Συνάντηση με την ιστορία, στα πλαίσια του προγράμματος e-twinning με τίτλο: <Ελληνική Επανάσταση: 200 χρόνια , εμπνέομαι – οραματίζομαι – δημιουργώ>

IMG 20220404 104803

received 700328951004597                                           

IMG 20220404 105546

IMG 20220404 103933

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι μαθητές των Α’  και Στ’  τάξεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σχηματαρίου, στα πλαίσια του προγράμματος e-twinning με τίτλο: ”Ελληνική Επανάσταση: 200 χρόνια , εμπνέομαι – 

οραματίζομαι – δημιουργώ”, έχοντας στη διάθεσή τους χάρτες της περιοχής αναζητούν τις οδούς του Σχηματαρίου που έχουν σχέση με την Ελληνική Επανάσταση του 1821, μέσα από τις οποίες γνωρίζουν τους ήρωες της και μαθαίνουν για σημαντικά γεγονότα που έλαβαν χώρα εκείνη την περίοδο.

Επιστρέφοντας στο σχολείο ….

√ επεξεργάζονται και παίζουν με τον διαδραστικό χάρτη της περιοχής https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1S58WVLNyzjd8KdgD78tvYIv9tJZv_Nr6&usp=sharing, το διαδραστικό βιβλίο https://online.fliphtml5.com/txtqn/clun/  και το βίντεο με τις οδούς https://www.youtube.com/watch?v=viQiDV-MZCU, που είχαν φτιάξει μαθητές την περσινή χρονιά και γνωρίζουν μέσα απ’ αυτά την Επανάσταση του 1821.

√ ζωγραφίζουν πορτρέτα των αγωνιστών και γνωρίζουν ότι η ιστορία έχει πρόσωπο. Μαθαίνουν τις μορφές τους, τα χαρακτηριστικά τους και μέσα από γεγονότα τον χαρακτήρα τους.

√ μαθαίνουν ότι υπήρχαν και αγωνιστές στον τόπου τους που συμμετείχαν στην Επανάσταση του 1821 και σε σημαντικές μάχες στη Βοιωτία και Εύβοια.

√ δημιουργούν τη  ” Μονόπολη της Ελληνικής Επανάστασης”, επιτραπέζιο παιχνίδι,   με το οποίο παίζουν, μαθαίνουν και διασκεδάζουν ταυτόχρονα.

√ συμμετέχουν όλοι οι μαθητές σε “παιχνίδια ρόλων” επιλέγοντας έναν ήρωα ή ηρωίδα της Επανάστασης και βιώνουν με μοναδικό τρόπο τους αγώνες και το χρονικό της Επανάστασης.

IMG 20220404 112619 IMG 20220404 111753 IMG 20220404 105535 IMG 20220404 105517 IMG 20220404 104029 IMG 20220404 103724 IMG 20220404 103221IMG 20220404 111659IMG 20220404 103235IMG 20220404 103421IMG 20220404 103542IMG 20220404 103441IMG 20220404 103441received 406833544112794received 506673141123946received 548755703240367received 774740210097162received 954132981969556