παιχνίδι χάρτινα ρομποτάκια, αποτελεί μέσο εξοικείωσης των μικρών μαθητών με τον προγραμματισμό Η/Υ, χωρίς τη χρήση υπολογιστή με παιγνιώδη τρόπο. Πηγή έμπνευσης για την υλοποίηση του παιχνιδιού αποτελούν οι δραστηριότητες της ώρας του κώδικα (http://www.learn.code.gr). Δίνονται 6 πίστες και μία κάρτα με τις εντολές. Αφού εκτυπώσετε τις πίστες και τις εντολές θα πρέπει να κόψετε τις εντολές, ώστε να μπορεί κάθε μία να χρησιμοποιηθεί ξεχωριστά. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να βοηθήσετε το σκουληκάκι να φτάσει στο

(περισσότερα…)